Kullankerät 2008 Heinäkuussa

31.5.2008 Ursulainen ja Viljami 2920g ja 48 cm/1v 9485g ja 73,5cm

1.6.2008 Ammu ja Milla 3820g ja 51 cm / 1v. 10kg ja 75cm

3.6.2008
Mamitzu06 ja Justiina 4075g ja 49 cm/ 1v 75,5cm 8460g

4.6.2008
Kielletty ja Leevi 3860g ja 53 cm / 6kk 8005g ja 68cm
Babyblue08 ja poika 3640g ja 52 cm / 9,5kk 9,6 kg ja 75 cm

6.6.2008
Äitiäitiäiti ja Nooa 3400g ja 52 cm/ 1v 79,4cm ja 11290g
Rebel ja Rasmus 2915g ja 48cm/ 10kk 79cm ja 11,9kg

7.6.2008
Tiktu ja Lelle 3280g ja 51cm /1v 75,6 cm & 8550 g.

8.6.2008
hande ja Arttu 3510g ja 49cm / 1v. 72cm ja 8940g

10.6.2008
Bamse ja Leona 3480g ja 51cm / 1v. 73,7cm ja 8460g
Huiskahäntä ja Matias 3870g ja 50cm / 8kk 68cm ja 9,3kg

11.6.2008
Kaalis ja Max 3900g ja 53 cm /1v. 11kg 85g ja 81cm

12.6.2008
Melodi ja Eetu 3005 g ja 50,5 cm / 10kk 77,3 cm ja 10,5 kg
Haikaraemo ja poika 3880g ja 51,5cm /10kk 10730 g ja 76,5 cm

15.6.2008
Abloom ja Julia 3370g ja 50cm / 1v. 75cm ja 9260g

16.6.2008
Kärpässieninen ja Jenna 3300g ja 47,5cm / 10kk 9000g ja 74,5cm

17.06.2008
Menhit ja Aliisa 3645g ja 52cm / 10kk 9920g ja 79.3 cm

18.6.2008
Elppa ja Alex 3700g ja 54cm/1v. 78cm ja 10250g, polla 48,3cm

19.6.2008
Hennuli86 ja Venla 3380g ja 50cm / 1v. 75,7cm ja 9180g

20.6.2008
Tiivari ja Sofia 3200g ja 52 cm/ 1v. 73,5cm ja 10200g
Sydänkäpynen ja Emma 4670g ja 52 cm / 8,6kg ja 74cm
Miss Piggy ja Elsa 3490g ja 51cm/1v. 77,2cm ja 10130g

24.6.2008 Helmi mammaksi ja Lempi-Lumia 3710g ja 51cm

25.6.2008
The Lady ja Roosa 3420g ja 49 cm /8kk 8500g ja72cm

26.6.2008
Maleha ja Emma 3780g ja 51 cm /8kk 9690g 71.7 cm

27.6.2008
Leena80 ja Ella 4320g ja 55cm

28.6.08
Mouse ja Kiia 2930g ja 46cm /10kk 8000g ja 71cm

29.6.2008
Maamuska ja Joni 3555g ja 52cm. /8kk 8940g ja 73cm
Wiivi84 ja Nenni 3635g 49cm /8kk 7730 ja 68cm

30.6.2008
Rypäle ja Toivo 3910 g ja 52 cm /6kk 8125g ja 70cm

Linkit aikaisempiin ketjuhimme:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1426933 kesäkuussa/taapero
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1425839 kesäkuussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1397765 toukokuussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1368087 Huhtikuussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1336495 Maaliskuussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1309927 Helmikuussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1277359 Tammikuussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1247793 Joulukuussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1217663 Marraskuussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1185358 Lokakuussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1150570 Elo ja-syyskuu
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1120578 Elokuussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1092303 Heinäkuussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1071791#m11291503 Kesäkuussa


http://kaksplus.fi/keskustelu/t1063389 Masuaikaa
 
Kiitos abloom pinosta!

