Kuinka vanha käyttää 128 vaatteita?

  • Viestiketjun aloittaja mukkunen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
meidän 4 vuotias juuri siirtymässä :D eli käyttää nyt 122/128, riippuen vähän. Tyttö täyttää keväällä 5.
Taitaa olla aika hyvin kasvunvaraa:)
Ei ole, tytölle juuri sopivia, on todella pitkä tyttö, kyllä kun eskareita katselin niin osa oli jopa pienempiä. Ihmiset on erikokosia. Vanhemmat olemme kumpikin pitkiä.
 
xx
Aika isoja lapsia teillä.. Meidän tokaluokkalainen pitää noita 128/134 cm vaatteita. Housut on vyötäröstä aina älyttömän isoja. Samanikäinen tuttu poika on hiukan lyhyempi meidän lasta ja käyttää varmaan jo jotain 146cm vaatteita, kun pienemmät ei mahdu leveyssuunnassa. Eroja siis löytyy paljonkin..
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
esikoinen tais olla 4-5v.
kakkonen käyttää vielä 116cm ja täyttää kesällä 6v.
No minä jo ajattelin että onko joki hullusti :D , mutta olihan muillakin pitkiä lapsia =)
juu. ei oo mun geeneillä ainakaan sitä pituutta kasvattanu.
esikoinen nyt 6v ja pituutta 130+cm. ite olen 155cm. :whistle:
 
Meillä 9 vuotta täyttävälle tytölle jotkut tuon kokoiset vaatteet vielä käy (on hoikka). Muutoin vaatteensa on 130 tai 134 kokoisia.

Kohta 7 vuotias tyttö käyttää tuon 128 kokoisia vaatteita.

4 vuotias poikamme on iso-mies ja käyttää tällä hetkellä vaatteita kokoa 122... Että kohtapa aletaan ostella tuota 128...

Eli riippuu lapsesta... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
esikoinen tais olla 4-5v.
kakkonen käyttää vielä 116cm ja täyttää kesällä 6v.
No minä jo ajattelin että onko joki hullusti :D , mutta olihan muillakin pitkiä lapsia =)
juu. ei oo mun geeneillä ainakaan sitä pituutta kasvattanu.
esikoinen nyt 6v ja pituutta 130+cm. ite olen 155cm. :whistle:
sehän saa siut pian kiinni ;)
 

Yhteistyössä