kumpi on pahempi ravintolassa kun olet syömässä

pfft.
Pahempi itselle kurkku suorana rääkyvä lapsi. Jos joku tunkee päälle asti kun yrittää syödä, voidaan se poistaa ravintolasta. Lasta ei, ja pahimmillaan se siis jatkuu koko helevatun ruokailun ajan.
 
Pahalle haisevat suuhun tunkevat humalikot poistetaan ravintolasta henkilökunnan toimesta. Eikä niitä kyllä juurikaan näy niissä ruokapaikoissa missä me käydään, siihen aikaan vuorokaudesta kun me syömässä käymme.

Eli vastaan: kurkku suorana rääkyvä lapsi. Joka parhaassa tapauksessa juoksentelee ympäri ravintolaa. Ja jota ei oikein voi heittää ravintolasta uloskaan.
 
Pahempi ois se rääkyvä kakara(lauma). Niitä kun harvemmin ikävä kyllä poistetaan ruoka rafloista. Kun taas liian humaltunut asiakas lähtee yleensä niska persus otteella ulos. Tai sitten sammuu niin ei se enää siinä vaiheessa enää häiritse.
 
"vieras"
En menisi syömään ravintolaan joss aon humalaisia huojumassa, ellei henkilökunta ymmärrä heitä poistaa, poistun itse. Sama huutavan lapsen kanssa, jonkin aikaa kuuntelen mutta sen on myös parempi loppua hyvin pian.
 
[QUOTE="tinttu";25987042]se kumpi on vähemmän häiriöksi. jos se humalainen on hiljaa eikä vieressä haise niin mielummin se entä rääkyvät lapset.[/QUOTE]no mä tarkoitikin humalikkoa joka tunkee pöytään haisemaan ja örveltämään. eikä niitä välttämättä poisteta ravintolasta. saatetaan kyllä käydä käskemässä pois ja tää humalikko jatkaa toiseen pöytään. kyllä joissakin ravintolaissa toki poistetaan
 
Silja.S
Molemmat vaihtoehdot rassaavat. Omia lapsia en edes ravintolaan syömään vie, jos ovat huonolla tuulella. Erityisen hyvin muistan miten rasittavaa ne rääkyvät lapset olivat silloin, kun olin vielä itse lapseton, ja kyllä minusta lapsettomilla on sama oikeus ruokarauhaan kuin meillä perheellisillä. Jos olen ravintolassa ilman lapsia ja siellä känniläisiä toikkaroi, otan itsekin pari drinkkiä ruokahalua kiihottamaan, niin eivät ärsytä enää humalaisetkaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"..."
Mä en tidä missä ap käy syömässä, mutta eipä ole näkynyt moisia "suuhun tunkevia humalaisia" niissä ravintoloissa, joissa olen ollut. Vastaan siis, että rääkyvä lapsi. Aika paljon sen kuitenkin pitää rääkyä, ennen kuin mua rassaa.
 

Yhteistyössä