Olihan yö, ja aamu.. heräilee tosi usein ja istuu sängyssä itkien lohduttomasti, nyt on jo 6 tuttia mistä voisi valita, mutta ei. Kai se on joku eroahdistuksen vaihe tjtn. |O Heräsi jo klo 6, joten taitaa klo 12 päikyt olla vaarassa aientua hoidossa (lycka till vaan heille!).

6 päivää tällä viikolla töitä, lauantai on ainut vapaa, ja sekin menee kaverin pojan 1v. juhlissa. Toivotaan hyvää säätä, että voin päästää pojan irti kohti pihan uimaleikkejä :)

Mies on ollut koko viikon 8-20 töissä rakentamassa viikon sisällä laajennettua myymälää, tänää ovat kuulemma lähdössä yhtiön kustamalle pihvi-illalliselle. Mäkin haluaisin työpaikan, jossa saa pihvi-illallisia normaalin työn teosta!

Viihdytäänkö teillä enää rattaissa? Vaikka Alex ei vielä itse kävele, niin rattaita pitää päästä työntämään (laitan turvakaaren kiinni niin, että se on rattaiden takana, saa hyvän "työntöaisan" :D) ja sit mennään poikittain kauheaa vauhtia pitkin ja poikin, vaikka yritän kuinka säätää. Tuskallista esim. kaupassa, kun poika kääntyilee ja vääntyilee rattaisaa, kun haluaisi lattialle.
 
Kiitos abloom pinosta! :flower:
Ja hyvää heinäkuuta kaikille!

Elppa Meillä taitaa olla nuo molemmat lapset sen verran laiskoja,että rattaissa viihtyvät kumpikin...Ja esikoinen on jo kohta 3 vuotta :eek: :D
 
Mä oon jo ihan kypsä näihin helteisiin :kieh: ei jaksa enää |O

Miten sitä aina toivokin, että voi kun se jo liikkuis ja voi kun se jo kävelis. Nyt menee jo käpy, kun koko ajan kiivetään keittiön tuolille ja parvekkeen tuolille ja revitään joka helvetin laatikko auki |O mitään omia hommia ei enää pysty tekemään, kun pitää olla ihan koko ajan vahtimassa vieressä :kieh:
Sen takia ollaan oltu paljon ulkona, mutta kun ei sielläkään enää jaksa olla kun on niin saakelin kuuma |O

valivalivali :kieh:

ukolla on vielä huominen töitä ja sit alkaa lomaloma :D saa nyt nähdä mitä se tuo tullessaan :/
Maanantaina lähdetään reissuun ja remppamiehet tulee tänne repimään kylppärin maantasalle sillä välin. Ihana lähtee aina kellariin vessaan ja tyhjentään Elsan pottaa :xmas: Mitäs sitten, kun oon kaksin likan kans ja se vaikka nukkuu ja mulla on vessahätä :eek: Ämpärin ostoon siis B)

Meillä viihdytään aika hyvin rattaissa. En nyt oo istuttanu tunti tolkulla, kun en mitään himoshoppailujakaan harrasta, mutta kyllä siellä istutaan se aika mitä on pakko.

tässä vielä kuva rannalta
 
Hmm... muistankohan ihan päin honkia, mutta olikohan niin että ammulla on tänään nimpparit...? :flower:

Meillä istutaan rattaissa ihan mielellään, kun ei vielä itse kävele... malttaa vielä katsella ihmisiä ja muuta ympärillä olevaa :D

Se ois meikäläisellä viimeinen lomakuukausi, tuntuu että koko ajan pitäs tehdä ja tapahtua jotain ettei mene "hukkaan" aika :kieh: Kyllä on yli vuosi mennyt pikakelauksella, kohta varmaan huomaa kun pakkaa koulureppua tuolle ipanalle :'(
 
Meillä otettiin lauantaina ensimmäinen askel ilman tukea mutta sitä yhtä askelta enempää ei ole uskaltauduttu vielä menemään.. tukea vasten menee juoksemalla.. :D

