Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Mies on sitten suunnitellut kavereidensa kanssa lähtevänsä Thaimaaseen kun on kuulemma vapaita kertynyt ja rahaa säästänyt. Ollaan puhuttu, että yksinkin lomailu on ihan jees kunhan sovitaan asiasta.
Nyt ne on lähdössä 3 kaveria Thaimaaseen kuulemma harrastelemaan, mitä siellä nyt voi tehdä, uida, sukeltaa ja surffata? Kaikilla on kyllä perhe/suhde, mutta kovin vauhdikkaita kavereita ovat olleet ja vieläkin kun yhteen pääsevät.

Mitäs tuosta pitäisi ajatella, olisko teille OK että mies lähtee Pattayalle pariksi viikoksi miesporukalla? :/
 
Olisin todella ihmeissäni. Mieheni ei oikein diggaa urheilullisista aktiviteeteista, ellei se sitten ole jotain lentämisen kaltaista. On myös sellainen perhekeskeinen tyyppi, että kummastelisin halua lähteä jonnekin kavereiden kanssa, koska on tavannut ainoan tuntemani miespuolisen frendinsä tasan kerran sinä aikana kun olemme olleet yhdessä.
 
"juupa juu"
pattayata ihmettelisin että miksi sinne lähtevät, maksullinen seura rehottaa siellä eniten. Eri asia olisi joku krabi, phuket, mutta suoraan tuonne seksimestaan..
 
........................
Olisin todella ihmeissäni. Mieheni ei oikein diggaa urheilullisista aktiviteeteista, ellei se sitten ole jotain lentämisen kaltaista. On myös sellainen perhekeskeinen tyyppi, että kummastelisin halua lähteä jonnekin kavereiden kanssa, koska on tavannut ainoan tuntemani miespuolisen frendinsä tasan kerran sinä aikana kun olemme olleet yhdessä.
Ihan mun kynästä.

Ei munkaan miehellä ole sellaisia kavereita, joiden luokse lähtisi esimerkiksi käymään. Kaverit on pääasiassa työkavareita, joita näkee töissä tarpeeksi. Sitten on muutama yhteinen kaveri, joiden luona käydään koko perheenä. Että joo, olisin tosi ihmeissäni, jos kertoisi yhtäkkiä omaavansa jonkun sellaisen kaverin/kavereita, joiden kanssa haluaisin viettää pari viikkoa jossain hornantuutissa.
 
Mun mies ei rantalomista diggaile, mutta reissaa kyllä kavereidensa kanssa kalastuksen ja moottoripyöräilyn merkeissä. En ole koskaan epäillyt mitään. Koskaanhan ei voi toisesta 100% tietää, mutta kyllä se niin on, että pettää voi muuallakin kuin toisella maaperällä. Mulla ei ole aikaa eikä halua alkaa vahdata, epäillä ja hätäillä pettämistä. Jos niin käy niin se on sen ajan murhe.
Ei siis olisi maailmankolkkaa jonne ei mieheni vapaasti voisi mennä jos mieli tekisi, minä en ole esteenä.
 
Meille ei olisi ok. Mutta meille ei ole muutenkaan ok yksikseen matkustelu - perheenä tässä eletään, ja perheenä myös mennään minne ikinä mennäänkin. Meille molemmille on ok, että harrastuksissa käydään ja kavereita treffataan, kunhan yöksi tullaan aina kotiin ja nukahdetaan toistemme kainaloon.
 
[QUOTE="vieras";27855148]Astrolabe ja ............., koettakaa vastata AP:n tilanteeseen. Eikä näsäviisastella oman miehen ominaispiirteillä. Jos miehellä siis ON kavereita jne. Niin miten suhtautuisi matkaan? Sitä AP kysyy. Ei sitä, millaisia teidän miehenne ovat, vaan miten reagoisitte AP:n tilanteessa.[/QUOTE]

No mutta miten ihmeessä voisin vastata jonkun toisen tuntemattoman henkilön perusteella, jota en tunne? Ystävättäreni aviomies on innokas sukeltaja ja hän tekee tuollaisia reissuja sekä yksin että avovaimonsa kanssa. Heidän perheessään normaalia. Konteksti!
 
  • Tykkää
Reactions: Lentokala
tehkää, miten haluatte
[QUOTE="vieras";27855148]Astrolabe ja ............., koettakaa vastata AP:n tilanteeseen. Eikä näsäviisastella oman miehen ominaispiirteillä. Jos miehellä siis ON kavereita jne. Niin miten suhtautuisi matkaan? Sitä AP kysyy. Ei sitä, millaisia teidän miehenne ovat, vaan miten reagoisitte AP:n tilanteessa.[/QUOTE]

Hyvä kommentti! itseäkin ärsyttää tällaiset vastaukset :) Ja oma vastaukseni: ei poka todellakhaan lähtis minun mies Pattayalle poikaporukalla, vaikka luotankin! Meillä ei muutenkaan ole miehellä niin paljon lomia, että vois käyttää viikkoja siitä muiden kanssa reissailuun.
 
