Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Jaa. Onpa rajoittunutta jos koko loppuelämä suhteen perustamisen jälkeen kulkee kaavalla jossa ystäviä näkee jotain 1-2 tuntia kerrallaan. Mutta toki jos tuollainen himosymbioosi on toimiva niin sitten vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;27855147:
Meille ei olisi ok. Mutta meille ei ole muutenkaan ok yksikseen matkustelu - perheenä tässä eletään, ja perheenä myös mennään minne ikinä mennäänkin. Meille molemmille on ok, että harrastuksissa käydään ja kavereita treffataan, kunhan yöksi tullaan aina kotiin ja nukahdetaan toistemme kainaloon.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
No mutta miten ihmeessä voisin vastata jonkun toisen tuntemattoman henkilön perusteella, jota en tunne? Ystävättäreni aviomies on innokas sukeltaja ja hän tekee tuollaisia reissuja sekä yksin että avovaimonsa kanssa. Heidän perheessään normaalia. Konteksti!
Lue otsikko, lue viesti. Hengitä syvään. Mieti, onko sinulla asiaan rakentavaa sanottavaa. Jos ei, jatka eteenpäin. Jos on, kirjoita.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Ken guru
Ensin sellainen ajatus, että eipä ihme että n. puolet pettää suhteessa kun kaikki on vaan osalle o.k, mies voi mennä vaikka Reeperbahnille, ja naiset kirkkain silmin uskottelee iselleen että museoihinhan tuo...

Mutta eipä suhteessa kannata ollakaan jos ei luota. En vaan oikein usko että tuo luottamus on ihan paikallaan kaikkien tapauksessa.

Ja miten tuohon aloitukseen nyt kommentoisi. Meillä ollaan niin erilaisia tuossa suhteessa, että vaikea ehkä osata suhtautua. Me siis matkustellaan pääosin yhdessä. Toivotaan että mies on vilpitön. Tuskin sitä itsekään tällä hetkellä vielä ns. tietää.
 
  • Tykkää
Reactions: toinen näkökulma
[QUOTE="vieras";27855393]Lue otsikko, lue viesti. Hengitä syvään. Mieti, onko sinulla asiaan rakentavaa sanottavaa. Jos ei, jatka eteenpäin. Jos on, kirjoita.[/QUOTE]

Luin otsikon, luin viestin. Vastasin suoraan aloituskysymykseen:

olisko teille OK että mies lähtee Pattayalle pariksi viikoksi miesporukalla?

Hengitä sinäkin syvään ja lue ajatuksella aloitusviesti ja sen jälkeen viestini, jota lainasit.

Edit.. Anteeksi, katsoin, että sinä olisit lainanut minua, mutta se olikin tuo ylempi, joka lainasi. Pahoittelen. :ashamed::whistle:
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Vieras";27855379]Jaa. Onpa rajoittunutta jos koko loppuelämä suhteen perustamisen jälkeen kulkee kaavalla jossa ystäviä näkee jotain 1-2 tuntia kerrallaan. Mutta toki jos tuollainen himosymbioosi on toimiva niin sitten vaan.[/QUOTE]

Kuka sanoi, että 1-2 tuntia kerrallaan? Voihan ystävien kanssa viettää halutessaan vaikka koko päivän. Jos menee pitemmäksi, niin voihan mennä tapaamaan kavereita kakki porukalla (olemme esim usein vieneet kavereitamme kanssamme telttailemaan tms, tuli siinä vietettyä useampikin yö poissa kotoa kavereiden kanssa laatuaikaa viettäen). Jos oma puoliso sattuu olemaan se paras ystävä, niin tottakai hän kulkee menoissa mukana kun haluaa viettää ystävien kanssa enemmänkin aikaa. Mutta siinä kohti sattuukin usein käymään niin, että puolisot viihtyvät niin hyvin yhdessä, etteivät koe tarvetta eikä halua viettää pitkiä aikoja erossa toisistaan muiden kavereiden kanssa.
 
"Vieras"
Ovatko he perheellisiä tai vakavassa suhteessa olevia?

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27855424:
no, mun miespuoliset kaverit, jotka käyvät Pattayalla käyvät siellä huorissa, se on niille puhdas seksimatka... mut ainii, yhden mielestä huorissa käyminen ei oo pettämistä
 
Miehelle kannattaa pakata runsaasti kondomeja mukaan, ettei reissun jälkeen tule tällaista keskustelua vaimon ja miehen välille:

- Piditte sitten hauskaa siellä Pattayalla?
- No en minä, mutta pojaat...
- Ryyppäsittekin?
- No en minä, mutta pojaat...
- Oikeinko baarissa?
- No en minä, mutta pojaat...
- Tarjositteko naisillekin?
- No en minä, mutta pojaat...
- Tanssitteko naisten kanssa?
- No en minä, mutta pojaat...
- Pääsittekö ihan saatillekin?
- No en minä, mutta pojaat...
- Sänkyynkö asti?
- No en minä, mutta pojaat...
- Kai sentään tuli kumia käytettyä?
- No en minä, mutta pojaat...
 
