Kuka lähtis -7kg-kerhoon?

Heippa...


Synnytyksestä vajaa 3 kuukautta ja osittaisimetyksellä mennään... Kukaan halukas lähtemään pudottamaan painoa tota 7kiloo mun kanssa ilman liian rajua kuuria. Tavoite mulla olis toi toukokuun loppu...

Tarttisin vertaistukea ja ajatuksia, tsemppausta yms muuta...

Itse liikun tällä hetkellä noin 2-3 kertaa viikossa. lähinnä poljen spinningpyörää ja nostelen painoja. Olis tosi kiva saada edes muutama kaveri tähän projektiin mukaan, jotta onnistuttais. =)

Eli ketä kiinnostaa, niin mukaan vaan... :)

 
:wave:

Minulla kuopus 6 kk ja paino noussut synnytyksen jälkeen ( = kauppa liian lähellä) Tietoa, miten painoa saisi pudotettua, on kyllä, mutta se askel siihen suuntaan on niin hiiiirveän suuri. Eli henkinen puoli olis saatava nyt tuettua!
 
Tervetuloa nikideemus... :wave:

Siksi just mäkin tän pinon aloitin, tartten sitä henkistä tukea... :ashamed:

Kunhan saadaan täs tsempattua toinen toistamme niin eiköhän onnistuta, vai mitä?

Vois laittaa sellaisen taulukon, jos haluaa, mut ei ole pakko. mihin vois laittaa painon, pituuden ja sit ton tavoitepainon...Mitäs mieltä olet?
 
Hei mä voisin lähteä mukaan RIikkulin kans.

Mä olen 162 cm
painan 68kg
tavoite 58
2½kk synnytyksestä. Tavoite olis sellainen puolikiloa ja viikko. LÄhes täysimetän.

Mitens edetään?
Mä ajattelin vähän laskeskella painonvartijoiden pisteitä ja työnnellä vaunuja... Kun vauva on 4kk, ajattelin ostaa kuntosalijäsenyyden, siihen asti urheilua omin voimin.

=)
 
Kiva, ja tervetuloa mukaan.... :wave:

Itse olen 166
paino 71
tavoite 64

synnytyksestä pian 3 kuukautta... Tota mä ajattelin sellaista kanssa. Eli pikkaisen laskisin pisteitä, liikun noin 3 kertaa viikossa ja sitten erityisesti rehellisyyttä esim herkkuihin sortumisessa. Haluisin, ett joku tsemppaa mua siinä... Mulla on tullut nyt kotona tavaksi tuo ääretön herkuttelu... Just söin dajmin välipalaksi... Lähinnä terveellisemmäksi tuota ruokavalioo... Lisäksi juon tosi paljon pilsneriä ton maidonnousun takia, niin johan siinä reppu kasvaa edessä! :D

Sitten kun täällä toisiamme tuetaan ja saadaan tuota painoa tippumaan, nin eiköhän se siinä olisi. mulla tavoite tuo toukokuun loppu. Enemmänkin saa pari kiloa multa lähteä, mut ei välttämättä... Kesällä tiedossa paljon juhlia, niin ois kiva olla entisessä kunnossa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riikkuli:
Kiva, ja tervetuloa mukaan.... :wave:

Itse olen 166
paino 71
tavoite 64
Haluisin, ett joku tsemppaa mua siinä... Mulla on tullut nyt kotona tavaksi tuo ääretön herkuttelu..
Mulla on sama juttu. Viime viikolla söin yli puolikiloa karkkeja. :eek:

Tänään olen syönyt jo kaksi riviä suklaata ja jätskiä.... Selityskin löytyy...Muksut oksutaudissa, ja pitä ne saada jotain syömään. :xmas:

Luulen, et jos tota herkkupuolta sais järkevöitettyä, niin kilot alkais kyllä karista.


Oleks ennen laihduttanut?
 
Joo, olen laihduttanut viime raskauden jälkeen... Tuli 22 kg ylimääräistä kuten tässäkin raskaudessa, niin nelaihdutin silloin pois... Itseasiassa silloin oli niin hyvä syykin ja motivaatio, nimittäin menimme naimisiin... Silloin olin tosi hoikka. Ja ennen tätä raskautta myös, mut annoinpa raskausaikana itselleni luvan taas lihoa ja +22kg tuli tälläkin kertaa ihan ryminällä... Noi kilot karisi aika kivasti ensimmäisen kuukauden aikana, mutta nyt ne on jämähtäneet tuohon 71kg:hen eikä sitten ole tippunut sen jälkeen. Liikun aika paljon, mutta syön tosi huonostoi ja epäsäännöllisesti ja nuo herkut... Ne kun sais poisjätettyä... Tehdäänkö herkkulakko viikonlopun jälkeen? ;) Siis oikeesti ja rehellisesti... Se oli paljon mukavampaa jonkun kanssa kuin yksin. Olis tilivelvollinen jollekin muullekin kuin itselleen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riikkuli:
Jhuonostoi ja epäsäännöllisesti ja nuo herkut... Ne kun sais poisjätettyä... Tehdäänkö herkkulakko viikonlopun jälkeen? ;) Siis oikeesti ja rehellisesti... Se oli paljon mukavampaa jonkun kanssa kuin yksin. Olis tilivelvollinen jollekin muullekin kuin itselleen...
Heh, olen löytänyt kohtalon toverin. :D