Nooa onneksi viihtyy rattaissa, oltiin maanantai Tukholmassa ja Nooa istui/makoili/nukkui koko pitkän ja kuuman päivän rattaissa.. taisi 12h olla muutamaa sylittelyhetkeä ja vaipanvaihtoa lukuunottamatta.. yhdet kiljuvat itkut tuli koko reissun aikana (ravintolassa tietenkin) mutta nekin loppui vaipanvaihtoon.. ihana matkaseuralainen.. :heart:
Aamulla kun laivalla kuulutettiin että ollaan satamassa, Nooa ponkaisi sängystä pomppimaan laitaa vasten että mennään jo.. :)
Siskonsakin suostui Tukholmassa olemaan rattaissa.. ei normaalisti istu kuin todella väsyneenä / vahvasti houkuteltuna.. :)
Mutta 6h yöunet ja 28 astetta uuvutti sen verran.. oma nahka tuli poltettua ja jalat käveltyä rakoille mutta kivaa oli. :)

Meillä ei esikoinen ole halunnut oikein istua enää rattaissa 1v3kk jälkeen.. mies jäi silloin hoitovapaalle ja käveli paljon tytön kanssa.. minä olin siihen saakka käynyt vaunulenkeillä ja tyttö istui kiltisti kyydissä kunnes mies meni opettamaan että ei niissä rattaissa enää tarvii istua kun kävellä osaa.. :headwall: :D
 
Hi hii! Mun banni onkin näköjään purettu! :whistle: Eli sain siis sanktion, kun tarjosin niitä Bona-koodeja teille :LOL: Tuhma, tuhma äippä! B)

1v neuvolassa käyty, ja mitat oli: 73,5cm ja paino 10,2kg. En kyllä ikinä usko tuohon pituusmittaan. Ollaan mittailtu tyttöä, kun seisoo ruokapöydän alla (korkeus 80cm), ja tyhjää ei jää kuin 3-4cm. Eli pituus mun mielestä on oikeasti ainakin 75cm. Mut mitäpä tuolla niin väliä =)

Meillä neiti viihtyy vielä mainiosti rattaissa (kun vasta niihin siirryttiinkin). Ja täällä siis kävellään jo. Ja kiivetään. Tänään kun käänsin selkäni, niin Sofia seisoi keittiötikkaiden toiseksi ylimmällä portaalla :eek: Pitänee alkaa avata niitä selässä olevia silmiä vähitellen. :whistle:

Ammulle ja Ursulle ihan superhalit ja sympatiat :hug: Muistelen sun Ammu kertoneen, että olitte miehen kanssa aikoinaan hetken aikaa erossa ja sitten päätitte kuitenkin palata yhteen. Luuletko, että tämä voisi auttaa tälläkin kertaa? Toivottavasti kuitenkin saatte asiat selviksi :( Tästä aasinsiltana voisikin tehdä gallupin, että kuinka monella tämä vauvavuosi on ollut koetinkivi parisuhteelle?

Tällä mammalla on laukku pakattuna, ja 14h päästä suuntaan kohti Kuopiota ja Fiinivestivaaleja :D Sofia jää iskän kanssa kotiin, ja mulle koko viikonloppu laatuaikaa tyttökavereiden kanssa. IHANAAAAA!!!! :xmas:

Voi miten suloisia kuvia olette taas laittaneet. :heart:
 
Me just ajettiin Kuopion ja Viinifestareiden ohitse =) Palattiin mökkireissulta, ja miehen kanssa juteltiin, kuinka kivaa olisi ollut jäädä Kuopioon festaritunnelmiin... ehkä kuitenkin vielä kivempaa siinä tapauksessa, jos ei olisi ollut takapenkki täynnä tenavia.

Mökillä oli IHANAA :heart:

Galluppiin vastauksena, että meillä on kyllä kinasteltu ja nahisteltu ja joskus vähän rähistykin (lähinnä kevään aikana). Tuli sanottua asiasta jos toisestakin lähinnä sen takia, ettei oltu saatu kunnon yöunia kuukausiin. En nyt ihan koetinkiveksi kutsuisi tätä vuotta, mutta varmasti olisi ollut helpompaa vauvatta. Ei kuitenkaan yhtä ihanaa ja palkitsevaa.

