Kuka lähtis -7kg-kerhoon?

Moi, vähän hirvitttää huomenna mennä puntarille, jos se kilo on lävähtänyt takaisin, minkä on laihtunut. Nimittäin se ei olis mikään ihme. :ashamed: Perjantaina, lauantaina ja tänään olen syönyt jonkin verran suklaata ja karkkia, eilen käytiin myös syömässä ravintolassa. :p

Mutta mulla on uusi tapa ajatella... Luin noita lehtiä, joissa käsiteltiin laihduttamista, ja siinä neuvottiin hylkäämään "repsahdus" ajattelu, jos on karkkiin ja herkkuihin menevä.... Vaan täytyy ajatella niin, että on valinnut siinä hetkessä makupalan. Eli tietoisesti ja täysissä sielun ja ruumiin voimissa söin itse ne herkut. No, noita makupaloja tuli ehkä tänä viikonloppuna kuitenkin liikaa tietoisesti valittua, mutta huomenaamullahan sen sitten taas näkee. :whistle: :D

Mäkin olen menossa ensi lauantaina kampaajalle. Mikäs se sellainen kampaus on, joka laihduttaa. :D


ALkuviikon kärrylenkkien jälkeen en ole paljon liikuntaa harrastanut...Tänään kävin 6veen kanssa kaupassa kävellen, siis mä työnsin vauvan vaunuja ja 6vee pyöräili, mutta sitäe i oikein hikilenkiksi voi sanoa, kun oli kaikenlaista mielenkiintoista matkanvarrella.... Sitä aikaa kulu, vaikka matka ei ollut hääppönen.

Mitens teidän pikkuinen voi? Onko nuha mennyt ohi? Meillä vielä tuhisee nokkaansa, mutta on samalla ihmetyksekseni tehnyt kakkalakon. On viime aikoina tehnyt noin kerran viikossa ns. kainalokakat... Mielluummin olis et ueammin ja vähemmän. :kieh:
 
No niih :whistle:

Olen siis valinnut tietoisesti vähän liian usein herkkupaloja :D , koska puntari näytti 67 kg ja 400g. Eli torstaista nousua 200g, mutta viikossa kuitenkin 600g pudotusta. Että periaatteessa ihan ok tulos. Niinhän sitä sanotaa, että viikossa voi läskiä palaa korkeintaan puolikiloa, loppu on lihasta ja nestevajausta.

Nää viikonloput on vähän pahoja.

Tänään ajattelin kuitenkin käydä vaunulenkillä. Jos tunnin hilpasis.


Miten sulla on mennyt? =)
 
Mä voisin kans tulla jos vielä mahtuu mukaan. Oon ollut aiemmin painonpudotusurakassa synnytyksen jälkeen mut nyt oon taas lipsunut ja haluaisin kesäksi kuntoon... (housuja puristaa) :ashamed: painon mittaan huomenna...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kultakala:
Mä voisin kans tulla jos vielä mahtuu mukaan. Oon ollut aiemmin painonpudotusurakassa synnytyksen jälkeen mut nyt oon taas lipsunut ja haluaisin kesäksi kuntoon... (housuja puristaa) :ashamed: painon mittaan huomenna...
kiva, tule mikaan vaan. :D Juu, aamulla on paras mitata ;)
 
Kultakala tervetuloa mukaan... :wave:

Mankell: Joo, täytyy alkaa ajattelemaan noin... :D Täällä paino aamulla 70,4 eli viikonloppuna +100 grammaa tullut lisää. Ja täällä ollut koko viikonloppu yhtä herkuttelua... :ashamed: Perjantaina dajmia ja sipsiä, lauantaina pullaa ja suklaata ja eilebn taas suklaata... Että silleen... ja tietoisesti olen karkkia syönyt, joskin erittäin huonoa omaatuntoa tuntenut, kun sorruin...

