Kuka ulos tänään BB talosta?

Kuka ulos tänään BB talosta?


  • Äänestäjiä yhteensä
    10
  • Kysely suljettu .
"..."
Tanjan käytöksessä ei ole kyllä mitään hyvää: lapsellinen, mariseva, huono sanavarasto, ei osaa muuta sanoa kuin v'''u ja p'rseestä. Hävettää jo katsoa tuollaista. Ja on kaksi viikkoa valittanu väsymystä, eikä tajua lähteä pois! Masennus haiskahtaa, kannattais BB:n itse pistää Tanja ulos. Toivottavasti ei käyttäydy noin lapsensa edessä...
 
  • Tykkää
Reactions: Arwen Undomiel
tanja pihalle!
Tanja ulos! Ihme-emäntä kun syyttää kaikkia muita tiputusäänistä eikä huomaa, että on viimeiset kaks viikkoa ollut talon rasittavin tyyppi ihmeraivokohtauksillaan ja huutamisellaan. Alussa luulin, että tupakantuskat saa sen noin sekaisin, mutta nyt huomaan, että koko tyyppi on sekaisin polttaa se eli ei...
 
"suurenmoinenelämä"
Sinänsä joo se eilinen "ihan v*ttuillakseen finaaliviikolle" olisi hyvä, koska hänet äänestetty lähestulkoon joka viikko pudotukseen, mutta toisaalta on flippaillut niin paljon viimeisen parin viikon aikana ettei ansaitse finaaliviikkopaikkaa. Ei viitsi mitään tehdä / missään olla mukana ja kaikissa viikkotehtävissä ym on jotain vikaa - lapsellista käytöstä ja iso asenneongelma. Tanja siis ulos.
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
laittaisin Benin ulos joka todennäköisesti lähteekin sieltä =)
Ihan siitä syystä että jos se sieltä häädetäänkin niin talosta ei puutu mitään =)

Olen tatuoitu jätkä!
 
Tanja pois, rasittava lapsellinen valittaja ! Oli eilen muuten Biisikärpäsen eturivissä, siitä tekovirneestä ei voi erehtyä ! Ilmeisesti siis haluaa telkkariin mihin ohjelmaan vaan pääsee.. Sebastian voittoon, ei kiroile eikä ryyppää tai tupakoi ! Ihmettelen miksi äidit menevät Bigbrotheriin, erossa lapsistaan 3 kk, rahanahneus on tärkeämpää kuin omat lapset.
 

Yhteistyössä