Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Peesaan.
Minä en elä murhetta etukäteen ihan vaan varuilta, otan sellaisen tilanteen vastaan jos sellainen tulee, mutta en vaivaa päätäni niin pitkään kun syytä epäilyyn ei ole.

Ja jos tämä katsotaan sinisilmäisyydeksi niin vastaavasti katson sairaalloiseksi kontrolloinniksi jos aikuiselta ihmiseltä KIELLETÄÄN kavereiden kanssa lomalle lähteminen. Missään suhteessa ei ole pakko olla, voi erota tms. jos on epäluottamusta tai kumppanin toiveet ja ajatukset eivät kohtaa, mutta en pitäisi väkisin suhdetta pystyssä siten että sanelisin sääntöjä ja kieltoja miehelleni. Ei hänkään sanele minulle.
Miten hyvällä pohjalla onkaan parisuhde, jossa eletään jatkuvasti siinä luulossa tai jopa pelossa että jos vähänkään silmä välttää, jotain SAATTAA tapahtua...
 
"vieras"
Minusta AP:n ajatus jo siitä, että kyselee täällä riittäisi minusta siihen, että keskustelisin vakavasti mieheni kanssa. Miksi pitäisit matkaa epäilyttävänä? Tunnet miehesi ja miehen kaverit. Kokemuksesta voin sanoa, että jos epäilyttää, niin tee kantasi todella selväksi - ei mitään marttyyriasennetta!


Thaimaan loma on kallis joka tapauksessa - eikö se todellakaan ole muulta perheeltä pois? Siis isä lomailee jossain lämpimässä ja äiti hoitaa kotona perhettä? Todella ikävä asenne.
 
....
No mun mies meni kaverinsa kaa kuukaudeksi etukäteen aasiaan.. tosin meillä ei ollu viel lapsia sillo. Mä uskon erittäin vakaasti että se the reissu oli oikeasti the reissu, nähdä ja kiertää paikkoja. Voi siellä siis tehdä muutakin kun panna thaikkuleidei.

Tosin yhteinen elämä, yhteinen talous ja lauma lapsia on kyllä sen verran muokannut elämää ettei meille sovi erikseen matkustaminen. Itselläni on kyllä se kuukauden vapaa käyttämättä, mutta luulen etten koskaan tule käyttämään sitä.
 
ok
Mun mies oli pari viikkoa Thaimassa kavereineen (miehiä ja naisia) muutama vuosi sitten. Eivät olleet kyllä Pattayalla, enkä muista paikan nimeä, mutta sielläkin oli kuulemma paljon prostituoituja baareissa, mies sanoi että oli inhottavaa kun oli jotain alaikäisiä, ihan nuoren näköisiä tyttöjä länsimaisten aikuisten miesten kanssa :X
Muakin pyydettiin matkaan, mutta en silloin päässyt töiden takia, enkä ollut niin kiinnostunut Thaimaan matkailusta, joten jäin kotiin. Joidenkin mielestä mun olisi ilmeisesti pitänyt mennä mukaan vahtimaan miestäni ettei käy huorissa, mutta koen turhaksi. Luotan että mitään sopimatonta ei tapahtunut. Vitutti silloin ja yhä ärsyttää työkaverini kommentti, joka myötäili tän ketjun tiukinta linjaa, että seksin perässä ne miehet sinne menee.
Niin joo, meillä ei ollut tuolloin lapsia, jos se nyt jotain vaikuttaa...
 
hyi yök
Mä en vois ikinä uskoa, et mun miestä kiinnostaisi joku huora. Ajatuskin, mitä se on sinä päivänä jo tehnyt ja mitä tauteja kantaa, niin eieiei. Millaiset säälittävät äijät tuota harrastaa! Anteeksi nyt vaan!
 
kiip
Onneksi tämä tilanne ei olisi mahdollista omassa elämässä, mut jos nyt kuvitellaan niin varmaan olisin todella pettynyt jo pelkkään ehdotukseen ja miettisin kyllä vakavasti missä tilassa suhteemme on. Jos mies Pattayalle ilotaloon lähtisi, niin luulen kyl et olis varmaan ex-mies sen jälkeen. Aikuista nyt ei voi estää lähtemästä, mut tuollaisen reissun jälkeen en kyllä itse pystyisi jatkamaan suhdetta.

Reissuun voi kavereiden kanssa lähteä joo, mutta se että reissukohteeksi valitaan yksi pahimmista seksituristipaikoista kyllä puhuu niin selvää kieltä. Pettää voi toki missä vaan, mutta miksi lähteä lomalla seksiturismipaikkaan, jos ei ole siitä kiinnostunut? Olisivat kuitenkin voineet valita kohteeksi minkä vaan muunkin sadoista vaihtoehdoista.

Kaikki miesten reissut Thaimaahaan mitkä tiedän on ihan seksin takia tehtyjä ja tiedän useita. Itse en koko maahan edes haluaisi, sillä ällöttää niin koko touhu.
 
Fakta juttu
[QUOTE="Mies";27855905]Ja niille jotka sanoo, että pettäisi se mies sitten vaikka työpaikalla.. Ei se kaikkien kanssa mene niin. Toisista tilaisuus tekee varkaan, ja mikä olisi parempi paikka antautua himojensa vietäväksi, kuin tuhansien kilometrien päästä kotoa, jossa kukaan ei tunne eikä tunnista, toinen toistaan kauniimpia naisia suorastaan parveilee ympärillä tarjoten palveluksiaan eikä ole pelkoa että näistä naisista yksikään yrittäisi jälkikäteen tavoitella.. plus vielä se seikka, että ei varmasti osu paikalle ketään, joka kertoisi asiasta sinulle. Mahdollinen hairahdus siis ei tulisi ikinä selviämään puolisolle. Ei koskaan.

Kyllä tuommoisissa olosuhteissa pettää myös ne, jotka ei pettäis kauppareissulla. Typerää ja sinisilmäistä edes uskotella mitään muuta.[/QUOTE]

Näin se on ap. Osuit naulan kantaan!
 
[QUOTE="Vieras";27855052]Mies on sitten suunnitellut kavereidensa kanssa lähtevänsä Thaimaaseen kun on kuulemma vapaita kertynyt ja rahaa säästänyt. Ollaan puhuttu, että yksinkin lomailu on ihan jees kunhan sovitaan asiasta.
Nyt ne on lähdössä 3 kaveria Thaimaaseen kuulemma harrastelemaan, mitä siellä nyt voi tehdä, uida, sukeltaa ja surffata? Kaikilla on kyllä perhe/suhde, mutta kovin vauhdikkaita kavereita ovat olleet ja vieläkin kun yhteen pääsevät.

Mitäs tuosta pitäisi ajatella, olisko teille OK että mies lähtee Pattayalle pariksi viikoksi miesporukalla? :/[/QUOTE]

Olisi ihan ok.
:)
 

Yhteistyössä