  • Tykkää
Reactions: jassåå
[QUOTE="Vieras";27855485]Ovatko he perheellisiä tai vakavassa suhteessa olevia?[/QUOTE]

laidasta-laitaan: osa vakavassa suhteessa, joillain lapsia, mutta eronneita8näitä on yht.n5 tyyppiä). Viro ja Bulgaria on näiden tyyppien muita suosikkikohteita.
 
Ken guru
[QUOTE="vieras";27855517]Meillä ei mies pääsisi. Ei kyllä edes kysyisi koska ei hyväksyisi itsekään että minä lähtisin yksin lomalle. Lomalla käydään yhdessä.[/QUOTE]

Meillä kyllä mies pääsisi. Mitään vankilaa en jaksa pitää täällä. Mutta jos menisi, niin silloin luultavasti alkaisin miettimään suhdettamme uudestaan.
 
[QUOTE="vieras";27855517]Meillä ei mies pääsisi. Ei kyllä edes kysyisi koska ei hyväksyisi itsekään että minä lähtisin yksin lomalle. Lomalla käydään yhdessä.[/QUOTE]

Voi että kuulostaa ahdistavalta. Flexikö teillä on käytössä?
 
"Vieras"
Samalla logiikalla sun on aina otetta se paras ystäväsi (ei mies) mukaan jos menet vähemmän parhaiden kanssa jotain isompaa tekemään.

Hitto mä en tajua tätä paita ja perse-meininkiä jossa elämän kumppani raahautuu mukaan lähes joka paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;27855476:
Jos oma puoliso sattuu olemaan se paras ystävä, niin tottakai hän kulkee menoissa mukana kun haluaa viettää ystävien kanssa enemmänkin aikaa. Mutta siinä kohti sattuukin usein käymään niin, että puolisot viihtyvät niin hyvin yhdessä, etteivät koe tarvetta eikä halua viettää pitkiä aikoja erossa toisistaan muiden kavereiden kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"Lis"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;27855476:
Kuka sanoi, että 1-2 tuntia kerrallaan? Voihan ystävien kanssa viettää halutessaan vaikka koko päivän. Jos menee pitemmäksi, niin voihan mennä tapaamaan kavereita kakki porukalla (olemme esim usein vieneet kavereitamme kanssamme telttailemaan tms, tuli siinä vietettyä useampikin yö poissa kotoa kavereiden kanssa laatuaikaa viettäen). Jos oma puoliso sattuu olemaan se paras ystävä, niin tottakai hän kulkee menoissa mukana kun haluaa viettää ystävien kanssa enemmänkin aikaa. Mutta siinä kohti sattuukin usein käymään niin, että puolisot viihtyvät niin hyvin yhdessä, etteivät koe tarvetta eikä halua viettää pitkiä aikoja erossa toisistaan muiden kavereiden kanssa.
Huh siunatkoon kun kuullostaa ahdistavalta.
 
[QUOTE="Vieras";27855547]Samalla logiikalla sun on aina otetta se paras ystäväsi (ei mies) mukaan jos menet vähemmän parhaiden kanssa jotain isompaa tekemään..[/QUOTE]

Mitä isompaa tässä tarkoitit? Itselleni ei tule mieleen oikein mitään isompaa, missä tarvitsisi olla pitempään erossa perheestä ja johon tahtoisin mennä.
 
[QUOTE="Lis";27855573]Huh siunatkoon kun kuullostaa ahdistavalta.[/QUOTE]

Se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle. Se mikä tuntuu toisesta ahdistavalta ei välttämättä ole sitä toiselle. Ihmiset ja parisuhteet kun on niin erilaisia.
 
"Vieras"
Ei yhtään kiehdo esim. viikonloppu Riikassa/Köpiksessä "tyttöjen kaa"? Tai jopa ranta/kaupunkiloma, jopa viikon kestävä, ilman miestä?

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;27855602:
Mitä isompaa tässä tarkoitit? Itselleni ei tule mieleen oikein mitään isompaa, missä tarvitsisi olla pitempään erossa perheestä ja johon tahtoisin mennä.
 
