Kumpi pahempi, Lissu vai Ekko?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuossa kaksi palstan äänekkäintä naista. Muut naiset melkeinpä kadonneet. No toki vielä Roosa, mutta hän on maltillinen eikä lataa samanlaista "minä olen oikeassa"-juttua. Kimpi nostaa sun verenpainetta enemmän?

Ja onko täällä siis enää muita naisia, jotka säännöllisesti kirjoittais?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Miten kumpikaan olisi erityisen paha? Tietty mielipiteitä on mutta mitä hauskaa keskustelussa olisi ilman mielipiteitä.. Ja onhan täällä paljon harmaita naisia. Eikö Palstapesu oo nainen, ärsyttää 100x enemmän kuin Lissu ja Ekko yhteensä
 
  • Haha
Reactions: Palstapesu
Miten kumpikaan olisi erityisen paha? Tietty mielipiteitä on mutta mitä hauskaa keskustelussa olisi ilman mielipiteitä.. Ja onhan täällä paljon harmaita naisia. Eikö Palstapesu oo nainen, ärsyttää 100x enemmän kuin Lissu ja Ekko yhteensä
Ei kumpikaan ärsytä. Ei lissu eikä Echo. Alchoma voi ehkä ärsyttää Echoa.

Palstapesu on ainakin asiallinen vastauksissaan.
 
9MM
En tohdi, oon ujo, ja mustat joilla on mielipiteitä saa paljon ryöpytystä täällä. Sen takia olen juuri täällä, anonyymi keskustelu, ei ole enää monessa paikassa.
Nooh ku kestät ryöpytyksen ni se parantaa itsetuntoo oikeesti. Ku seisot siinä mitä sanot ni sydän rohkaistuu ja saat extra buustia live elämään varsinkin ku oot rohkee. Who dares wins on aavikkorottien tunnus lause
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja m1es
9MM
Tiedän heikkouteni, yksi niistä on kritiikin sietokyky :D ja mustana saattaisin vielä enemmän koukuttua tähän palstaan
Mikä siinä kritiikissä pelottaa? Ei kukaan sua syö ellei ole kiimassa😁. Elä sie kuule pelkää mitään ni sun rohkee elämä alkaa ja jos tarviit tukee ni mä oon ärhäkkä kääpiö. Päästä itsesi vapaaksi pelon kahleista
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
molemmat on aivan huipputyyppejä, ei pidä heti loukkaantua vaikka ei aina oliskaan samaa mieltä
Itase asiassa keskustelu on tylsää, jos kaikki ovat samaa mieltä asioista. Keskustelu on kuin seksiä, parasta on jos toinen hieman pyristelee vastaan mutta lopulta antautuu....

Sekä @Echo että @Lispetti ovat mukavia keskustelukumppaneita, vaikka onkin aiheita joista olemme lähes aina eri mieltä. Echon kestävyys väittelijänä on viime aikoina ehkä hieman horjunut. :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Lispetti on oikeestaan pahempi. Mut ehkä vaan siksi, että kirjoittaa enempi kuin E ja PP yhteensä.

Loppupeleissä kaikki on ydinasioista aika samaa mieltä.

Lispetti on valmis kaivamaan youtube-linkin aiheesta kuin aiheesta. Echo ja PP kunnioittavat faktoja enempi.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Tuossa kaksi palstan äänekkäintä naista. Muut naiset melkeinpä kadonneet. No toki vielä Roosa, mutta hän on maltillinen eikä lataa samanlaista "minä olen oikeassa"-juttua. Kimpi nostaa sun verenpainetta enemmän?

Ja onko täällä siis enää muita naisia, jotka säännöllisesti kirjoittais?
On toki. Esim. @AivanSama, @Elena777, @Kais. Ja tietenkin ei-rekisteröitynyt Alepa-Anna, todella ahkera muiden kirjoittajien nälvijä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Lispetti on oikeestaan pahempi. Mut ehkä vaan siksi, että kirjoittaa enempi kuin E ja PP yhteensä.

Loppupeleissä kaikki on ydinasioista aika samaa mieltä.

Lispetti on valmis kaivamaan youtube-linkin aiheesta kuin aiheesta. Echo ja PP kunnioittavat faktoja enempi.
YT on monipuolinen alusta, sieltä löytyy hömppää kuten faktaakin. Siellä on paljon tiedekanavia.❤
Et ole kai huomannut että jos käytän videota apuna, niin videosta löytyy myös linkki tutkimukseen.:)
Kannattaa ensi kerralla olla tarkempi.

Jos taas laitan monisivuisia tutkimuksia niin valitat että et jaksa niitä lukea, tai et ymmärrä niitä. Ei hätää videot ovat juuri sinulle hyviä, näissä avataan tutkimusta ja on usein mahdollista laittaa myös tekstitys.

Mutta, kyse taitaa olla enempi siitä, että todellisuudessa aihe ei edes kiinnosta sinua, sinulla on vain kova tarve sheimata ja leimata koska et pidä minusta.😁 Ihan yleinen kuvio että toisen näkemys yritetään ampua alas asiaan kuulumattomilla asioilla kuten se mistä lähteestä (välikäden kautta) info tulee.
En aina etsi alkuperäistä julkaisisivua vaan käytän esim. YT:a.

Tai sitten linkkiä tutkimukseen ei löydy, kuten tässä:

Hyvää ja rentouttavaa sunnuntaita sinne!❤
 
vierailija
No ei kumpikaan. Molemmat ovat taitavia kirjoittelijoita, hyviä kantansa perustelijoita ja keskustelijoita. Värikkäitä persoonallisuuksia.
Mitä enemmän on erilaisia keskustelijoita, niin sen parempi. Tulee uusia näkökulmia ja oppii uutta. Jos jonkun yksittäisen keskustelijan ajatukset tai tyyli rupee ärsyttämään, niin sehän on merkki siitä, että omat ajatukset ovat saaneet osumaa. Mutta jos se rupee menemään vitutuksen puolelle, niin silloin on parempi itse häipyä keskustelusta.
 
Juu varmaan, jos olet samaa mieltä hänen kanssaan. Jos kyseenalaistat hänen esittämiään asioita, hän alkaa piilovi.. lla ja besserwisseröi monesti sellaisissakin tilanteissa, joissa ei asioista tiedä.
Ei pidä paikkansa. PP on asiallinen jos sinä olet asiallinen hänelle.

Jos et osaa itse olla asiallinen niin turha itkeä.🤷‍♀️
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Palstapesu
Ei kumpikaan,mukavia molemmat vaikka ei aina olis samaa mieltä kaikesta eikä tarvia olla samaa mieltä.
 

Yhteistyössä