Häh, miksei niitä Bona-koodeja olis saanut tarjota?? Mulla kävi sama mielessä, kun mullekin jäi ylimääräisiä, mutta homma sitten jäi mökillelähtökiireissä.

Meillä ei todellakaan ole enää vauvaa. Meillä on marakatti :D Lelle ei kävele vielä, mutta kiipeää joka paikkaan: syöttötuoliin, keinutuoliin, jyrkkiäkin rappuja ylös asti, ja sukelsipa mökillä pinnasängystäkin reunan yli... onneksi ei käynyt pahasti. Mistä se on tuollaisen apinageenin saanut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiktu:
Häh, miksei niitä Bona-koodeja olis saanut tarjota?? Mulla kävi sama mielessä, kun mullekin jäi ylimääräisiä, mutta homma sitten jäi mökillelähtökiireissä.
Juu, tuonne palstan ohjeisiin oli näköjään tullut lisäpykälä, että ei saa ilmoittaa lahjoittavansa mitään. Ei ainakaan Bona-koodeja ja Floora-kansia. Eipä tullut itselläkään mieleen, että suuren suurta rikosta olen tekemässä :headwall:
 
No huh, Tiivarihan on oikea pikkurikollinen! :D

äää- meillä ihan sama, juostaan taaperokärryn kanssa (ja tuijotetaan omia varpaita ja kiljutaan innosta), ja eilen otti pari askelta vahingossa siirtyessään sohvan reunalta toiselle. Siitä se alkaa! Eipä tässä mitään kiirettä ole, kävelee sit kun kävelee :)

Galluppiin- onhan noita ylä- ja alamäkiä ollut tässä parisuhteessa ekan vuoden aikana riittämiin, muttei onneksi mitään vakavaa tai edes pahan riidan aikaansaavaa. Mies on onneksi samanlainen kuin minä, eli molemmat inhotaan huutamista (paska lapsuus..), joten hiljaa kettuilu, kuittailu ja sarkasmi ovat aseina ;) Ei onneksi tosiaan mitään, minkä takia kumpikaan olisi harkinnut suhteen lopettamista edes hetkeksi, onneksi.

Siitä sitten aasinsiltana.. äijä soitteli eilen iltapäivällä töistä (12h päiviä tää vko) että urakkakiitoksena firma tarjoaa pihvi-illalliset, saako hän mennä. Sanoin että menkööt, kunhan muistaa että on 07.30 taas aamusta oltava töissä. Soitteli 22 aikaan että hörppää pohjat ja lähtee valumaan. 00.45 kävi ovi ja mies kotiutui. Aamulla heräsi herätyskelloonsa, käänsi kylkeä, ja käski mun viemään pojan vaikka olin jo kengät jalassa menossa ovesta juna-asemalle. En onneksi myöhästynyt, ja poikakaan ei joutunut kokemaan maratonaamua. Nyt sillä äijällä on sit pää kipeä, voi raukkaa, EI TUU SYMPATIAA! :D
 
Sofian mitat päivitetty :wave:

Galluppiin:
meillä on ainaski ollut koettelemus kun ensin oli koliikit ja muutenkin hankala nukkumaan ja sit kun muksu rauhoittui niin ollaan oltu kotona molemmat ja se taas on kiristänyt välejä kun ainakaan mua ei ole tarkoitettu olemaan koko ajan puolison kans... mut nyt jo taas helpotti kun mies meni töihin ja kohta itekkin niin eiköhän tästä hommat taas normalisoidu. Mut ei olla ees väläytelty nitään eroja tms vaikka ei niin kauniisti on tullut toisille sanottua... :ashamed:
Palaillaan!
 
Galluppiin... Kyllä meilläkin on ollut ylä-ja alamäkiä viimisen vuoden aikana ihan riittävästi.Onneks ollaan niistä selvitty.Eiköhän se oo enemmän sääntö kun poikkeus,että vauvan eka vuos koettelee parisuhdetta.
 
