kuinka usein puhut äitisi kanssa puhelimessa?

  • Viestiketjun aloittaja lapsi
  • Ensimmäinen viesti
aapp
Varmaan äitiäni ahdistaa eläkkeelle jääminenkin, ja mitä sitten tekee, kun tuntuu ettei osaa olla yksin..
Nyt vanhemmiten tullut aikamoinen valittaja ja puhuu esimerkiksi pahaa toisista meille lapsille. Ja heti kun avopuoliso on jossain reissussa, on hän niin yksin ja yrittää saada meistä lapsista seuraa mutta meillä taas on omat menot yms. Hänellä on vaikea lapsuus takana ja alkoholistimies josta eronnut. Ei osaa olla ja nauttia omasta ajasta vaan "ahdistelee" ja huolehtiikin meistä aivan liikaa, ei pidä meitä aikuisina.
 
"mahtisonnitar"
jutellaan joka päivä puhelimessa, yleensä äiti soittaa mulle, ite soitan, jos on jotain asiaa :) nähdään noin kerran viikossa, jos me ei mennä niille, niin tulevat meille. välimatkaa on 30km ja ikää mun äitillä on 48v. Äiti on tosi tärkee mulle ja mun lapsille ja erittäin rakas <3
 
Asiat muuttuu, ihmiset muuttuu.
Äidin kanssa tuli kymmenen vuotta sitten soiteltua viikottain, saatettiin juoruta pitkäänkin puhelimessa. Käytiin kaupoilla, kahvilla, oltiin tekemisissä viikottain.
Sitten äiti alkoholisoitui ihan kunnolla, enkä nykyisellään soita hänelle kuin kerran, kaksi vuodessa. Hän soittaa minulle suunnilleen kerran kuussa, senkin puhelun yleensä kännissä. Missään en halua hänen kanssaan enää näyttäytyä, meille tulevat kylään vain käskettäessä, eli kaksi kertaa vuodessa. Lapsenlastaan näkee satunnaisesti, tämän vuoden aikana on nähnyt kaksi tai kolme kertaa.
 
meillä
Me soitellaan joka päivä, vaikka ollaan samassa työpaikassakin :D.. hyvät välit on, vaikka sanomistakin välillä tulee kun puuttuu aika paljon miun päästöksiin.. mut ollaan aina saatu selvitettyä asiat. Kylässä käydään ehkä 1krt viikossa lasten kanssa ja äiti asuu 2km päässä meistä... mun äiti on jonkun vuoden päästä 60.
 
[QUOTE="Ken guru";23935876]En tiedä miksi, mutta tuntuu tosi hassulta että teillä on suurin piirtein mun ikäisiä äitejä...
(Olen kyllä vielä alle 40, mutten paljoa), vaikka ei siinä oikeasti mitään kummallista ole.
Oma rakas äiti on jo 70-vuotias. Ja eläkkeellä:)[/QUOTE]

Onhan tuota naurettu monen mun tutun kanssakin (jotka on äitini ikäisiä... :D ), mä kuitenkin itsekkin olen jo ihan hyvällä iällä (25)... :D Mut tällästä se on kun nuorena tekee lapsensa... :)
 
aapp
Asiat muuttuu, ihmiset muuttuu.
Äidin kanssa tuli kymmenen vuotta sitten soiteltua viikottain, saatettiin juoruta pitkäänkin puhelimessa. Käytiin kaupoilla, kahvilla, oltiin tekemisissä viikottain.
Sitten äiti alkoholisoitui ihan kunnolla, enkä nykyisellään soita hänelle kuin kerran, kaksi vuodessa. Hän soittaa minulle suunnilleen kerran kuussa, senkin puhelun yleensä kännissä. Missään en halua hänen kanssaan enää näyttäytyä, meille tulevat kylään vain käskettäessä, eli kaksi kertaa vuodessa. Lapsenlastaan näkee satunnaisesti, tämän vuoden aikana on nähnyt kaksi tai kolme kertaa.
harmillista.
 
"vieras"
no teillä onkin nuoria äitejä, ehkä sen takia välitkin ovat paremmat?
uskon että vaikuttaa asiaan:) kun on nuori äiti niin ei tule sellaista oloa että viettäisi aikaa jonkun ihan eri maailmoissa olevan mummelin kanssa:) Esimerkiksi mun miehen vanhemmat on lähes 20 vuotta omiani vanhempia, ja kyllä heidän seurassaan tulee välillä sellainen olo että ovat joissain asiassa ärsyttävän "vanhoillisia"
 

Yhteistyössä