Kumpi pahempi, Lissu vai Ekko?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei pidä paikkansa. PP on asiallinen jos sinä olet asiallinen hänelle.

Jos et osaa itse olla asiallinen niin turha itkeä.
Kuten sanottu, olen ollut asiallinen, mutta silloin kun häneltä esim. kysyy faktoja joihinkin väitteisiin, hän monesti alkaa olla kaikkea muuta kuin asiallinen. Jos hänen kanssaan on samaa mieltä, näin ei tapahdu.

Usko pois, näin on käynyt monta kertaa, joten tiedän, mistä puhun. Itse myönnän kyllä, jos olen väärässä.
 
Kuten sanottu, olen ollut asiallinen, mutta silloin kun häneltä esim. kysyy faktoja joihinkin väitteisiin, hän monesti alkaa olla kaikkea muuta kuin asiallinen. Jos hänen kanssaan on samaa mieltä, näin ei tapahdu.

Usko pois, näin on käynyt monta kertaa, joten tiedän, mistä puhun. Itse myönnän kyllä, jos olen väärässä.
No välillä asiat ovat NIIIN laajoja ja näkemykset niin kaukana toisistaan, että itselläni välillä ei mielenkiinto riitä jäädä todistelemaan asiaa/keskustelemaan asiasta.😬
Myöhemmin ehkä, jos sopiva tilanne.
Pahoittelut tästä, teen tätä harvoin.

Voisiko olla jostakin tällaisesta kyse?
 
vierailija
No välillä asiat ovat NIIIN laajoja ja näkemykset niin kaukana toisistaan, että itselläni välillä ei mielenkiinto riitä jäädä todistelemaan asiaa/keskustelemaan asiasta.
Myöhemmin ehkä, jos sopiva tilanne.
Pahoittelut tästä, teen tätä harvoin.

Voisiko olla jostakin tällaisesta kyse?
Kiitän pohdiskelustasi, mutta en nyt ala tässä näitä juttuja jäsentelemään sen enempää.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Johan sen Leinon Eikkakin totes aikanaan, että
"Paha ei ole kenkään ihminen
vaan toinen on heikompi toista..."
Ja ilmeisesti tässä tapauksessa on kyse siitä, että se toinen on heikompi väittelytaidossa ja siksi tuntee toisen kyvyt pahuudeksi.
En mene väittämään, että kumpikaan näistä olisi aina oikeassa, mutta kumpikin kyllä osaa kirjoittaa niinkuin olisivat. Että jos heistä välttämättä pitää ärsyyntyä, niin eiköhä sitä ole paras asettaa heidät siinä mielessä samalle viivalle.
Itse olen jo ajat sitten siirtynyt niille kymmenille, joilla väärässäkäänolemminen ei ole mikään maailmanloppu.
Mutta mikä ihmeen keskustelupalsta tämä olisi, jos ei täällä olisi joitain sellaisiakin, joiden mielipiteet herättävät keskustelua?
Kaikki rekkautuneet täällä saavat silloi tällöin paskaa niskaansa, ei sille mitään voi ja mielstäni se jossakin määrin on ihan tervettäkin. Sitten on taas vastavuoroisesti näitä tapauksia, joissa jonkun mustamaalaaminen otetaan ihan elämäntehtäväksi ja se taas mielestäni on vähemmän tervettä. Toisaalta, mistä sen tietää, kuinka monen päivä pelastuu sillä, että saa kaataa kaiken korviensa väliin kertyneen paskan täällä jonkun niskaan?
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja KalaMies
No itellä menee sukset ristiin useemmin Lispetin kanssa. Omat näkökannat ovat sinällään aika kaukana molemmista, mutta jostain syystä tietyssä mielessä ymmärrän Ekkoa paremmin. Ehkä jotenkin vaan ymmärrän paremmin hänen näkökantaansa ns. "jokseenkin uskovaisen näkökulmasta."

Mun kiistelyt täällä tulee kyllä oleellisesti vähenemään kun tulee jonkinlainen väliaikainen muutto ulkomaille tässä näillä näppäimillä.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Joskus olen väärässä ja joskus hän on väärässä ja kun sen hänelle osoittaa, alkaa piilov.. lu. Just tässä hiljattain pyysin häneltä faktoja väitteilleen ja kun niitä ei ollut, alkoi taas se ympäripyöreä vastailu ja em. kaltainen käytös.
Komppaan. Meitä on muitakin jotka on pesun kanssa yrittänyt keskustella, ja vaikka esittäisi mitä esimerkkejä ja faktoja niin saattaa tulla täysin identtinen vastaus kuin edellisessä viestissä..
 
Komppaan. Meitä on muitakin jotka on pesun kanssa yrittänyt keskustella, ja vaikka esittäisi mitä esimerkkejä ja faktoja niin saattaa tulla täysin identtinen vastaus kuin edellisessä viestissä..
Jossain määrin sen lainen tyyppi, joka näkee asiakseen todistaa olevansa oikeassa näissä palstakeskusteluissa on jo itse hiukan vaikea persoonallisuus.
 
No itellä menee sukset ristiin useemmin Lispetin kanssa. Omat näkökannat ovat sinällään aika kaukana molemmista, mutta jostain syystä tietyssä mielessä ymmärrän Ekkoa paremmin. Ehkä jotenkin vaan ymmärrän paremmin hänen näkökantaansa ns. "jokseenkin uskovaisen näkökulmasta."

Mun kiistelyt täällä tulee kyllä oleellisesti vähenemään kun tulee jonkinlainen väliaikainen muutto ulkomaille tässä näillä näppäimillä.
Nooh, poliittiset aiheet ovat usein kontroversaaleja.