Minäpä laitan toisen kallupin pystyyn: Kuinka hyvin teillä kul...kerä viihtyy itsekseen? Kun minusta tuntuu että ne hetket on hyvin harvassa, kaipaa koko ajan seuraa ja huutaa vessan oven takana jos sinne yksin eksyy :/ Äsken ei edes keinuminen onnistunut omin päin, vaan minun piti olla puolen metrin etäisyydellä :headwall: Jos siis menin vähän kauemmas, näköetäisyydellä kuitenkin, niin alkoi heti kitinä...

Sitten omanapa-valivali... mulla ois ollu eilisestä saakka bilehinku, mutta kaikki ihmiset on lomailemassa, paksuna, juuri pariutunut tai muuta vastaavaa ettei innosta ja mulla ei ole siis ketään jonka kans lähtiä |O Ja iso osa parhaista kavereista asuu muualla :'( Iskee itsesääli :headwall: Mulla tulee noin 5 päivän sykleissä tunne että seinät ahdistaa ja ois pakko päästä jonnekkin (ei siis bilettämään vaan jotain näkemään/tekemään)
Ihan hyvää tekee päästä töihin kohta :kieh: No niin, minäpä menen vielä vähän kieriskelemään ja säälimään itseäni :D
 
Galluppeihin:
1. Kumpikaan lapsi ei ole tuonut mukanaan mitään erityisempiä ylä-ja alamäkiä. Samat ylä-ja alamäet ennen lapsia kuin lasten jälkeenkin. Meillä molemmat vaatii paljon myös omaa tilaa, jota ollaan osattu antaa ja ottaa molemmin puolin sekä yhteistä aikaa ollaan osattu aina järjestää.

2. Meillä viihdytään yksikseen vaihtelevasti. Joskus saattaa olla pitkänkin aikaa leikkimässä yksikseen, mutta joskus taas roikkuu jalassa kiinni tai isoveljensä perässä. Aika usein leikkii omia leikkejään isoveljen huoneessa,vaikka veikka ei sen kanssa leikkisikään vaan touhuaa omiaan. Kai se on se läsnäolon aistiminen tai jotain.

Abloom: Tiedän tunteen,ku bilejalka alkaa vipattaa. Mulla on suurin osa kavereista joko raskaana, juuri synnyttänyt tai imettää niin ei oo oikein kaveria mukaan ja yksin en osaa lähtee. Ehkä sitten kun lapset on aikuisia...No, ei. Meillä on tulossa loppukesän aikana neljät häät niin eiköhän saada bilehinkua tyydytettyä =)

Sitten omaa napaa, jonka olen muuten vatsapeitteiden joukosta löytäny :LOL:

Meillä juhlitaan tänään 1-v synttäreitä. Nappailin aamulla 1-v kuvia pikku-ukosta ja huh huh mikä duuni, tuo poika ei tee kyllä mitään käskystä. Ajattelin teettää semmoisen canvas-taulun meidän hymypojasta. Valokuvaamon ei menty,kun kuitenkin heti syksyllä on tarhassa valokuvaus, joten sitten saa niitä virallisia kuvia.

Ensi viikolla lähdetään asuntoautolla kiertelemään Suomen maata. Ihanaa päästä reissuun. Ja nyt ruoanlaittoon ennen kuin pippalot alkaa :wave:
 
abloom Venlan 1-v mitat 75,7cm ja 9180g. Jos viitsit päivittää :)

Mulla on ressiä Venlan juhlista, niin että en oo kauheesti ehtiny taas kirjotteleen :ashamed:

G 1: Kyllä meidän riidat riideltiin jo esikoisen aikana, Venlan vauvavuotena ei jaksanut sitten enää kinastella, kun tiedettiin ettei se mitään auta kuitenkaan :) Ja kun ei oikein ollut syytäkään kinastella, ollaan saatu nukkua, mennä, tulla, olla ihan miten on ite haluttu.

