Kullankerät 2008 Heinäkuussa

Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Tais mennä sitten kesken. 100% varmuus vasta keskiviikkona, kun verikokeiden tulokset tulee. Harvoin sitä kuitenkaan menkkojen verran verta tulee alkuraskaudesta :'(

Voi ei :'(
Toivottavasti oli vaan joku säikäyttävä juttu? Joko tiedät enemmän?:hug:

Tiivari:
Ja Ammulle tsemppiä huomiseen haastatteluun! Hyvin se menee! :wave:
Meni joo, ihan hyvin. Viikon päästä ollaan tämänkin asian suhteen viisaampia. Nyt jäi ihan hyvä maku siitä tapaamisesta (et saattasin vaikka päästäkin), mutta jäi vähän mietityttämään, et haluisinko sit kuitenkaan ihan tuommoseen paikkaan. Aika paljon siel olis sellasta "jokapaikanhöylän" työtä ja vähemmän perinteistä hoitotyötä. Palkka oli ihan kilpailukykynen ja muut edut kohdallaan, ei siinä mitään. Paras etu ehkä verrattuna nykyiseen työpaikkaan (sen vakituisuuden lisäks) se, että yövuoroissa sais nukkua välillä :whistle: Mut kuten sanottu, katsotaan...

Ukon vois (taas) ampua maata kiertävälle radalle |O Mut eipä siitä sen enempää... Työkaverille lupasin lähtee häntä alkuillasta viemään bileisiin (jeeee, tosi kypsiä työkavereita mulla, kotibileitä ja silleen...), mukava siinä katella, kun toiset on ihan bilefiiliksissä ja itellä odottaa yövuoro :headwall:
No, onpahan ees hyvät sunnuntailisät tulossa. Pitää vissiin laittaa jemmaan, kun ei tiiä, vaikka kohta olis tykkänään työtön :/
 
Heippa taasen!
Mä oon vähän viettänyt hiljaiseloa täällä palstalla.

Wiiville iso :hug: ja tsemppiä tulevaan!

Elppa :hug: Toivottavasti olis vaan säikähdys.

Käpynen Kela on niin perseestä!Millä ihmeellä ne luulee sun nyt elävän.Ja eihän lääkärit turhaan tai huvikseen kirjota ihmisille sairaslomaa tai vastaavaa.

Me lähdetään taas huomenna jatkamaan lomaa mökille,joten nettipimento jatkuu...

Bamse
 
Rypäle- hyvä tietää! (Silmät kii, tulee rumia yksityiskohtia: ) mulla tulee ihan hyytymiä, ja verta enemmän kuin normaaleissa menkoissa, vieläkin. Muuten olo on ihan hyvä, alavatsakipuun vetäsin 100mg Ketorinin päivällä, kun ei Panadolilla lähtenyt.

Muuten ollaan pojan kanssa vietetty laatuaikaa kahdestaan, kun mies on mökillä. Raukka on tosi pettynyt, kun oli jo jäämässä kotio, mutta patistin viettämään ansaittua "äijäviikonloppua", ja saa omatkin ajatukset siellä kuntoon.. PAH! Miehen kaverin äiti ilmoitti myöskin menevänsä mökille parin työkaverin ja 11v. työkaverin tyttären kanssa. Joten sielläpä ovat.. Ovat ainakin saaneet paljon aikaiseksi, jos ei muuta.

Alexin kanssa riehuttiin koko päivä pitkin ja poikin, mä oon ihan poikki. On toi poika vaan sulkku :heart:

Wiivi :hug: Onnea synnytykseen! Siihenhän ei pitäis olla enää montaa päivää :)
 
Aamui tänne =)

En edes onnitella kerinny :( Elppa *halirutistus*! Toivotaa et vaa säikyttäs vaik pahalta toi kuulostaa :'(

KELA on aika pska!
Myö maksettu nyt 3kk Viljamin maidoist täys hinta 42 ja rapiat/vkko
Koht o kuukaus ku lääkäri luvannu kirjottaa todistuksen,mut ei oo meil näkyny josko ois suoraa sen KELAA laittanu.

Jotai muutaki piti,mut en muista :headwall:

Jatkan yhä tätä "taukoiluu"...mukavaa loppukesää jokaiselle :wave:
 
Elppa :'( :hug: Mä en osaa edes sanoo mitään...muuta kun että oon pahoillani jos on mennyt kesken. Yritän vielä toivoa teidän puolesta, jos oliskin tää vuoto ollu jotain ihan muuta :hug:

Meillä Venla antaa pestä hampaat hienosti. Tykää harjauksesta ja yleensä kikattelee koko pesun ajan :) Ja meillä siis hampaiden pesu aamuin illoin, tahnalla.