Katsokaa että roamingsopparit on kunnossa niin pääsee nettiin.😁

Ei muuta ku lycka till ja ennen kaikkea turvallista matkaa.❤

Tervetuloa takaisin kotiin kun aika on.❤👍
 
Nooh, poliittiset aiheet ovat usein kontroversaaleja.

Katsokaa että roamingsopparit on kunnossa niin pääsee nettiin.😁

Ei muuta ku lycka till ja ennen kaikkea turvallista matkaa.❤

Tervetuloa takaisin kotiin kun aika on.❤👍
No yksin menen nyt alkuun ja heti Pääsiäiseksi takaisin. Ja sitten kesäloman tuun kyllä viettämään Suomessa. Eihän tota tuu jenkit hyväksymään/tajuamaan mutta kun nyt tuli suostuttua lyömään kädet tähän paskaan, niin saa ainakin muut asiat mennä mun ehdoilla. Pitäis oppia sanomaan ei paremmin, mutta kun asioissa on monta puolta.

Mitään järkeä edes harkita perheen tuonne viemistä. Tavallaan toivon, että tää olisi vain n. 6-12 kuukauden kuvio.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
No yksin menen nyt alkuun ja heti Pääsiäiseksi takaisin. Ja sitten kesäloman tuun kyllä viettämään Suomessa. Eihän tota tuu jenkit hyväksymään/tajuamaan mutta kun nyt tuli suostuttua lyömään kädet tähän paskaan, niin saa ainakin muut asiat mennä mun ehdoilla. Pitäis oppia sanomaan ei paremmin, mutta kun asioissa on monta puolta.

Mitään järkeä edes harkita perheen tuonne viemistä. Tavallaan toivon, että tää olisi vain n. 6-12 kuukauden kuvio.
Kirjoitatko tänne vielä? Jään kyllä kaipaamaan hieman erilaisia juttujasi.

Mihin menet ja voitko kertoa siitä mitään?
 
vierailija
Aika nega lähtökohta. Mielestäni eivät pilaa mitään, vaikka itekkin olen heidön kanssaan ihan eri linjoilla. Jos oon rehellinen, niin mun mielestä Echon mieli on jotenkin viime vuosina järkkynyt. Eli joskus olen hieman huolissani hänestä. Oikeesti Echo, ota vähän rauhallisemmin. Tai kirjoita välillä vaikka siitä, mikä mieltäsi aidosti painaa. Älä aina projisoi juttujasi ulkopuolelle. Sinulla on usein sana hallussa ja mielenkiintoinen näkökulma. Pysy niissä, älä liikaa menetä malttia. Tai mieti, miksi mielesi tuntuu järkkyvän niin helposti.
 
  • Haha
Reactions: Echo
Ilmankos korviani kuumotti...
Ihania naisia ovat molemmat! Tykkään siitä, että Echo on uskossaan väkevä ja Lispetti on aina perusteellinen vastauksissaan. Molemmat järkevän oloisia naisia.
 
Tuossa kaksi palstan äänekkäintä naista. Muut naiset melkeinpä kadonneet. No toki vielä Roosa, mutta hän on maltillinen eikä lataa samanlaista "minä olen oikeassa"-juttua. Kimpi nostaa sun verenpainetta enemmän?

Ja onko täällä siis enää muita naisia, jotka säännöllisesti kirjoittais?
Mä luin tän viestin loppuviikosta ja nukahdin siihen.
Sitä ennen olin viime viikolla kirjoittanut yhteensä ehkä 10-12 viestiä.
Valitettavasti ne harvat viestini eivät olleet vasurimyönteisiä, joten veikkaan ap:n hyperventilaation johtuneen siitä.

Tai sitten ap:lla oli vaan tylsä ilta. Ei tullu mitään telkasta. Sitten mietti "hmm, aiheutanpa palstalla säpinää niin tulee virikettä tylsään iltaani".

Siitä se ajatus sitten lähti. :)
 
  • Haha
Reactions: m1es
Aika nega lähtökohta. Mielestäni eivät pilaa mitään, vaikka itekkin olen heidön kanssaan ihan eri linjoilla. Jos oon rehellinen, niin mun mielestä Echon mieli on jotenkin viime vuosina järkkynyt. Eli joskus olen hieman huolissani hänestä. Oikeesti Echo, ota vähän rauhallisemmin. Tai kirjoita välillä vaikka siitä, mikä mieltäsi aidosti painaa. Älä aina projisoi juttujasi ulkopuolelle. Sinulla on usein sana hallussa ja mielenkiintoinen näkökulma. Pysy niissä, älä liikaa menetä malttia. Tai mieti, miksi mielesi tuntuu järkkyvän niin helposti.
Mun mielipiteet ja asenne pysyy aika muuttumattomina vuodesta toiseen..
Toki jos kohtaan ylitsepääsemätöntä urpoutta niin sitten hermostun, mutta muutoin olen aika tasainen. Ei mulla mitään nyrjähtämisiä ja notkahtamisia ole.
 
Mun mielipiteet ja asenne pysyy aika muuttumattomina vuodesta toiseen..
Toki jos kohtaan ylitsepääsemätöntä urpoutta niin sitten hermostun, mutta muutoin olen aika tasainen. Ei mulla mitään nyrjähtämisiä ja notkahtamisia ole.
Eihän tällä palstalla ole yhtään ylipääsemätöntä urpoa. Alepakin on tasaisen viihteellinen ja Setis muistuttaa sinua siitä, että eläkeläisilläkin on elämää.

Minä puolestani tuon elämääsi iloa, valoa ja tsainoja. 🤪
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija

Yhteistyössä