Kummallinen lahja

Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;25295820:
mitä jos oikeasti loppuisi tämä keskustelu tähän. Mä nyt kopsasin tohon osan mun ajatuksistani jotta saisitte edes jonkin verran käsitystä meidän tilanteesta. Nellah ei ole paikalla vaan viettämässä joulua. Minä sen sijaan istun yksin kotona ja menen kohta nukkumaan, sitä ennen olisi hyvä taas päivittää blogia. Mutta oikeasti. antakaa jo olla
Olempas... seurailin keskustelua taustalla..
 
Syöpäläinen
[QUOTE="torsti";25295850]Ylimääräisen vhs-laitteen lisäksi olisi niitä vhs kasetteja; nemoa etsimässä, koda karhu, autot elokuva(dvd) turhana meillä. :)[/QUOTE]

jos vain haluat ja voit ja olet niin ihana <3
 
"Noora"
Oli kyllä tosi paska joululahja sossulta. Just käytiin keskustelua täällä tästä lahjan avaamisesta etukäteen ja moni ihmetteli että miksi joulupuu tms lahja pitäisi avata etukäteen niin tässä jälleen yksi syy
 
Syöpäläinen
[QUOTE="Noora";25295884]Oli kyllä tosi paska joululahja sossulta. Just käytiin keskustelua täällä tästä lahjan avaamisesta etukäteen ja moni ihmetteli että miksi joulupuu tms lahja pitäisi avata etukäteen niin tässä jälleen yksi syy[/QUOTE]

Niin, todellakin
 
"torsti"
Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;25295896:
mites me vaihdetaan yhteystiedot
Onko sulla anonyymi sähköposti? Tai voihan sellaisen luodakin. Toi autot dvd on muoveissa vielä. Lapsi sai 2 joululahjaksi, niin ei edes avattu sitä toista. Palaan illemmalla etsimään tämän ketjun, nyt täytyy rientää. :)
 
Syöpäläinen
[QUOTE="torsti";25295922]Onko sulla anonyymi sähköposti? Tai voihan sellaisen luodakin. Toi autot dvd on muoveissa vielä. Lapsi sai 2 joululahjaksi, niin ei edes avattu sitä toista. Palaan illemmalla etsimään tämän ketjun, nyt täytyy rientää. :)[/QUOTE]

mariette@live.fi

Kiitos <3
 
Syöpäläinen
[QUOTE="vieras";25296121]Ei sossun asiakkailla mitään DVD-laitteita ole vaan VHS-nauhuri.[/QUOTE]

Aijaa, mulla ainakin on, ostin käytettynä 20€:lla mutta kiitos valaisevasta tiedosta
 

Yhteistyössä