Kuka muistaa lastenohjelman JAKI VUORISTON KARHU, eli "jaki ja nuka"-ohjelman? ÄÄNESTÄKÄÄS PIRUUTTAIN SITÄ!

  • Viestiketjun aloittaja erer
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:
Kävin äänestämässä ja jätin tulikivenkatkuista palautetta siinä muistoruudussa :D
Hyvä hyvä! Mistä annoit palautetta? nykyohjelmien tasosta?
Juu, kerroin ensin lapsuusmuiston liittyen Jakiin ja Nukaan ja sitten kerroin, että olen yrittänyt löytää kyseistä sarjaa DVD:llä siinä onnistumatta ja ihmettelin, miksei YLE näytä tällaisia laadukkaita sarjoja uusintana kun kuitenkin koko ajan pursotetaan ö-luokan tasoisia ohjelmia lasten silmille. Näin tiivistetysti :)
Mä laitoin itse tosiaan n. vuosi sitten viimeks kyselyä et josko saisi tämän laadukkaan sarjan uusintaan, kun nykyohjelmat on sellaista sontaa..

vastasivat että ohjelmasta on kyselty, mutta ei ole tulossa uusintaan.

Mä löysin DVD.t, mut millälie kielellä...

mä voisin nostaa tästä kyllä kunnon kamanjan jos vaan ehtisin/jaksaisin.

Mut toivon et jos tarpeeks äänestäjiä löytyy, ehkä sarjan sais uusiks telkkariin.



 
vieras
Mä muistan kanssa ja täytyypä käydä äänestää.Minäkin jossain vaiheessa kyselin kyseisen ohjelman uusintaa, mutta eivät ees viittineet vastata mulle mitään!! Meille on tulossa koiranpentu, jonka nimeksi tulee Nuka :)
 
Kyllä muistan, ihana sarja. Kävin äänestämässä sitä :)

Joskus kyselin yleltä, miksei kyseistä sarjaa näytetä ja vastaus oli (muistaakseni) että eivät saa ostettua ohjelmaoikeuksia (tjnt....) siihen.
 
laitoin ylelle viestiä, että toivoisin tuota uusintana, ja sieltä vastattiin, että sitä ei tulla uusimaan, koska alkuperäiset nauhat eivät ole siinä kunnossa että niitä voisi esittää, eivätkä ne ole myöskään restauroitavissa :((( kertoi myös, että on kovasti toivottu ohjelma...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:
laitoin ylelle viestiä, että toivoisin tuota uusintana, ja sieltä vastattiin, että sitä ei tulla uusimaan, koska alkuperäiset nauhat eivät ole siinä kunnossa että niitä voisi esittää, eivätkä ne ole myöskään restauroitavissa :((( kertoi myös, että on kovasti toivottu ohjelma...
No niin, kerrankin sitten edes hyvä peruste... mutta onko oikeasti se syy.. kun kerran muilla kielillä saa DVD.näkin.

Mitä se nyt haittaa jos ei ole niin kirkkaat värit kuin nykyohjelmissa...

Onneksi edes tuolta youtubesta löytyi nuo tallenteet :) Eikä nekään nyt mitään surkeat ole, vaikkasiirretty vhs.lta tietokoneelle...

No silti toivon äänestäjiä lisää... ihan periaatteesta.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:
laitoin ylelle viestiä, että toivoisin tuota uusintana, ja sieltä vastattiin, että sitä ei tulla uusimaan, koska alkuperäiset nauhat eivät ole siinä kunnossa että niitä voisi esittää, eivätkä ne ole myöskään restauroitavissa :((( kertoi myös, että on kovasti toivottu ohjelma...
Näin minäkin muistan aiemmin jo jostain lukeneeni. Eli taitaa mennä jollekin toisella ohjelmalle, jos nyt äänestän ollenkaan. Jaki ja Nuka oli kiva ohjelma, joka miellään saisi tulla uusintana, mutta ei paras kuitenkaan.
 
naamakala
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:
laitoin ylelle viestiä, että toivoisin tuota uusintana, ja sieltä vastattiin, että sitä ei tulla uusimaan, koska alkuperäiset nauhat eivät ole siinä kunnossa että niitä voisi esittää, eivätkä ne ole myöskään restauroitavissa :((( kertoi myös, että on kovasti toivottu ohjelma...
No niin, kerrankin sitten edes hyvä peruste... mutta onko oikeasti se syy.. kun kerran muilla kielillä saa DVD.näkin.

Mitä se nyt haittaa jos ei ole niin kirkkaat värit kuin nykyohjelmissa...

Onneksi edes tuolta youtubesta löytyi nuo tallenteet :) Eikä nekään nyt mitään surkeat ole, vaikkasiirretty vhs.lta tietokoneelle...

No silti toivon äänestäjiä lisää... ihan periaatteesta.

siis varmaan ne ihanihan alkuperäiset on varmaan ihan kuosissa, mutta ne mitkä ylellä on, ni ne nauhat ei oo kunnossa....
 

Yhteistyössä