Tehdään vaan herkkulakko, tai mulla se on karkkilakko, kun en niin hirvesästi syö muuta herkkua kun karkkia, tai no, suklaata, ja okei, jätskiä....

Ihan täyteen kieltäytymiseen en usko, et jos pidettäs oikeesti ja rehelliesti karkkipäivää/herkkupäivää lauantaisin? :D

Mulla on kolme lasta. Ekan jälkeen kilot tippuivat kuudessa viikossa itsekseen, painoin 56kg siis jo kastepäivänä. :xmas: Toka lapsen jälkeen stressasin, kun painoin 62kg, eikä kilot tippuneet. ELi tilasin painonvartojoiden rompun ja hyvin motivoituneena muutamassa kuuakudessa olin taas alle 60kg, muistaakseni sen 58kg.

NOOH, nyt kolmannen jälkeen painan siis enemmän kuin koskaan, eikä ole hirveän suurta stressiä ollut. AInakaan niin suurta, että olisin kiloja saanut karsittua. :D

Eli maanantain aloitetaan herkkulakko/karkkipäivä?, pitäi9skö pari kertaa viikossa punnita itsensä, ja raportoida toiselle? vI riittäskö kerran viikossa?

JA sitten rehellinen paljastus jos sortuu herkkuihin.
 
Juu tehdään näin... Jos kerran viikossa olis herkkupäivä... Vaikka lauantai? Ja punnituspäivä olis vaikka maanantai ja torstai? Näkis ainakin tuon viikonlopun herkuttelun tulokset... Joo ja rehellisyys maan perii... Eihän niitä tuloksia muuten tule ollenkaan, jos ei ole rehellinen... Siksi mä tätä haluankin, ett on joku joka ns, vahtii... Aloitetaan maanantaina sitten... eiks niin... Ja kaikki retkahdukset infotaan toiselle ja mieliteot myös, niin toinen voi tsempata...

Riikkuli
 
Moi mankell... :wave:

Ai, että olenko... Tota öö, eilen hain filmtownin karkkiosastolta 500 grammaa irtsareita ja vedin ne ihan yksin... :ashamed: OIKEESTI.... Ja sitten perjantaina söin ne 2 isoa dajmia ja tänään vielä hiukan turkinpippureita, ett varmasti ensi viikon jaksaa... Jännittää jo nyt, ett miten pystyn ollenkaan olemaan ilman herkkuja... :whistle: Mutta huomenna alkaa ja voin kertoa, ett varmasti olen täällä viimeistään puolenpäivän aikaan tilittämässä... Siis vieroitusoireista... :LOL:

Nikideemus Oletko messissä???????
 
No niin, HUOMENTA VAAN. :D


Paino aamulla 68kg.


Aamupala syöty, meni 6½pistettä niin että hulahti. :whistle: Onneks imetän, loppupäiväks jäis muuten aikasta vähän pisteitä....

Muuten, mä en osaa/mun rompulla ei voi laskea niitä omia pisteitä, siis paljon saa syödä. Pystyykö sun rompulla/tiedätkö sä ne pisteenlaskuperiaatteet. Mä olen päätellyt, et saan syödä 26 pistettä, mutta olenkohan ihan hukassa arvioni kanssa?

Mä ajattelin tänään käydä vaunujen kanssa 45min lenkin. Pikapika-askelilla. Mitäs sä aiot tehdä laihtumisesi eteen tänään. :D

Ai kun musta on ihanaa, kun mä olen kesällä 10kg laihempi. :saint:
 
Huomenta.....


Paino tänään 71,5 kg... :ashamed: Eli lihottu oli 0,5 kiloa viikonlopun aikana... :kieh: Aamuplaksi kahvia ja rasvaton profeel-jogurtti... Eipä tuolla pitkälle jaksa... Mä tein itselleni eilen kunto-ohjelman... :D 3xviikossa urheilua ja siinä on myös tuo lihaskunto-osuus eli painojen nostoa ja vatsoja yms... Painonvartijoiden pistelaskurin mukaan mun mielestä imettävän äidin pisteet on 26 tai 28 pistettä per päivä ja niitä ei tosiaan sais aloittaa ennenkuin vauva 6 kuukautta, jos imettää... Esikoisesta menin painonvartijoihin, kun tyttö oli 4 kuukautta ja laihdutin reilussa kuukaudessa 5 kiloa ja se oli kyllä yhtä tuskaa. Menin alipisteillä ja olin koko ajan päänsäryssä ja kiukkuinen... Kun vielä imetin, niin se ei silloin sopinut.