Meidän pikku-neidillä on nyt sitten antibioottikuuri ja nuha pikkuisen parempi. Tohon nuhaan nyt sitten piti se aloittaa, kun yli kaksi viikkoa jo kestänyt ja ihan vihreää räkää. Esikoinen kanssa oli kuumeessa ja kipeänä koko viikonlopun, niin en oikein koneelle ehtinyt... Täällä meidän vauveli kakkaa vaan kerran viikossa... Alusta asti ollut huono kakkimaan, mutta nyt kun on kuuri päällä, niin sitten onkin tota tavaraa tullut ihan liikaa...

Mä harrastin liikuntaa lauantaina. Eka kertaa tein vatsatreenin ja poljin pyörää. Tänään olis ehkä tarkoitus, jos vaan jaksaa. .. :D
 
Kultakala tervetuloa mukaan... :wave:

Mankell: Joo, täytyy alkaa ajattelemaan noin... :D Täällä paino aamulla 70,4 eli viikonloppuna +100 grammaa tullut lisää. Ja täällä ollut koko viikonloppu yhtä herkuttelua... :ashamed: Perjantaina dajmia ja sipsiä, lauantaina pullaa ja suklaata ja eilebn taas suklaata... Että silleen... ja tietoisesti olen karkkia syönyt, joskin erittäin huonoa omaatuntoa tuntenut, kun sorruin...

Meidän pikku-neidillä on nyt sitten antibioottikuuri ja nuha pikkuisen parempi. Tohon nuhaan nyt sitten piti se aloittaa, kun yli kaksi viikkoa jo kestänyt ja ihan vihreää räkää. Esikoinen kanssa oli kuumeessa ja kipeänä koko viikonlopun, niin en oikein koneelle ehtinyt... Täällä meidän vauveli kakkaa vaan kerran viikossa... Alusta asti ollut huono kakkimaan, mutta nyt kun on kuuri päällä, niin sitten onkin tota tavaraa tullut ihan liikaa...

Mä harrastin liikuntaa lauantaina. Eka kertaa tein vatsatreenin ja poljin pyörää. Tänään olis ehkä tarkoitus, jos vaan jaksaa. .. :D
 
Ostin tänään pahimpaan makeanhimoon kuivattuja hedelmiä... Joo, ja huomasin, ett niisä on kyllä yhtä paljon kaloreita ja sokeria kuin karkeissakin, että näin...

Tänään kävelyä reippaasti neuvolaan, tyttö oli vielä skeitissä mukana... Ihan mukavan hien sai pintaan... Kaloreitakin meni reippaasti yli 400 eli tuli taas tänään jotain tehtyä. Ruuaksi pastasallaatia, nami... :D

Ei kyllä ole yhtään laihempi tai kevyempi olo... Päinvastoin, aika :D täysi olo. Tuo pasta ei ehkä ole hyvästä...
 
Mä söin tänään makeanhimooni kaksi suklaamunaa. :D

mutta siitä olen ylpeä, että yhtään tollaisa sikamegapusseja ei ole tullut ostettua, oikeastaan pikkuisia, normaalimpia makupaloja.

Mä kävin kans tänään pikkulenkillä. Vähän liian pikku...

:D
 
Mulla oli painoa 71.2 kg masentavaa... oon pästänyt lihomaan itseni. Kaksi kk sitten painoin 2 kiloa vähemmän :ashamed: nyt pitää ottaa itseensä niskasta kiinni ja kesäksi kuntoon. Aamulla söin kaurapuuroa ja kahvin ja nyt mietin salaattivaihtoehtoa lounaaksi ja ruisleipää... pääsiäisenä meinaan löysätä kuria ja aloittaa tosissaan vasta pääsiäisen jälkeen... onneksi en himoitse suklaamunia.. vaan lampaanpaistia :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kultakala:
milläs tavalla te muut laihdutatte.. ma kaivan jostai vanhat painonvartijoiden pistetaulukot ja alan niitä laskemaan
Mä laihdutan periaatteesa noilla pisteillä, mutta en jaksa niitä kauhean tarkkaan laskea.... Mutta yritän mututuntumalla pitä'ä pisteet alle kolmessakymmenessä. (imetän siis, et pisteitä on siksi noin paljo, ja lisäsin itse siihen vielä pari, kun en halua vaarantaa tätä maitobaaria).