Julialla mahtavan paljon tukkaa :eek: Venla näyttää ihan kaljulta omien haituviensa kanssa tuohon verrattuna :D

Te, joilla, on tyttölapsi/lapsia Pidättekö tytöillä jotain hiusjuttuja, kuten ponnareita, pinnejä ym? Meillä on tällainen 1v hienohelma, pyytää aamuisin pinnin päähänsä :D Joo, mä olen ostanut joskus jotain pinnejä Venlalle, että saan sitten joskus laittaa tukkaan, ja tyttö tietää missä kaapissa ne pinnit on. Joten aamuisin köpöttelee kaapille ja alkaa sopertaa jotain "pinni"n tapaista. Mä sitten sutaisen neidin "pitkän ja tuuhean" etutukan sivuun, ettei häiritse leikkiä. Välillä Venla silittelee pinniänsä, ja katselee myös peilistä itseään :eek: Mä kun luulin, etten mä voi saada noin tyttömäistä tytärtä :LOL:

Meillä muuten tullut pari uutta sanaa. Lamppu, puhelin ja valo. Eli 5 sanaa kasassa :heart: :D

wiiville tsemppiä, kohta on nyytti kainalossa =) :flower:

Hyvää huomenna alkavaa viikkoa kaikille!
 
Julialla tosiaan kasvaa tukka aikamoista vauhtia, oon pari kertaa jo otsista lyhentänyt :whistle: mut pinnejä tai muuta en ole ees kokeillut kun tuo on edelleen aika innokas maistelemaan ja pureksimaan kaikkea :eek: ettei vaan sitte tukehdu tai mitään.

Julialla ei ole oikeita sanoja vasta kuin pari, loput sitten omia, mutta sellaisia että ymmärrän kuitenkin.

Kiva kun taukoilijatkin käy välillä pyörähtämässä! :D
Kauhee kun menee aika äkkiä, vastahan wiivi ilmotteli raskaudesta... :eek:

Meillä ei kyllä näy mitään ilmaston lämpenemistä, nytkin tosi kylmä tuuli ja asteita +15 :/
Vähän näköjään ajatus poukkoilee :headwall:
 
Voi Elppa :'( Pahalta kuulostaa. :hug: :hug: :hug:
Mä en nyt pysty kommentoimaan mitään muuta, kun ajatus tök-tök-tökkii, just heräsin :snotty: (vuorotyö on ihan suolesta!) mut ens kerralla sit lisää.

Niin joo, tietty täältäkin tsempit Wiiville loppurutistukseen täältäkin! Mies käski kysyy siit Haltista, et onko kaikki muut pennut pentueesta ok? Että täytyy olla synnynnäistä vikaa, jos noin nuori koira kuolee elimelliseen vikaan. Ootteko ollu kasvattajaan yhteydessä?
 
hennuli Mä odotan jo innolla, että saisin laittaa neidin päähän kaikkia hörhötyksiä, mut kun toi tukka....toi tukka... tarvis varmaan olla melkein liimaa, jotta pysyisi :D Sofia kyllä rakastaa kaikkia koruja, joten uskon kyllä että mieleinen olisi. Äitin tyttö :saint:

Täällä sanavarasto on jo aika valtava. En tajunnutkaan, että kun se puhe alkaa, niin sitä tosiaan sitten kartutetaan taitoja hirvittävällä vauhdilla. Kun oltiin siellä lääkärissä alkuviikolla, niin täti oikein hämmästynenä pysähtyi kysymään, että PUHUUKO hän jo???! :whistle: Juu, puhuu. Unissaankin - yökaudet. Pitää harjoitella vissiin silloinkin :LOL:

Ursu
Soita sinne lääkäriin ja kysy asiaa! Jos on vaikka kuitenkin unohtanut. :wave:

abloom Olitteko te jostain pohjoisesta? Täällä turussa kun on lämpöä 26C. Sais tulla jo ukkossateet!
 