[QUOTE="vieras";27855517]Meillä ei mies pääsisi. Ei kyllä edes kysyisi koska ei hyväksyisi itsekään että minä lähtisin yksin lomalle. Lomalla käydään yhdessä.[/QUOTE]

Eikö koskaan kenelläkään muulla ole tilannetta, että lomalle ei pääse yhdessä?
Siis et lomia ei saada samaan aikaan?

Ei me voida koko kesääkään pitää samaan aikaan lomia; muutama viikko vain, sillä lasten (pienet koululaiset) hoitokuviot on olleet hankalia.
Pakko limittää niitä; nimenomaan perheen vuoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
---
Meillä tuota on harrastettu vuosikausia. En näe mitään outoa. Mies lähtee kavereiden kanssa milloin minnekin pariksi kolmeksi viikoksi (useimmiten kyllä thaimaahan) golfaamaan, rentoutumaan ja pitämään hauskaa. Me ei muut golfata eikä tarvita samalla lailla lomaa selviytyäksemme arjesta. Lisäksi perheemme talous ei kestäisi koko porukan reissaamista.
 
mmmmmmm
Hmmmmmm.. En YHTÄÄN pidä miestäni tai ketään sen kavereita huorissa käyjinä, mutta siellä Thaimaassa käy huorissa ihan kaikennäköiset ja oloiset miehet. En välttämättä epäilisi omasta miehestäni pettämistä, mutta illanvietot saattaisi kyllä porukalla olla vähän yleisesti "ei soveliaita". Varsinkin Pattayalla!

Näin itse Bangkokissa alle kolmekymppisen, todella komean surffarijätkäporukan ladyboyden (miten ihmeessä toi taivutetaan??) kanssa menossa hotellihuoneeseen. Respa sanoi niille, että ei huoria ja noi on sitä paitsi miehiä. Känniset jätkät ei välittänyt, vaan meni toiseen hotelliin. Sen näköisiä miehiä, ettei niiden todellakaan tarvisi huorissa käydä, yhdellä oli ainakin sormus sormessaan.
 
[QUOTE="Vieras";27855633]Ei yhtään kiehdo esim. viikonloppu Riikassa/Köpiksessä "tyttöjen kaa"? Tai jopa ranta/kaupunkiloma, jopa viikon kestävä, ilman miestä?[/QUOTE]

Ei kiehdo, olen ehkä outo. Sen sijaan kiehtoisi viikonloppu puolisoni kanssa jossain mukavassa paikassa, toki voi kutsua tyttöjäkin puolisoineen mukaan. Viikko jossain kiinnostaisi myös, silloin voisi mukaan ottaa miehen lisäksi lapsetkin. Saisi viettää laatuaikaa toisen kanssa - meillä kun ei liian paljoa arkena toisiamme nähdä sen takia, kun mies on aina aamusta iltapäivään töissä, itse taas useimmiten iltapäivästä myöhäisyöhön. Vapaapäivätkin on useimmiten niin eri aikaan, ettei silloinkaan paljoa toista ehdi nähdä. Voi olla, että se on osasyy siihen, että ne vähäiset hetket, jotka voisi viettää yhdessä, myös vietetään yhdessä. Yhdessäolo kun on tärkeätä parisuhteen ylläpitämiseksi.
 
Eikö koskaan kenelläkään muulla ole tilannetta, että lomalle ei pääse yhdessä?
Siis et lomia ei saada samaan aikaan?

Ei me voida koko kesääkään pitää samaan aikaan lomia; muutama viikko vain, sillä lasten (pienet koululaiset) hoitokuviot on olleet hankalia.
Pakko limittää niitä; nimenomaan perheen vuoksi.
Ensimmäistä kertaa seitsemään vuoteen me saadaan pitää ensikesänä yhteinenkin loma. Muina vuosina ollaan pidetty eri aikoihin. Ja kyllä vain on reissattukin sitten erikseen.
Ja esim. nimimerkki Toinen Näkökulma ei varmaan tulis toimeen muutenkaan meidän arjessa kun mä teen työmatkoja niin paljon. Nyt on 7 reissua tiedossa...
 
"Lis"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;27855614:
Se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle. Se mikä tuntuu toisesta ahdistavalta ei välttämättä ole sitä toiselle. Ihmiset ja parisuhteet kun on niin erilaisia.
Kylla, mutta tuollaisessa symbioosissa ihminen kaiken lisaksi ottaa ison riskin, se toinen ei ole vierella ikuisesti.

Joka tapauksessa muutaman paivan ero tekee hyvaa parisuhteelle.
 

Yhteistyössä