Tänään ei kuitenkaan taida pisteet riittää... TAitaa tulla oikein mässypäivä. |O Kun sais nyt otttua itseään niskasta kiinni, ettei loppupäiväkin mene herkutellessa. Argh. Ja illalla ollaan menossa vielä syntymäpäiville. :whistle:

Huomenna on kuitenkin taas punnitus. Saa nähdä mitä tulee. AHDISTAAAAAA! :D
 
Kuulkaas, kävin puntarilla jo tänään ja oli tullut painoa, vaikka mä en oikeesti ole syönyt herkkuja... :headwall: :headwall: :headwall: Ne saamarin kuivatut hedelmät... Ja tää pääsiäinen. miten sen yli pääsis hyppäämään? Mä olen vielä huomenna menossa leffaan ja niitä poppareita on pakko saada ja sitten muutamalle siiderille... joo, ja sit koko pääsiäinen menee mässäillessä herkkuja, tiedän sen jo nyt...

Mä en nyt tällä hetkellä laske pisteitä, mutta en kyllä syökään liikaa. Tytöt, muistakaa, ett liikunta kasvattaa lihasta ja lihashan painaa enemmän kuin läski... :D

Tsemppiä loppupäivään...
 
Mä ilmottautusin tähän rupeamaan kanssa mukaan. Saa paremmin painoa tippumaan kun siitä joutuu toisille raportoimaan, yksin ei ainakaan mulla onnistu.

Elikkäs mun tämän päivän lähtötilanne:
165cm pitkä ja painoa 72kg :eek:

On tää kamalaa, viä 2kk sitten näytti puntari 65kg.. :ashamed:

Sen verran tuosta punnituksesta, että mulle muinoin painonvartijoissa sanottiin että paras punnitus ajankohta ois ilta. Silloin kuulemma saa luotettavimman tuloksen, aamusin näyttää puntari yleensä vähemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitar:
Mä ilmottautusin tähän rupeamaan kanssa mukaan. Saa paremmin painoa tippumaan kun siitä joutuu toisille raportoimaan, yksin ei ainakaan mulla onnistu.

Elikkäs mun tämän päivän lähtötilanne:
165cm pitkä ja painoa 72kg :eek:

On tää kamalaa, viä 2kk sitten näytti puntari 65kg.. :ashamed:

Sen verran tuosta punnituksesta, että mulle muinoin painonvartijoissa sanottiin että paras punnitus ajankohta ois ilta. Silloin kuulemma saa luotettavimman tuloksen, aamusin näyttää puntari yleensä vähemmän.
Kuule, mä en uskalla menna illalla puntarille. :D Näyttää tosiaan enemmän. Mut tervetuloo mukaan vaan, kesällä sit säkin oot paljon laihempi. :saint:
 
Vieläkö mahtuis porukkaan mukaan?
Lähtötilanne mulla:
183 cm ja painoa 82 kg
Tavoitepaino olis 75kg miksei enemmänkin.Synnytyksestä on reilu neljä kuukautta ja tän toisen raskauden tuomat kilot oon saanut pois mut vielä ois kiloja jäljellä että olisin samassa painossa kuin ennen raskauksia. Kymmenessä vuodessa on painoa kertynyt huimat 20kg mutta sinne asti en uskalla edes yrittää. Eli se 7 kiloa olis tavoite! Mä imetän vielä että ihan hurjia nälkädieetejä en uskalla alottaa. Lähinnä pitäis vaan lisätä liikuntaa ja jättää herkuttelua vähemmälle.Mut sehän tässä vaiketa onkin kun mulla ei oo selkärankaa kai ollenkaan kun aina vaan tekis mieli herkutella :ashamed:
 
UUdet tervetuloa mukaan... Tietty tänne mahtuu... :wave:
Mitä enemmän meitä on, sen parempia tuloksia saadaan yhdessä...

