Kummallinen lahja

kiittämätön
Alkuperäinen kirjoittaja kiittämätön;25292776:
Kaveri haukkui kiittämättömäksi kun en yh äitinä ottanut vastaan hänen vanhoja sarjakuvia joista silloin lapseni piti, no ei siinä muuten mitään mutta kun ne olisi pitänyt palauttaa joulun jälkeen :O
Olin siis kiittämätön :O
siis kaveri ehdotti että hän voi laittaa ne lapselleni joululahjaksi mutta ne siis pitää palauttaan :O
 
Syöpäläinen
Köyhät voivat mennä töihin, tai miettiä sikiämistä vasta sitten kun talous on kunnossa.
Kiitti vit""ti kuten aloittaja sanoi heillä on kriisitilanne joka johtuu MEISTÄ. Minusta. Minun poikani siellä asuvat aloittajan luona, nyt kolmatta viikkoa putkeen. Ja jos syyllisiä etsitään niin syytetäänpä minun poikieni pikkusiskoa joka sairastaa syöpää. Joten annanko numeron suoraan sairaalaan voit haukkua mun lapseni siitä että KEHTASI SAIRASTUA SYÖPÄÄN?

Tämä aloittaja on ihana ja lämminhenkinen ihminen, minun paras ystäväni, joka on minun poikieni äitipuoli. Hän yhdessä poikieni isän kanssa ovat tehneet kaikkensa meidän eteemme! oli se sitten sytostaattiosastolla olo likan kanssa, infektio osastolla tai nyt kolmatta viikkoa kantasolu osastolla. Me olemme syyttömiä tämän hetkiseen kriisitilanteeseen.
 
Syöpäläinen
blaaah
saa sossusta ilmaiseksi lahjan ja viitsiikin valittaa.
itsellä ei tulisi mielenkään jos sossunluukulta joutusin jouluni kerjäämään.
Kokeileppa ostaa vakavasti sairaalle lapselle lääkkeitä jotka ovat tarkoitettu syövän takia ilmenneisiin/tulleisiin sairauksiin, joista ei saa kela korvausta ja maksavat yli 500 euroa kuukaudessa? Plus muut lääkkeet? Tilanteille ei vittu voi mitään. Luuletko että me halutaan yhdessä Nellahin kanssa ? Enkä minä kerjännyt, soitto tuli sosiaalitoimistosta että paketteja on täällä.
 
Minusta tässä tapauksessa saa jo "valittaa", ts. ihmetellä.

Ei sossunkaan kautta ihan mitä tahansa pitäisi voida lahjoittaa. Mitä ihmettä kukaan tänä päivänä tekee vhs-kaseteilla? Joko lahjoittaa kunnollista tai ei lahjoita mitään, niin sen pitäisi mun mielestä mennä.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja Scindapsus
Syöpäläinen
Nämä vastaukset, ei kannata lapsia hankkia jos ei ole talous kunnossa, en lähtis kerjäämään sossuun ja kaikki muut paskat mitä täällä palstalla sikiää.
Pitäkää suunne kiinni! Luuletteko muiden elämän olevan helppoa? Halusinko olla erossa pojistani? Halusinko viettää joulun syöpälapsen kanssa sairaalassa, halusinko tulla tyhjään kotiin? Haluanko miettiä loppuelämäni uusiutuuko syöpä ja kuoleeko lapseni? Halusinko laittaa tämmöisen rasitteen isän perheelle mitä nyt heillä on?

EN, elämäntilanteet muuttuu ja te jotka jauhatte tota paskaa että mitäs sikiätte ynnä muuta, niin odottakaa vain. Kun joudutte tähän tilanteeseen, mitä toki EN TOIVO, niin toi teidän asenne kyllä loppuu seinään ja itse olette avautumassa täällä ja saatte paskaa niskaanne.

Eli joo hyvät joulut vaan teille, kiitos paskanhaukkujille myötätunnostanne
 
Syöpäläinen
Minusta tässä tapauksessa saa jo "valittaa", ts. ihmetellä.

Ei sossunkaan kautta ihan mitä tahansa pitäisi voida lahjoittaa. Mitä ihmettä kukaan tänä päivänä tekee vhs-kaseteilla? Joko lahjoittaa kunnollista tai ei lahjoita mitään, niin sen pitäisi mun mielestä mennä.
Aivan, niin saa. En ymmärrä että heti lähtee paskanjauhanta liikkeelle jos tänne jotain laittaa "avautumista" oli se minullekkin yllätys että oli vhs videot kasetit, jos olisin ollut fiksu, olisin katsonut sen paketin ensin itse läpi.
 