G 2: Myös Venla viihtyy vaihtelevasti yksikseen. Välillä haluaa leikkiä vaan veljensä kanssa, välillä kaikkien paikalla olevien kanssa, joskus taas tuuppii muut pois tai etsii jonkun kolon missä saa olla ihan itsekseen =)

Venla muuten viihtyy tosi huonosti rattaissa. Veljensä kun ei hetkeen oo enää istunu niissä, vaan on ihan kävellen mukana kun johonkin mennään, niin ei paljo neitiäkään huvita ratastella. Tai no, Venla ei oo kyllä viihtyny rattaissa sen jälkeen kun oppi kävelemään, jos tarkkoja ollaan :/ Kaupungilla kun ollaan kävelemässä, en todellakaan uskalla laskea tyttöä pois rattaista, tuo kun sinkoilee kuin päätön kana joka suuntaan. Kaupoissa sisällä ja puistoissa annan tytön vipeltää itekseen. Mutta valjaat tuolle olis saatava, toisaalta en niitä ikinä pystyis käyttään. Mun lapseni ei oo mikään eläin...Ymmärrän kyllä, jos jotkut niitä käyttävät, onhan ne kätevät. Mut ite en vaan pystyis.

Päätettiin rempata meidän vaatehuone uuteen uskoon. Kivasti viikkoo ennen Venlan juhlia...joten nyt taidan palata taas järjestelyn pariin...

Päätettiin muuten järkätä Venlan 2-päiväset juhlat pelkästään sunnuntaille. Saa sitten kaikki vieraat kertaheitolla hoidettua. Kauniisti sanottu :saint: Pyydetään vieraat osissa kahville, ja mun äiti lupas hoitaa ittensä ja mun isovanhemmat kauniisti pois ajoissa. Ja anoppi perheineen lupas kans lähtee aikasin kun sanoin että tulee muitakin :)
 
Nuo hennuli86:n mainitsemat valjaat on muuten vähän ristiriitaiset, kun käteväthän ne varmasti on, varsinkin vilkkaan lapsen kanssa, mutta jotenkin mullakin tulee niistä "eläin-fiilis" :LOL: Täytyy nyt vielä vähän aikaa odotella kunhan Juliakin huomaa sen kävelyn jalon taidon, varmaan tulen pyörtämään puheeni ja joka kuvassa on valjaat päällä :D
Onko meidän muksu ainoa joka ei vielä kävele?

Ja voi per....e kun tuo on oppinut ilmaisemaan sitä Omaa Tahtoa... Harva se päivä työntää ruuan pois suusta ja sehän ei syö sitte jos niin päättää. Ja rautakanki efekti iskee jos ei haluttais vaippaa päälle :headwall: Ja mikä karjunta jos ottaa pois jotakin... "Annas kullanmuruseni äidille ne kristallilasit... (YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ) ai etkö, no leiki sitten varovasti " No ei vaiskaan, en minä sellasia omista :p Mut tuo yäää kuuluu aika usein :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Onko meidän muksu ainoa joka ei vielä kävele?
EI :D Meillä mennään hurjaa vauhtia kaikkea työntäen, en edes tiedä huvittaako sitä edes lähteä itse kävelemään, kun kärryjen/rattaiden/minkä vaan pyörällisen liikuttelu ja perässä juoksu on mahtavinta ikinä. Huvittavinta on se, kun poika lähtee esim. matkarattaita takaapäin työntämään, jalat ottaa sellaisia supernopeita tepasteluaskeleita/juoksuaskeleita, ihan kun sutis paikallaan :LOL:

Meidän poika on tullut kuuroksi :headwall: Kun tietää tekevänsä jotain väärin (repii CD-levyjä, hakkaa telkkaria, tunkee käsiä roskiin jne.), niin oma nimi on unohdettu, äidin/isän ääni tuntuu olevan täysin vierasta kieltä.