........................
[QUOTE="vieras";27855148]Astrolabe ja ............., koettakaa vastata AP:n tilanteeseen. Eikä näsäviisastella oman miehen ominaispiirteillä. Jos miehellä siis ON kavereita jne. Niin miten suhtautuisi matkaan? Sitä AP kysyy. Ei sitä, millaisia teidän miehenne ovat, vaan miten reagoisitte AP:n tilanteessa.[/QUOTE]

Ap kysyy; "Mitäs tuosta pitäisi ajatella, olisko teille OK että mies lähtee Pattayalle pariksi viikoksi miesporukalla? :/"

Mä ymmärrän tuon niin, että ap kysyy, mitä MINÄ ajattelisin, jos MUN mies lähtis tommoselle reissulle. Mun miehen tuntien, en ymmärtäisi enkä hyväksyisi.
Jos taas ap haluaakin tietää, että mitä mieltä olen HÄNEN miehensä reissusta, niin vastaan, että hyväksyn, menkööt ihmeessä. Onko hyvä nyt?
 
........................
:O

Onko tämä nyt kehu vai mikä?

Erikoista tosiaan, mutta jokainen tavallaan...
Ei kaikilla ihmisillä ole kavereita. Täälläkin on aina silloin tällöin ketjuja, joissa valitetaan yksinäisyyttä ja sitä, että ei ole kavereita. Ei niihinkään ketjuihin kukaan mene paheksumaan, että onpa erikoista, vaan vastaukset on yleensä hyvin empaattisia ja ymmärtäviä.
 
Niinku tässä on todettukin niin ap:n miestä en tunne joten mahdoton sanoa.
Oma mies ei Thaikkuihin lähtis; kaveriporukalla tai muutenkaan.

Sen sijaan mies lähtee Alpeille kaverinsa kanssa eikä siinä ole mitään outoa tai epäilyttävää.
Joudumme pitämään talvilomat eri aikoina, joten mieluisaa tekemistä saa ja täytyykin olla.
Plus että musta ei tänä talvena taida olla juurikaan laskettelureisuulle enää tän murtuneen jalan takia...: /
 
Ei kaikilla ihmisillä ole kavereita. Täälläkin on aina silloin tällöin ketjuja, joissa valitetaan yksinäisyyttä ja sitä, että ei ole kavereita. Ei niihinkään ketjuihin kukaan mene paheksumaan, että onpa erikoista, vaan vastaukset on yleensä hyvin empaattisia ja ymmärtäviä.
Emmä paheksu.
Mä oon vaan seurannut ton pariskunnan juttuja sen verran, että tossa tapauksessa nousi vaan ihmetys pintaan. Ja tosiaan se, mitä tuoola haettiin...

Mun mielestä on surullista jos on ilman ystäviä ja vielä niin, että kokee sen ongelmaksi.
 
"Vieras"
Ei oo käynyt mielessä saa olla vastaamati jos ei ole vastattavaa?

No mutta miten ihmeessä voisin vastata jonkun toisen tuntemattoman henkilön perusteella, jota en tunne? Ystävättäreni aviomies on innokas sukeltaja ja hän tekee tuollaisia reissuja sekä yksin että avovaimonsa kanssa. Heidän perheessään normaalia. Konteksti!
 
:O

Onko tämä nyt kehu vai mikä?

Erikoista tosiaan, mutta jokainen tavallaan...
Ei se mikään kehu ole, mutta ei moitekaan. Ei ole kyse siitä, etteikö mies voisi mennä. Omat kaverini ovat paljon kauempana ja olen ehtinyt heitä nähdä. Ihmisiä vaan on erilaisia. Jos mies on ennemmin lasten kanssa kotosalla puuhaillen heidän kanssaan ja kokee muutenkin, että aikaa on liian vähän olla kotona työn takia niin pitäisikö aikuinen mies pakottaa useammin kavereitaan näkemään?

Jokainen olkoon omanlaisensa. Mieheni ei missään mielessä ole ahdistuneen oloinen siitä, että liian vähän kontakteja ulkomaailmaan. Mie taas olen hieman enemmän ulospäinsuuntautunut ja kaipaan perheen ulkopuolisiakin juttukavereita ajoittain.
 
"vieras"
No mutta miten ihmeessä voisin vastata jonkun toisen tuntemattoman henkilön perusteella, jota en tunne? Ystävättäreni aviomies on innokas sukeltaja ja hän tekee tuollaisia reissuja sekä yksin että avovaimonsa kanssa. Heidän perheessään normaalia. Konteksti!
Nyyh, mitä se aviovaimo tykkää, kun mies menee avovaimon kanssa reissuun? Sorry, perjantaiviisastelu.
 
  • Tykkää
Reactions: seil

Yhteistyössä