Jdklxc
Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;25295728:
Aivan, niin saa. En ymmärrä että heti lähtee paskanjauhanta liikkeelle jos tänne jotain laittaa "avautumista" oli se minullekkin yllätys että oli vhs videot kasetit, jos olisin ollut fiksu, olisin katsonut sen paketin ensin itse läpi.
Unohditko kirjautua ulos :D
 
JSkxlkz
Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;25295755:
Juuri näin, johtuen mun lapseni syövästä, olen sosiaalitoimiston asiakas, sieltä paketit sain ja toimitin isän osoitteeseen eli ap:n luokse missä poikani viettivät joulun, missä ovat edelleen
Aaaa.. Luulin teitä samaksi

Jaksuja teille
 
täh?
Minusta tässä tapauksessa saa jo "valittaa", ts. ihmetellä.

Ei sossunkaan kautta ihan mitä tahansa pitäisi voida lahjoittaa. Mitä ihmettä kukaan tänä päivänä tekee vhs-kaseteilla? Joko lahjoittaa kunnollista tai ei lahjoita mitään, niin sen pitäisi mun mielestä mennä.
siis mitä ihmeen vikaa on vhs-kaseteissa? kyllä ne yhä tänäkin päivänä ovat ihan käyttökelpoisia mikäli vaan ehjiä ovat. meidän perheessä ainakin ollaan onnellisia jos vaikka kirppareilta löydetään halpoja videoita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh?;25295779:
siis mitä ihmeen vikaa on vhs-kaseteissa? kyllä ne yhä tänäkin päivänä ovat ihan käyttökelpoisia mikäli vaan ehjiä ovat. meidän perheessä ainakin ollaan onnellisia jos vaikka kirppareilta löydetään halpoja videoita.
Se vika, ettei "kenelläkään" ole tänä päivänä enää vempeleitä joilla vhs-kasetteja katsoa, ja näinollen lahja on täysin tarpeeton.

Ihan sama kun antaisi lahjaksi koiranruokaa ihmiselle, jolla ei ole edes koiraa.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Syöpäläinen
Aaaa.. Luulin teitä samaksi

Jaksuja teille
emme todellakaan ole. Mutta pakko oli tähänkin kirjoittaa, koska tämä koskee minua, ja paljon paskaa niskaan täältä saa, ilman että kukaan tietää mikä todellinen tilanne on. Tässä mun blogini tekstiä, kenties ymmärrätte...kenties ette...

Eli vakavasti sairaanlapsen mietintää


perjantai 23.12.2011
23.12.2011 - 22:08
Joulumieli huhuu missä olet???

Ensinnäkin, kohta 3 viikkoa tulee täyteen osastolla ravaamista ja sitä että väistämättä on niin huolissaan lapsesta , huoli joka välillä tuntuu siltä että se räjäyttää pään ja tekee ihan sekopäiseksi. Tunne siitä että elämä on epäreilua vaikka me olemmekin voiton puolella niin sanoakseni.

Tunne joka valtaa minut nähdessäni onnellisia ihmisiä. Tänään poikieni kanssa citymarketissa oli iltalehden vai oliko iltasanomien myyjä joka koitti myydä lehteä minulle, kannessa luki Janinan ihana perhejoulu. Tokaisin vain myyjälle, en osta koska kannessa lukee Janinan ihana perhejoulu ja meidän joulu ei ole ihana. Ihmiset tsemppaavat...se on vain yksi joulu muiden joukossa. Saamme viettää monta tulevaa joulua yhdessä perheenä.

Silti, kaikki tämä kulunut aika, se vain on tehnyt tekonsa, peruuttamattomasti. Vaikka kuinka lähden purkamaan jotta pääsen tästä yli. Silti olen muuttunut, erilainen. Osaanko olla onnellinen? Vai mietinkö koko ajan pahinta? Tuleva pelottaa minua, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. #### ja moni muu joiden taistelua tässä on samaan aikaan seurannut , saa vain minut toteamaan että mihinkään en voi enää luottaa. Mitä jos se ei ole #### enää? Mitä jos tämä tulee tai joku muu ####lle tai ####selle? Elämä ei ole itsestäänselvyys, ei voi elää enää pää pilvessä ja mennä vain. Kokemus opettaa ja vannon sen että kun tämä kokemus on ohi niin se viisaus on se mikä näistä asioista pääni sisällä voittaa. En tietenkään voi vannoa sitä että eikö se pelko tule minussa elämään, huoli tulevaisuudesta. Mutta vannon sen että se ei pääse syövän lailla leviämään ja täytä jokaikistä soluani

