Kuinpa paljon lainaa keskimäärin kolmekymppisillä? Montako lasta?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä olin velaton melkein koko 30-kauteni, alle 30-vuotiaana olin maksanut opitnovelkani. Sitten eleltiin aika huoletonta myöhäisnuoruutta ennen kuin ryhdyttiin omistusasujiksi. Tosin säästettiin koko ajan, ja nyt lainaa on jäljellä jotain 50 000. Yksi lapsi. maksuaikaa jäljellä kahdeksan vuotta.
 
vieras
Meillä kaksi lasta, lainaa maksamatta 78 000e, alunperin oli 100 000. Tilanne tosin muuttumassa, kun muutamme ihan muualle ja talo laitetaan myyntiin. Ja toivotaan että myydyksi myös saadaan..
 
lainasta haaveileva 35v lisää
Kunhan palaan töihin niin sitten varmaan lainaa reilut 200 000e, jos oma asunto päädytään ostamaan. Ikäloppu olen itse ennen kuin se on maksettu :(
 
äiti86
tän hetkisen lainanmaksuajan kanssa meillä on kolmekymppisenä n.60t lainaa maksamatta ja toivottavasti kaksi lasta =) tosin hoitovapaan jälkeen ku meen töihin niin ruvetaan maksamaan enemmän lainaa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Yks vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asunto- ja autolainat maksettu, ikää mulla 30v, miehellä 34v ja 6 lasta
En usko, että olette maksaneet. Ellette ole veikkauksen peleissä voittaneet tai asu vuokralla...
Mikset usko? Kyllähän 10vuodessa asuntolainan saa maksettua pois, jos on töitä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla ei ole ikinä ollut lainaa ja olen kohta 40
ja tää sun vastaus kuuluu tähän ketjuun ja apn kysymykseen miten? Osaatko edes lukea?
Tos on sulle ,

Kannattaa sanoa että sellaset ei saa vastata joilla ei ole 30v lainaa, ehkä keskimääräisyys kyllä siinä kärsii?
 

Yhteistyössä