Kumpi teistä saa ottaa Juhannuksena alkoa?

  • Viestiketjun aloittaja "Jussi"
  • Ensimmäinen viesti
nka
Meillä ei ota kumpikaan, mutta jos olis pakko päättää niin se voisin olla minä joka ottaa. Mies oli viime juhannuksena aika tillin tallin. No sen jälkeen ei ole ottanutkaan viinaa.
 
"kolmen äiti"
Kumpikin ottaa ja kumpikin vahtii lapsia.

Alkoholia tulee otettua se yksi lasillinen viiniä ruoan kanssa (1 pullo/4 aikuista) ja yksi siideri (minulle) ja yksi olut (miehelle) saunan jälkeen.

Ei vaikuta kykyyn hoitaa lapsia.
 
Meillä ei ota kumpikaan. Mun mielestä on aika huolestuttavaa jos joutuu miettimään että kumpi nyt saa vetää kännit.. En oikeastaan ymmärrä dokaamista millään tavalla mutta vielä vähemmän tässä asiassa.
 
Todennäköisesti ei kumpikaan, mutta jos nyt tarjotaan niin voisin sen lasillisen ottaa, mieskin voisi, mutta harvoin ottaa kun tulee päänsärky helposti.
Mennään kylään kavereille joilla vaimo viimeisillään raskaana joten tuskin on kovin kosteat bileet tulossa, mukavaa grillausta ja höpöttelyä jos nyt sitten sen yhden siiderin voisikin ottaa, rentouttaa mukavasti. :)
 
"Kiraki"
Meillä mies juo useammin kuin minä, ja silloin kun mää haluan juoda niin "saan vapautuksen" lasten hoidosta, olise sitten juhannus tai uusivuosi tai tavallinen viikonloppu. En kylläkään muista kertaa että olisin ollut niin humalassa etten olisi voinut lapsia hoitaa, ainoahan tuossa on se että vastataan lasten tarpeisiin..valvotaan ettei lähde omille teille, annetaan iltapala, laitetaan nukkumaan..ollaan läsnä.
Vai ymmärsinkö oikein, meillä juodaan siis alkoholia lasten nähden...mutta joskus siis saatan olla muuallakin.
 

Yhteistyössä