Miksen voi antautua joulumielelle? Mikä sen estää? Odotan innolla kyllä huomista päivää tyttäreni kanssa sairaalassa, mutta ikävä piilee sydämmessäni. Ikävä niitä kohta muuta jotka tekevät minusta sen kokonaisen ihmisen. Ilman näitä kolmea, en olisi minä. He määritävät sen mikä olen, heidän myötä kasvan itse, kehityn, koen.##"""n kanssa koen kaiken aina ensimmäistä kertaa, ####n kanssa opin uusia menetelmiä kasvatus asioihin liittyvissä jutuissa, onhan hänellä hieman monimutkaisempi diagnoosi mitä ####llä. ####n kanssa olen ensimmäistä kertaa kokenut kuolemanpelon. Ja tämän käsittely tekee pahaa. Tekee pahaa lukea muiden lasten poisnukkumisesta ja elää, yrittää elää taistelun jälkeen, kuitenkin kaikki nämä tunteet eivät koskaan lähde pois. Kenties haalistuvat mutta eivät koskaan lähde pois.

Osaltaan jouluilon puuttumiseen on se etten ole rakentanut joulua kotiin, en ole paistanut kinkkua, ei ole lapsia pyörimässä ympärillä, kotona ei tuoksu joulu.

Tiedostan sen ettei minun tarvitse, minun ei tarvitse jaksaa häärätä nyt. Olen lujilla. Tiedän. Ainoa mikä motivoi on se että kenties ensi viikolla pääsemme kotiin tai tammikuun puolella. Ainoa mikä motivoi on se että pitää lapseni luokse mennä, se on minun kiintopisteeni tällä hetkellä.

Anteeksi purkaukseni näin joulun alla mutta kaikesta huolimatta toivotan kaikille oikein hyvää joulua ja tulevaa uutta vuotta!

#### on voinut tänään hyvin, limaa kyllä oksensi hampaiden pesun yhteydessä, 3 tuntia oli tänään pois letkuista ja nesteytyksestä siis, on juonut mehua ja 2 palaa, pientä sellaista metwurstia...kyllä tämä tästä. Pienen tytön ilme kirkastui kun mummi kertoi että isi ja äiti tulevat samaa aikaa sairaalaan. Se on iso juttu tytölle ja me vanhemmat jätämme erimielisyytemme huoneen ulkopuolelle. Nyt on joulu ja ainoa josta välitän on se että lapsellani joka joutuu sairaalassa viettämään joulun, saa parhaimman mahdollisen siitä huolimatta. Ainoa mitä en ymmärrä on se että verihiutale arvo laskee koko ajan tankkauksesta huolimatta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Syöpäläinen
Alkuperäinen kirjoittaja täh?;25295779:
siis mitä ihmeen vikaa on vhs-kaseteissa? kyllä ne yhä tänäkin päivänä ovat ihan käyttökelpoisia mikäli vaan ehjiä ovat. meidän perheessä ainakin ollaan onnellisia jos vaikka kirppareilta löydetään halpoja videoita.
äitipuolen kotona ei ole vhs videoita eikä meilläkään enkä tätä varten lähde niitä ostamaankaan
 
"torsti"
Hei ap ja syöpäläinen! Mellä on 2 toimivaa vhs-laitetta ja voisin lahjoittaa toisen niistä teille, jos asutaan suht lähellä?

Törkeesti jotkut taas soittavat suitaan, vaikkei toisten tilanteista mitään tiedä! :( Toivottavasti lapsilla oli kuitenkin muuten mukava Joulu ja toivotaan että tyttö paranee!!! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh?;25295801:
ai, no me ei sitten kai mitään ihmisiä sitten ollakaan.
Joo, just niin mä sanoinkin. Ette ole ihmisiä edes :headwall:

Teillä on videot, joten te voitte vhs-kasetteja katsoa. Meillä ei ole, enkä aio hankkiakaan (viimeiset hajosivat n. 6 v sitten), joten meille vhs-kasetit olisivat vain turhaa ongelmajätettä.
 
Syöpäläinen
mitä jos oikeasti loppuisi tämä keskustelu tähän. Mä nyt kopsasin tohon osan mun ajatuksistani jotta saisitte edes jonkin verran käsitystä meidän tilanteesta. Nellah ei ole paikalla vaan viettämässä joulua. Minä sen sijaan istun yksin kotona ja menen kohta nukkumaan, sitä ennen olisi hyvä taas päivittää blogia. Mutta oikeasti. antakaa jo olla
 

Yhteistyössä