Paino aamulla 70,2 eli -100g viikossa... Kauheeta..... :( Eli voi sanoa, etten ole laihtunut oikeastaan ollenkaan. Mulla on muutenkin ollut hirmu täysi olo koko ajan ja eilen sorruin piparminttupastilleihin... Niitä ei mennyt pari, vaan puoli pussia... :ashamed:

Ja nyt olis naiset tää pääsiäinen edessä.... :kieh: Mä tiedän ainakin, ett syötyä tulee hirvveeeeeesti!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja itsekin imetän joten en voi radikaaleille dieteille lähteä... Josko sitten, kun imetys loppuu vetäis sellaisen lentoemäntädieetin... Siinä luvataan -4 kg viikossa. mä olen kerran koittanut ja sain -3kg viikossa putoomaan ja siis pelkkiä nesteitä lähti. Piti muutama kilo saada yhtiä häitä varten pois. Koko sen dieetin aikana en ajatellut muuta kuin ruokaa ja se oli ihan järkky dieetti. En suosittele. niin ja ne kilot tuli viikossa takasin. Eli hiljaa hyvä tulee, vai mitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riikkuli:
Juu, jutteleehan noi namut mullekin... Just meni tollainen fami-pussi... Ne oli niin sairaan hyviä... :ashamed: Mun pääsiäinen tais siis alkaa jo nyt... Mut onhan nyt kiirastorstai... ;)
Mä muistin kaupassa, et sä puhuit jotain siiderille menosta. No ne kaupan siideritkin alko jutella mulle, ja nyt niitä on kaksi kaapissa odottanassa iltaa. :D

Mut lenkkeilkäämme pääsiäisenä syönnin edestä, ja maanantaina pitäis taas punnita. Yritetäänkö, etteti tulis nousua....jos ei varmaan laskuakaan. B)
 
Pääsiäistä kauhulla ootellessa... Mulla ainakin on tapana syödä ku hevonen :eek:
Ja just äsken kun en mitään muuta makeeta kahvin kanssa keksinyt niin teimpä sitten vohveleita.Ihan vielä jätskin ja superäklö makean hillon kanssa...Mut hyvää oli :whistle:

Jumppasin kyllä vähän päivällä. Muutenkin oon aatellu että varsinkin noita vatsalihasliikkeitä vois koittaa melkein päivittäin tehdä.Mä luulen että kun sais sen pari kiloa ensin lähtemään niin siitä saisi sitten lisä kimmoketta isompaan painon pudotukseen. Mites muut meinaatteko niitä pisteitä laskeskella? Mä ajattelin että ensialkuun koitan tosiaan jättää sitä herkuttelua vaan viikonloppuun ja syödä yhden lämpimän aterian päivässä ja lisätä välipaloja.Päivisin esim. ananasmurskaa ja raejuustoa.Pääsiäistä ei tähän lasketa vaan aion kyllä syödä ihan normaalisti.Maanantaina kun punnitaan, toivottavasti ei tosiaan lisäkiloja ole tullut :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prisilla:
Pääsiäistä kauhulla ootellessa... Mulla ainakin on tapana syödä ku hevonen :eek:
Ja just äsken kun en mitään muuta makeeta kahvin kanssa keksinyt niin teimpä sitten vohveleita.Ihan vielä jätskin ja superäklö makean hillon kanssa...Mut hyvää oli :whistle:

Jumppasin kyllä vähän päivällä. Muutenkin oon aatellu että varsinkin noita vatsalihasliikkeitä vois koittaa melkein päivittäin tehdä.Mä luulen että kun sais sen pari kiloa ensin lähtemään niin siitä saisi sitten lisä kimmoketta isompaan painon pudotukseen. Mites muut meinaatteko niitä pisteitä laskeskella? Mä ajattelin että ensialkuun koitan tosiaan jättää sitä herkuttelua vaan viikonloppuun ja syödä yhden lämpimän aterian päivässä ja lisätä välipaloja.Päivisin esim. ananasmurskaa ja raejuustoa.Pääsiäistä ei tähän lasketa vaan aion kyllä syödä ihan normaalisti.Maanantaina kun punnitaan, toivottavasti ei tosiaan lisäkiloja ole tullut :|
Kannattasko kuitenkin syödä kaksi lämmintä ateriaa päivässä, kun ne välipalat saatta moniesti olla energiapitosempi kuin se ruoka, ja toisaalta ruoalla saattaa saada mahansa paremmin täyteen?

Mä olen huomannut, että tosi hyvä välipala on myös rasvaton maitorahka, kun laittaa siihen lorauksen maustetua jogurttia ja vaikka viipaloi jotain hedelmää sekaan. Saa vapaasti käyttää tätä monimutkaista reseptiä :D

Pitäsköhän meidän ihan eka Riikkulin viestiin laittaa nää kilot ja niiden tippumisen edistyminen? Että ne aina lävähtäs silmille, pakottas pysymän suunnassa...
 
:attn: Kukaan ei ilmeisesti ole tänään käynyt vaa`alla... Älkää huoliko, en minäkään... :ashamed: En yksinkertaisesti pystynyt, sillä tiedän jo käymättäkin, ett on tullut takaisin ja PALJON... Voi sam......

Mutta torstaina lupaan ja vannon, ett käyn itseni punnitsemassa, lupaan... Antakaa armoa... Jos sovitaan, ett käydään vasta torstaina? M'ä en nyt ainakaan kykene. Niin paska olo tästä syömisestä, joka levahti nyt pääsiäisenä ihankäsiin... Anteeksi kanssalaihduttajani. Myönnän olleeni heikko...

4 kinderiä, pikku munia, namia, suklaata, sipsejä, kermaperunia, pullaa, pitkoa, keksejä... Hui kauhistus. Nyt kun sain sen noin kirjoitettua, niin herran lettas... Niin ja mämmiä... Siinä jotain positiivista, ett mämmissä on mallasta ja se nostattaa maitoa... :LOL:

Nyt alkoi uusi kevyempi elämäni ja lupaan tai ainakin yritän luvata, ett kuukauden päästä olen -3 kg laihempi kuin nyt... Varmasti....
Miksi hitossa sorruin, olen niin heikko.... :'(

Mites teidän muiden pääsiäinen?
 
Terve vaan Riikkuli B) ja muut kanssakärvistelijät

Ihan samat fiilikset oli eilen, enkä uskaltanut maanataina käydä puntarilla. Söin suklaata aika surutta, join kolmena iltana punkkua ja valkkaria, söin rahkapullia, kääretorttua kermavaahdolla ja suklaalla päällystettynä, mämmiä, kahdenlaista jääteöä, pääsiäsikarkkeja, pitsaa, ja sen sellaista. :eek:

Tänä aamuna uskalsin käydä kuitenkin puntarilla, olin eilisen illan syömättä, imetin lapsen aamulla, kävin pissillä enkä juonut vett, tulos oli =200g lisää.... Mutta ei sen enempää, pelkäsin et ainakin kilo olis lavahtänyt puntariin....MIes sanoi, että nyrkkeilijät kuulemma kuivattaa itseään ennen punnitusta...mä en kuulemma ole nyrkkeilijä.höh.

Käy vaan torstaina puntarilla, mäkin käyn sitten seuraavan kerran. Nyt taas sitten tsempataa urakalla, ja liikkumista kannattaa lisätä heti,se tuo hyvää oloa!


Onneks pääisäinen on vaan kerran vuodessa, Riikkuli. Kyllä se tästä! :hug: :flower: B) :xmas:
 

Yhteistyössä