Kuinkas moni on sitten rakastunut opettajaan joskus?

  • Viestiketjun aloittaja Sariel
  • Ensimmäinen viesti
ihastunut
Lukiossa olin ihastunut yhteen sijaiseen miesopettajaan,naimissa ja pari pientä lastakin hänellä.Mutta niin siinä vaan kävi että yhden baari illan jatkeeksi mentiin samaan sänkyyn ja silleen...Tosin olin vaihtanut koulua eli ei siitä onneksi sen enempää sotkua syntynyt.En ole ylpeä mutta onpahan kokeiltu.En ole sen jälkeen häntä nähnytkään.
 
Ihan höpsö
Alakoulussa ollessani ihastuin aivan täysin erääseen miesopettajaan.
Opettaja vaihtui tuntemattomasta syystä ollessani 9-10 vuotias ja tilalle tuli se silloinen suloisuuden perikuva. Joka paikka oli aivan vetelänä hänen läsnäollessaan ja asioihin keskittyminen oli hyvinkin hankalaa. Pari vuotta ehdin häntä ihastella, kunnes muutimme eri paikkakunnalle.
Tänä vuonna saavutan täysi-ikäisyyden. Näiden n. kahdeksan vuoden ajan olen nähnyt hänestä unia ja mieli harhailee vieläkin hieman, vaikka olen avoliitossa rakkaan mieheni kanssa, seurustelua takana monta vuotta ja kaikki menee enemmän kuin hyvin. Tämä on hyvin häiritsevää ja olisin enemmän kuin kiitollinen, jos pääsisin tästä pienestä pakkomielteestä eroon.
 
ihastunut
Jos ihastuu yläasteella opettajaan tai missä tahansa koulussa johonkuhun reilusti itseään vanhempaan, niin voi huoletta kuolata vaikka kieli pitkällä ja se opettaja luultavasti vaan ajattelee, että "vähän höpsö tyttö, mutta menee varmaan ohi".
Aina ei voi kuolata huoletta... Joskus voi käydä myös niin, että opettaja eroaa vaimostaan ja alkaa suhteeseen sen "kuolaajan" kanssa. Kyseessä tosin aivan täysi-ikäiset ihmiset, vaikka ikäeroa onkin :whistle: ;)
 
"diu"
Alkuperäinen kirjoittaja 14w tyttö;25363304:
no itse olen kai ihastunut biologian mies opettajaan. Joo se on 50 ja naimisissa. Sairastako? :D
Eihän se nyt sairasta ole, ellet sitten ala iskemään häntä. Sitten se olisi sairasta hänen puoleltaan jos te jotain tekisitte, mutta ei ihastus haittaa, ja sekin luultavasti menee ohi. :)
 
jcyjb
oon ihastunut yhtee opettajaa , molemmat ollaa naisia . oon 16ja se 34 , en voi asialle mitää tehdä, enkä oo kertonu täst kellekkää. se on vaa jotenki nii upee persoona, se ymmärtää mua. saan kyl silt ihmee paljo huomioo ja puhutaa tosi usei , kerra sanoi et oon sen kaikkien aikojen lempioppilas . eiköhän vähä liiotellu... mut en saa vaa tätä henkilöö pois mun mielest):
 
loveer
Olen nyt 14-vuotias tyttö ja olen ihastunut 50-vuotiaaseen naimisissa olevaan miesopettajaan. Olen täysin ihastunut häneen ja joka päivä kun menen kouluun ja olen siellä etsin häntä.... <3 En halua lähteä sieltä koskaan.);
 
esponi
voi kyllä ..koulumme namu liikunnan opettajaan. ikää tosin sillä sen 30+ sormus näyttää vasemmassa nimettömässä olla ja kuullu että sillä pari pientä lastakin xd mut silti aina kun se menee ohi, nään sen tai riittää että ees ajattelen näkeväni sen meen iha puihin ja sydän hyppää kurkkuun ..

ehkä tää menee ohi .. tai sit ei.
ja seiskalla siis olen :D et sillai
 
jeiijjh
joo ihastunu mantsan sijaisee koska herrajumala se oli sexy:D tosin tyylii kaikki luokan tytöt ihastu siihe:D mutjoo ylä-asteella siis ja kans pientä ihastusta biologian opettajaan joka ei kyllä mikään erityisen hyvännäköne oo mut vitun mukava !
 
auttakaa plase! :)
nojoo.. oon siis NYT talla hetkella ihastunut yhteen 27 vuotiaaseen mies opeen.. se on pikkasen inhottavaa ku aina ku naan sen kaytavalla nii se tuijottaa mua maa sita :-/ maa oon tosiaan rakstunut siihe! kuulosta oudolta mutta se on iha oikeeta rakastumista!! en oo ikina ollu NIIN ihastunut! :() se monesti tuijottaaa mua jos kavelen kaytavalla,mun kaverinkin voi todistaa. kaiken lisaksi maa oon naytan joltai 14 vuotilta! oikeesti auttakaaa!!! taa ei oo sitte mikaa trolli iha oikeesti! :()
 

Yhteistyössä