Kuka hullu äänestää Haavistoa?

  • Viestiketjun aloittaja HERÄTKÄÄ
  • Ensimmäinen viesti
näinkö
[QUOTE="teelikamentten";25480301]Sellaisen, ettei ihmisiä arvosteltaisi ihonvärin, etnisen ryhmään tai sukupuolivähemmistöön kuulumisen perusteella. Ettei ihmiset puuttuisi sellaisiin asioihin, jotka eivät heille kuulu, kuten kahden ihmisen välinen rakkaus sukupuolesta riippumatta. Ettei kenenkään tarvitsisi pelätä kadulla liikkuessaan, koska on "vääränvärinen".

Yleensäkin toivoisin että epäluuloisuus, välinpitämättömyys ja viha vähenisivät ja lähimmäisenrakkaus lisääntyisi.

You may say that I'm a dreamer... ;)[/QUOTE]

Eli lisää maahanmuuttajia Suomeen?
 
"teelikamentten"
Alkuperäinen kirjoittaja näinkö;25480316:
Eli lisää maahanmuuttajia Suomeen?
Saa mun puolesta tulla, mutta osan kohdalla asiat tulisi hoitaa paremmin, ettei tulisi syrjäytymistä ja eristäytymistä omiin ryhmiin. Sanoin siksi osan kohdalla, että usein unohdetaan se suuri ryhmä maahanmuuttajia, jotka tulevat tänne esim. työn tai rakkauden perässä, eivätkä "tee rikoksia, käytä tukia ja hillu jengeissä", kuten yleensä tunnutaan maahanmuuttajien kohdalla yleistävän.
 
suunnitelmallinen
Viimeisimpien galluppien valossa aion antaa ääneni Haavistolle ekalla kierroksella
syy: se, että Soini tai Väyrynen EI VAAN pääse toiselle kierrokselle
Toisella kierroksella voin sitten äänestää oikeaa suosikkiani eli Niinistöä
 
"Tiina"
Oikeesti Haavisto on iso vitsi ja sen kannattajat vielä enemmän. :D
En usko että kannattajat ymmärtävät politiikasta yhtään mitään ja halveksin aina salaa jos joku kertoo sitä äänestävänsä. :D
Oikeasti sinä osoitat kannaotollasi sen, ettet ymmärrä politiikasta mitään, ja halveksuntasi muita kohtaan osoittaa, että sinulla on kovin huono itsetunto. Sitä voi kehittää, nuorikin vielä taidat olla, joten toivoa on.
 
Haavisto!
[QUOTE="AnneK";25466702]Haavistoa äänestävät ne, jotka eivät ota asioista selvää ja joille Suomi ei ole tärkeä.[/QUOTE]

Minä olen ottanut asioista selvää ihan tarpeeksi jotta tiedän Haaviston olevan juuri minulle sopiva preidenttiehdokas, ja ehdokas jolle ääneni aion antaa. Myös minulle Suomi on tärkeä, ja kaiken muun ohella ihmisoikeudet ovat tärkeitä. Tällä viittaan tietenkin homoparien oikeuksiin. Koska suomi ja suomalaiset ovat tärkeitä, myös he ovat.
 
"Tuikku"
[QUOTE="vieras";25522961]Ei ainkaan lapsiperheitten isäntä väki.kuka haluaa lapsilleen sairaan esimerkin valtion johtoon....[/QUOTE]

Ei kai se nyt parisuhteellaan valtiota johda. Sitäpaitsi homo ei ole sairas.
 

Yhteistyössä