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Julia katto tätä ihan herkeämättä :D
http://www.youtube.com/watch?v=bcpRmaeCYlA&feature=related
Tästä tulikin mieleen, että katsooko Kullankerät jo esim. Pikku Kakkosta tai jotain muita lastenohjelmia aktiivisesti? Sofia ei oikein ymmärrä telkkarin päälle mitään (paitsi ne maikkarin jatkuu-kohdat).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Julia katto tätä ihan herkeämättä :D
http://www.youtube.com/watch?v=bcpRmaeCYlA&feature=related
Tästä tulikin mieleen, että katsooko Kullankerät jo esim. Pikku Kakkosta tai jotain muita lastenohjelmia aktiivisesti? Sofia ei oikein ymmärrä telkkarin päälle mitään (paitsi ne maikkarin jatkuu-kohdat).
Eipä meilläkään niinkään KATSOTA telkkaria, joskus tanssii jonkun hyvän tunnarin tahdissa, tai varsinkin uutisiin keskittyy, kait sen takia, koska kieli on suomea (?).

Alex rakastaa Madagascar- elokuvaa, varsinkin "mä tahtoo veivaa veivaa"- biisiä. Se on ns. pelastaja, eli jos on illalla esim. karmea kiukku tmv. tai en saa millään rauhaa tyhjentää astianpesukonetta, pistän ko. leffan päälle, ja kelaan suoraan 33.40min kohdalle :D Mulla on 5-10min lisäaikaa. Tosi hyvä äiti :ashamed:

ps. Youtubesta "Hiphoppii englantii"- Paleface, on meillä ihan ykköshitti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Julia katto tätä ihan herkeämättä :D
http://www.youtube.com/watch?v=bcpRmaeCYlA&feature=related
Tästä tulikin mieleen, että katsooko Kullankerät jo esim. Pikku Kakkosta tai jotain muita lastenohjelmia aktiivisesti? Sofia ei oikein ymmärrä telkkarin päälle mitään (paitsi ne maikkarin jatkuu-kohdat).

Meillä katsotaan lastenohjelmia jos niissä on musiikkia, musiikki kanavaa oikeastaan katsoo mieluiten :D

Me asutaan Rovaniemellä, täällä ei tosiaan ole tainnut olla kuin yks helleviikko :/

Elppa
minä touhusin tänään vaikka mitä kun Julia tuijotti muumilaulua tai sit tuota ellaa&aleksia :saint: Yleensä on kokoajan lahkeessa roikkumassa, ni on esim ruuanlaitto vähän haasteellisempaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Voi Elppa :'( Pahalta kuulostaa. :hug: :hug: :hug:
Mä en nyt pysty kommentoimaan mitään muuta, kun ajatus tök-tök-tökkii, just heräsin :snotty: (vuorotyö on ihan suolesta!) mut ens kerralla sit lisää.

Niin joo, tietty täältäkin tsempit Wiiville loppurutistukseen täältäkin! Mies käski kysyy siit Haltista, et onko kaikki muut pennut pentueesta ok? Että täytyy olla synnynnäistä vikaa, jos noin nuori koira kuolee elimelliseen vikaan. Ootteko ollu kasvattajaan yhteydessä?

Kellään muulla ei oo ollu mitään ongelmaa. ja olin heti sillon lauantai aamuna yhteydessä kasvattajaan.



Elpalle :hug: mutta koitan pitää vielä varpaat ja sormet pystyssä toivoen parasta.


LA on ens torstaina eli 23 pvä mutta taitaa syntyä vasta elokuun puolella.
supistuksia tulee välillä mutta ei ne oo tehny mitään.. :headwall: mutta nyt kullan kainaloon, jos vaikka sais yhtä S:ää ja huomenna siivois ja kävis saunassa ja ottais viel kolmannen s:ssän sen jälkee :whistle: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
LA on ens torstaina eli 23 pvä mutta taitaa syntyä vasta elokuun puolella.
supistuksia tulee välillä mutta ei ne oo tehny mitään.. :headwall: mutta nyt kullan kainaloon, jos vaikka sais yhtä S:ää ja huomenna siivois ja kävis saunassa ja ottais viel kolmannen s:ssän sen jälkee :whistle: ;)
Koitpas kuule näitä S:iä, mitkä mulla tehos: Shoppailu, Suklaa, ja Seksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
LA on ens torstaina eli 23 pvä mutta taitaa syntyä vasta elokuun puolella.
supistuksia tulee välillä mutta ei ne oo tehny mitään.. :headwall: mutta nyt kullan kainaloon, jos vaikka sais yhtä S:ää ja huomenna siivois ja kävis saunassa ja ottais viel kolmannen s:ssän sen jälkee :whistle: ;)
Koitpas kuule näitä S:iä, mitkä mulla tehos: Shoppailu, Suklaa, ja Seksi :D
Kokeilisin mielelläni mut kun ei oo autoo :headwall: masentaa istua kotona kun tietää että kohta tulee kolmas ja sit on vielä vaikeempi lähtee yhtää mihkää..