Nyt kanssa aloitan silleen, ett karsin ihan ekaksi kaikki nuo pullat ja herkut pois... :/ Mitenköhän onnistuu, kun nyt jo ajattelen karkkia ja suklaata...No, oman peilikuvan näkeminen käy kyllä hyvin tsemppauksesta... Hirveetä katsottavaa, varsinkin toi vatsa... Siis se on niin iso, etten varmaan koskaan mahdu vanhoihin bvaatteisiin...

Niin tänään ajattelin polkea spinningpyörää ( pelastus omistaa sellainen) ja tehdä lihaskunto-osuuden... Saas nähdä kuinka jaksaa. Eilen poljin kanssa ja tein vähän lihaskuntoa ja poltin 500 kcal... Omistatko sykemittaria? Se on tosi hyvä ja kannattava ostos, suosittelen. Tosi kiva nähdä kuinka paljon kuluttaa liikkuessa ja näkee ne sykkeet... :D

Ja totta, mäkin aion olla sen 7 kiloa ainakin laihempi ja parhaimmassa tapauksessa 10 kiloa saa lähteä... :D
 
Riikkuli, mä kävin yli tunnin vaunulenkillä, oiken hiki tuli :wave: Nooh, täällä on kyllä aika lämminta, ja mulla oli toppatakki päällä :D , mut silti. Mittailin sykettä aika ajoin, ja se oli 120-150 välissä koko ajan.

Mulla on ollut sykemittari, ja ehkä se jossain on edelleen...pölyttymässä. Pitäis tosissaan kaivaa se naftaliinista, kävelylenkeillä se on ainakin tosi kiva.Muuten, kun vaunuja työtää niin se on aika paljon raskaampaa kuin peruskävely.

Ps. ja kun piti olla rehellisiä.... :ashamed: Miten säälittävänä pidät, kun laihdutuksen ekapäivänä jo söin rinkelimunkin. Heh. Hyvä alku. Mutta onneksi se oli kaapissa viimeinen ja nyt ei meille herkkuja ostella! |O
 
... Kuule en pidä säälittävänä ollenkaan... Kyllä tiedän itsekin viel äsortuvani, vaikka nyt kyllä yritys hyvä, kun on tätä vertaistukea. Joo, ja vaunulenkeistä saa hyvät hiet. mulla on yleensä vielä esikoinen skeitissä seisomassa, kun ei jaksa kävellä, niin helposti tulee ihan kunnon hiki kävellessä...

Mulla on nälkä, mut kun ei tiedä mitä söis... Pikkuinen heräilee vähän väliä vaunuissa, niin ei saa mitään ruokaa kunnolla tehtyä...En saa sortua mihinkään pikamässäilyyn... Jos porkkanan ottaisi nakerrettavaksi... :D
 
Eka päivä takana.... VAikka söin sen rinkelimunkin, niin pisteet riitti iltaan asti, vain puolipistettä piti lainata huomiselta. Jos en olis käynyt sitä hikilenkkiä, pisteet ei tosiaan olis riittäneet edes iltaruokaan. :whistle:

Mites sulla sujui? =)
 
... Kiitos kysymästä, hyvin meni... En syönyt herkun herkkua!!!!!!! :D

Poljin pyörää illalla ja tein jopa lihaskunto-osuuden siihen päälle. Tekipä muuten hyvää. Nyt on kyllä lihakset pikkasen kipeenä. Ruokaa söin hyvin ja sitten multa lähtee aika paljon pisteitä tosta oluen tai siis pilsnerin juonnista. Eilenkin vedin kaksi pilsneriä tuota maidontuotantoa varten... :LOL:

Imetätäkö sinä ihan täysimetyksellä vai osittain? Meinaa mä huomaan, ett kyllä on pakko syödä enemmän kuin normaalisti, kun imettää... Eilen tein makaroonilaatikkoa ja söin sitä kyllä hyvällä omallatunnolla 2 lautasellista. Ja ne ei olleet mitään pikku lautasellisia...

Nyt söin aamupalaksi 2 paahtoleipää kalkkunaleikkeellä ja yhden jogurtin ja kahvia... Sitä menee kyllä yli sallitun määrän... Meinaatko liikkua tänään? Mä taidan pitää tänään välipäivän...