Just eilen puhuin 4kk vanhemman pojan äidin kanssa puistossa, että mitenköhän sitä osais puhua lapselleen positiiviseen ja kannustavaan sävyyn, kun vuorotellen huudeltiin vierestä "ei, ei saa mennä sinne" - "ei siitä!" - "ei noin, peppu ensin" jne. Mitäköhän sitä keksi sanottavaa, joka ei aina kiellä? Kannustusta tietty tulee kun tekee asioita oikein..
 
Terveisiä Kangasniemeltä :D Eilen kotiuduttiin, olipa ihana reissu, Max oli onnensa kukkuloilla kun sai tulla ja mennä miten halus..Siellä oli tilaa temmeltää.

Maxin 1v mittoja ei oo päivitetty joten tässä olis uudestaan ne mitat :11kg 85g ja 81cm

Tässä olis muutama kuva reissusta:



Max lempipuuhassaan



Pusikon tutkintaa :D



maisemaa



mökki
 
Heips :wave:
Sanoisinko, että tuskainen huomen :kieh: Eilen illalla yheksän aikaan iski ihan järkky paha olo ja oksennus lensi neljä kertaa puolen tunnin aikana |O En tiiä mikä oli ja mistä se tuli, mutta mahaan sattu ihan törkeesti vielä koko yön. Nyt onneks jo parempi olo, mutta en uskalla laittaa mitään suuhuni :x ja raskaana EN OO, sitä ei tarvi edes miettiä :xmas: :kieh: :LOL:

Tänään lähdetään sitten mökkeilemään keski-suomeen :D viikko pakollista palsta-taukoo :xmas:
Ja kohta pitäis vissiin niitten remppa-äijien tulla räjäyttään tota meijän paskahuussia |O voi saakeli sanon minä |O

Jaaha, mutta nyt likka heräs :wave: Hauskaa viikkoo mammoille :D
 
Heippa!
Tulin kertoo että nyt ei meil o enää ku 2 koiraa...2 isompaa eli irlis ja tanskandoggi mix sai viimusen piikin eilen :'(
Niitte elämä meni jostai syystä niin arvaamattomaks jotten uskaltanut enää ottaa riskii jotta jotai kauhiaa sattuis.
Irlis ol melkei 7v. joten vanha neiti jo ja Tanskandoggi mix vajaa 5v.
Nyt on kuitenkin suuri ikävä :(
 
ursu paljon halauksia sinne! Kahden koiran menettäminen on kyllä ihan helvettiä-oikeesti. Mä jouduin viemään mun 2,5-v labbiksen ja 3,5-v dalmatialaisen piikille samana päivänä. On siitä jo 7 vuotta aikaa, mutta tuntuu välillä ihan eilisesltä. Mä olin niin turta, etten itkenyt ensin pariin päivään ollenkaan, ja sitten itkeminen räjähti jo käsiin.
Mutta koita ursu jaksaa, kauheeta se on, mutta ainakin hauvat ovat paremmassa paikassa, eikä tarvitse kärsiä enää. Kliseinen lausahdus, mutta sitäkin todempi.

Kiits abloom päivityksestä :flower:

Niin ja kun ollaan puhuttu, että ei oo kullankerät enää vauvoja vaan taaperoita...Paskanmarjat meillä on joku kuukautisvaivainen teini :kieh: Voi että mikä päivä eilen oli! (Ja pari muutakin päivää viime viikolla) Mikään ei kelvannut, Venla ärjyi vaan takaisin jos jotain sanottiin. Oli se sitten positiivista tai negatiivista. Ihan kun mä 14-vuotiaana menkka-aikaan. Neidin ruoka oli ihan p..kaa, kaikki oli ihan mälsää ja blaah. Iltapuuron sain sentään "prinsessan" kurkusta alas, sit laitoin Venlan sänkyyn, oven kiinni ja menin tupakalle. Poltin sitä yhtä tupakkaa varmaan puol tuntia. Ja voi että olin poikki.

Tää päivä on ainakin alkanut aurinkoisemmissa merkeissä...toivottavasti jatkuukin.

Kivaa viikkoa kaikille, tasuristi :flower:
 

Yhteistyössä