Kuinkas moni on sitten rakastunut opettajaan joskus?

  • Viestiketjun aloittaja Sariel
  • Ensimmäinen viesti
Sariel
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
:wave: Yläasteen seiskalla, Ms Brown :heart: Näytti ihan prinsessa Madeleinelta.
Juu mullakin oli naisope mihin ihastuin. Tuntui, että koko yläasteaika meni sen tuntia odotellessa tai katsomassa näkyykö sitä käytävällä...
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
:wave: Yläasteen seiskalla, Ms Brown :heart: Näytti ihan prinsessa Madeleinelta.
Juu mullakin oli naisope mihin ihastuin. Tuntui, että koko yläasteaika meni sen tuntia odotellessa tai katsomassa näkyykö sitä käytävällä...
Mä muistan useampiakin naisopeja eri kouluasteilta... :whistle:
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut:
:wave:
juurikin tällä hetkellä... aikuisia olemme jo molemmat :)
Kokemusta tuollaisestakin... Paljon kinkkisempää.

Jos ihastuu yläasteella opettajaan tai missä tahansa koulussa johonkuhun reilusti itseään vanhempaan, niin voi huoletta kuolata vaikka kieli pitkällä ja se opettaja luultavasti vaan ajattelee, että "vähän höpsö tyttö, mutta menee varmaan ohi". Jos se opettaja taas on sen ikäinen, että sen kanssa olisi skidinä voinut leikkiä samalla pihamaalla, niin joutuu oikeasti katsomaan, ettei käyttäytyisi kovin typerästi... (tai no ei välttämättä joudu katsomaan, mutta mä en ainakaan voi silloin välttyä ajatukselta, että ihan mitä tahansa voisi tehdä seurauksitta).
 
ihastunut
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut:
:wave:
juurikin tällä hetkellä... aikuisia olemme jo molemmat :)
Kokemusta tuollaisestakin... Paljon kinkkisempää.

Jos ihastuu yläasteella opettajaan tai missä tahansa koulussa johonkuhun reilusti itseään vanhempaan, niin voi huoletta kuolata vaikka kieli pitkällä ja se opettaja luultavasti vaan ajattelee, että "vähän höpsö tyttö, mutta menee varmaan ohi".

Noh, tuo opettaja on kyllä reilusti vanhempi :p
Mutta kinkkistä on, todellakin.
 
Miul on myös muutama vanhempi mies opettaja taas jollaki asteella ihastunu muhun :D Mut ei ne nii vakavasti. Ihan vähän vaa...

Muoks lisäys, siis oon ollu jo 16-17 silloin, eli ei ne ihan lapseenlapseen oo ihastunu.
 
j
ammattikoulussa on minun mielestä erittäin kuuma liikunnan-opettaja ollu kursseja sen kanssa.
pientä flirttiä minä 18v se jotain 25+ mut se on naimisis tai kihlois, tiedän kyl et pitäs unohtaa se mut ku ei vaa pysty...
 
i love u
kyllä, naisopettajaan. nyt tosin ikävöin häntä ja paljon, ei nimittäin nähdä enää, koska jouduin lähtemään kyseisestä koulusta. hän oli joku niin ainutlaatuinen persoona.. en ikinä kertonut, mitä tunnen. nyt kaduttaa.
 
bdt
Mulle tuli tästä avauksesta mieleen Abban biisi "When I kissed the teacher"
Lapsena sitä katsellessa ja kuunnellessa mietin että miten hitossa joku voi laulaa tollasesta ällöttävästä aiheesta :))
Mun opet on aina olleet mahdollisimman epäihastuttavia.
 

Yhteistyössä