Ja arvaa vaan, kun katsoin eilen telkkua illalla, niin alkoi sitä dajmia tekemään ihan hirrrrveeeesti mieli.... :LOL:
 
Terve, toinen päivä takana B)

Kävin vaunulenkillä taas, noin tunnin huljuttelin menemään, hikipäässä tietenkin.Päiväruoaksi söin aika kevyttä , samoin iltaruoaksi, mutta leipää/patonkia meni vähän liikaa. Sekosin pisteiden laskussa, kun ne ruoat oli niin erikoisia etten jaksanut alkaa laskea, mutta lounaassa oli esim. 3% fetaa. :xmas: (Kylmänä aivan kumin makuista, ruoan seassa aika mukavan rapsakkaa, ei niinkäään juuston makuista. :D ).

Kysyit tosta imettämisestä. Imetän muuten aina, mutta illalla tyttö saa reilun desin lisämaitoa. Mulla oli rintatulehdus ja silloin oli pakko pumpata maito, ei kärsinyt imua ajatellakaan....Oli nännitkin ihan verillä ja sitä rataaa.... Pumpatessa kysyntä ja tarjonta meni vähän epätasapainoon, ja sen jälkeen tuo desin lisämaito on ollut joka päivä tarpeen.

Tiesitkö muuuten, että appelsiineja saa syödä ilman että niistä menee pisteitä? Ne on aika hyviä tällä hetkellä, melkein kuin karkkeja. Huom, melkein. :p


Enää huominen päivä ennen eka punnitusta. Jokos housut tutisee? :kieh:
 
Oikein hyvää huomenta, B)

Nääs paino torstaiaamuna 67kiloa, 200grammaa. *tanssii pöydillä* :D Pudostusta 800g maanantaista. Tosin tiedän, ettei se voi olla kaikki läskiä, joten varmaan on ollut nestevajaustakin. Mutta silti.

Olen nyt kolmena peräkkäisenä päivänä käynyt vaunulenkillä, se näköjään kannattaa. Olen myös syönyt välipalaksi ja iltapalaksi rahkaa ja hedelmiä, sekin näemmä kannatta.

Mites sulla!
 
Moikka Mankell... :wave:

Paino tänään aamulla 70,1... :D Pudotusta 1,4 kiloa... Mitenköhän se voi olla mahdollista? Tosin olen kanssa liikkunut ja herkkuja en ole nyt kolmeen päivään syönyt. Muutenkin ruokailut jäänyt vähemmälle, kun vauvalla kova nuha ja esikoiinen uhmailee kotona. Vauva on nukkunut niin huonosti, ettei päivisinkään ole kerennyt syömään... :/ Imetyksen kannalta ei kovin hyvä juttu, ei...

Saas nähä, ett kuinka käy, kun ystävä tulee tänään kylään ja olis tossa pikkuleipiä... :whistle: Pahoin pelkään....

Mutta hyvä me, kun ollaan saatu painoa alas molemmat. Kyllä se vaan niin on, että yhteispelillä kaikki luonnistuu, vaikka sitten näin virtuaalisestikin... ;)
 
Vautsi! :wave:

Kohta me ollaan niiin laihoja ja hyvännäköisiä, että on ihan pakko kulkea pikkubikineissä koko kesä. :p

Meidänkin vauvalla on nuha, nukkuu myös pikuisen huonosti ja illalla huusi ihan kiljumalla. :eek: Kaikenlaisia ääniä niistä lähteekin....

Vitsi mä olen innoissani tästä hommasta. Tosi kiva, et alettiin laihduttaan!
 
Mä sorruin.... :ashamed:

En edes tiedä miksi, kun ei tehnyt yhtään mieli... :headwall:
Söin dajm- kakun palasen ja keksiä... Siis siihen kaatui hyvät laihkarit ja mul on armoton morkkis tällä hetkellä... Kiva,kiva, mut tästä noustaan. Se on just tätä kun kahvittelee kavereitten kanssa. Ja se toi mukanaan tota dajm-kakkua, niin enhän mä voinut kieltäytyä... :ashamed:

Okei, tästä noustaan... Ja kyllä mä pystyn olemaan syömättä herkkuja... ;)

Enkä kerkee edes tänään jumppaamaan, prkl....

Huomenna ennen saunaa poljen ja teen lihaskunnon, lupaan sen... :D
 
.. ja mäkin olen innoissani, kun pitää olla tilivelvollinen jollekin, niin ei voi armottomaan mässäilyyn alkaa... Sitä paitsi mun kaveri sanoi heti, kun näki mut, ett mä olen laihtunut... :whistle: enkä edes ole kertonut mun laihiksesta... :D Ehkä tää mun uusi tukkatyylikin kaventaa kivasti kasvoja... :LOL: Olin lauantaina kampaajalla ja leikkautin vähän erilaisen tukan...
 

Yhteistyössä