 
TV:n katselusta Meillä ei Venla katso oikeastaan muita ohjelmia kuin sen kauheen JummiJammin (veljensä suosikki), ja sit se joku Hopla, mikä tulee Juniorilta klo11. Siinä on selkeitä kuvia, ja pilipalimusiikkia :D Muuten jos haluan lapset hetkeks pois jaloista, meillä pyörii Voice Tv tai MTV. Kaikki käy missä on musiikkia ja liikettä. Venlan veli katsoo joskus Pikku Kakkosta, mutta keskittyminen on niin ja näin. Kaaposta jaksaa katsoa puolet, sit menee mielenkiinto.

Nyt musiikin puolella on hittinä Michael Jackson :) Eilen siivottiin keittiö lattiasta kattoon kun Venla ja Veeti katsoi MJ:n top10 musiikkivideoita :ashamed:

Mikä tää ilma taas on?? Mua ihan hirveesti kiinnostaa taas palloilla sisällä noiden hulluks tulevien lasten kans...Nyt on kesä perkele, miksei aurinko paista!?!?

Hei lisää gallupia tosta tv:n katsomisesta. Te, jotka sitä katsotte, mikä teihin uppoaa?
Mulle kelpaa Las Vegas, Täykkärit, CSI (pelkkä Las Vegas), myönnetään: Gossip Girl, Frasier. Ja sit kaikki ruokaohjelmat. Noi iltasarjat kiinnostaa varmaan sen takia, että ne ehtii oikeesti katsoon :)

Äh, ei mulla mitään muuta tainnu olla :/

Hyvää viikonalkua kaikille! :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Juu ei tapahtunut ihmettä :( HCG-arvo oli perjantaina 449, tänään 89, joten selvä km.

Elämä jatkuu...
:hug: nyt tuli pahamieli ja itsekkäästi olen täällä valitellu ku ei pääse synnyttämään.

leevi kun oli syntyny annettiin toiselle lupa tulla, no odotettiin ja odotettiin..vihdoin sitten juuri kun leevi oli täyttämässä 2v huomasin olevani raskaana, raskaus kuitenkin meni kesken 9+0 ja sitten saatiin taas 2vuotta yrittää että nenni saatiin aluille.ja siksi olikin niin kummallista että tää tärppäs heti.


pari tuntii sitten bongasin vessassa käydessä limaa..ehkä tää viel joku päivä syntyy
 
Elppa :hug: Haluan uskoa, että kaikella on tarkoituksensa. Toivottavasti seuraava tulokas pysyy matkassa loppuun asti!

Telkkugalluppiin Ensinnäkin: Luojalle kiitos tallentavasta digiboxista :saint: Mä seuraan mm. seuraavia sarjoja: Lost, Life, Ex List, CSI, Dirty Sexy Money, Pelinaiset jatkoaika, Emmerdale...nyt osa onkin kesätauolla ja syksyllä alkaa taas roppakaupalla uusia hyviä sarjoja :p
 
Kertokaa mulle, millaista virikettä tarjoatte lapselle? Siis ainakin te, joilla on vain yksi lapsi. Toisesta keskustelusta vaan tuli mieleeni. En mä ainakaan mitään järjestettyä ohjelmaa täällä kotona vedä. Tehdään mitä milloinkin huvittaa - syömisten ja nukkumisten välillä. Ja tällä hetkellä neiti ei halua muuta tehdä kuin lukea kirjoja (tai siis minä luen lapselle. ei lapsi itselleen. uskokaa tai älkää! :LOL: ). Mutta kertokaa mulle, mitä te puuhailette. B)
 
Telkkugallup: itse katson ns. ysin sarjat, eli Todistettavasti Syyllinen (samalla Las Vegas menee nauhalle :D), CSI, Ex List, Diili, Crash, Kovan onnen kundi, Täykkärit, Simpsonit, jne. Kaikkia en tietenkään katson, mutta jos tv:n eteen eksyn, niin näitä katson :)

Viihdyttämisestä - mulla on polvet ruvella. Konttaan pitkin asuntoa pojan perässä, Alexin mielestä on parasta kun äiskä jahtaa :ashamed: Kaikenmaailman sänkypaineja, lauluja, partsilla riehumista, leikitään leluilla, luetaan, tanssitaan jne. Eli mitä tahansa, että jaksaa... meillä on kun on iltaisin ongelmana väsymys klo 17 lähtien, eli 2-3h pitää olla kokoajan keksimässä tekemistä, että jätkä jaksaa iltaan asti.
 

Yhteistyössä