Kumpi teistä saa ottaa Juhannuksena alkoa?

  • Viestiketjun aloittaja "Jussi"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28608186]Kuka känneistä puhui?[/QUOTE]

No vielä pahempi jos ei uskalla sitä yhtä tai kahta juoda kun lapset on paikalla. Niistähän tulee herranjumala juoppoja isona kun joutuvat katsomaan avattua kaljapulloa!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
"vieras"
Surullista, että jokaisena "juhlapyhänä" on pakko ottaa alkoholia. Niin ja kesälomalla. Ja talvilomalla. Ja viikonloppuina. Ja kevään kunniaksi. Ja serkunkumminkaimansiskon nimipäivänä.

On sitten kyse pullollisesta olutta tai viinaa, eikö sitä voisi joskus jättää ottamatta?
 
"vieras"
En ymmärrä tuotakaan: "juodaan lonkero puoliksi" :O Mitähän iloa siitäkin on? Kyllä minä vedän kunnon kumaran jo ehkä huomenna... tai tänään. Amatöörit ryyppää ns. hyväksyttävinä örvellysjuhlapäivinä.
 
Ei meilläkään vedetä kaatokännejä ja kumpikin maistellaan kesäjuomia, ei ole lapsia.
Sitten kun lapsia joskus toivottavasti on niin luulenpa ettei kumpikaan ota yhtään mitään.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28608195]Surullista, että jokaisena "juhlapyhänä" on pakko ottaa alkoholia. Niin ja kesälomalla. Ja talvilomalla. Ja viikonloppuina. Ja kevään kunniaksi. Ja serkunkumminkaimansiskon nimipäivänä.

On sitten kyse pullollisesta olutta tai viinaa, eikö sitä voisi joskus jättää ottamatta?[/QUOTE]

Mitä surullista alkoholin ottamisesta juhlapäivänä on? Nyt ei ole edes juhla, vaan arki ja sataa, ja minä otan suklata. Onko sekin surullista?
 
lucifer
[QUOTE="vieras";28608195]Surullista, että jokaisena "juhlapyhänä" on pakko ottaa alkoholia. Niin ja kesälomalla. Ja talvilomalla. Ja viikonloppuina. Ja kevään kunniaksi. Ja serkunkumminkaimansiskon nimipäivänä.

On sitten kyse pullollisesta olutta tai viinaa, eikö sitä voisi joskus jättää ottamatta?[/QUOTE]surullista että koet toisten elämän surulliseksi. Onneksi itse osaan nauttia lonkerostani tai osaan jopa nauttia ilman sitä.
 
Meillä ei ota kumpikaan. Mun mielestä on aika huolestuttavaa jos joutuu miettimään että kumpi nyt saa vetää kännit.. En oikeastaan ymmärrä dokaamista millään tavalla mutta vielä vähemmän tässä asiassa.
Tästä olen eri mieltä. Kyseen kun ei tarvitse olla mistään älyttömistä känneistä. Lapsen/lasten kanssa toisen vanhemman on syytä olla selvinpäin, mutta ei se tosiaan tarkoita et toisen on pakko örmytä viimeistä päivää. Ihan fiksuahan se on miettiä kumpi toimii esim. kuskina jos pitää ajaa ja toinen saa sitten huoletta nauttia viiniä/olutta/siideriä vähän enemmälti, ilman et tarvii tolkuttomia kännejä vetää.

Mua aina on ihmetyttänyt palstalla ilmenevä mustavalkoinen joko-tai-asettelu tässä asiassa.

Meillä on harvinainen lapseton juhannus. Eli kumpikin saa ottaa tai olla ottamatta.
 
Meillä ottaa molemmat ja lapset, istutaan terassilla, grillataan ja nautitaan juomista ja hyvästä seurasta. :)

Ja ettei kukaan mee tekemään lastensuojeluilmoitusta, niin lapset 19 v ja 22 v kumppaneineen tulossa juhannusta viettämään, alle 18 v ovat serkkujensa kanssa mummolassa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Katherine Wheel
Meillä todennäköisesti kumpikin juo sen viinilasillisen ruuan kanssa ja sitten siiderin/oluen saunan jälkeen. Lapset ovat kotona ja miehen vanhemmat tulossa kylään ja ehkä joku mun sisaruksista perheineen tai mun äiti ja isäpuoleni. Todellakaan ei ole tarkoitus ryypätä päätä täyteen kenelläkään.
 
[QUOTE="vieras";28608195]Surullista, että jokaisena "juhlapyhänä" on pakko ottaa alkoholia. Niin ja kesälomalla. Ja talvilomalla. Ja viikonloppuina. Ja kevään kunniaksi. Ja serkunkumminkaimansiskon nimipäivänä.

On sitten kyse pullollisesta olutta tai viinaa, eikö sitä voisi joskus jättää ottamatta?[/QUOTE]

Jos vetää juhannuksena, vappuna tai uutena vuotena kännit, tarkoittaako se ettei voi olla ottamatta?
 
kukkahattuna
Näihin kysymyksiin tulee AINA vastauksia niiltä, jotka kiillottaa sädekehäänsä, eivätkä koskaan, ikinä, milloinkaan ota ja arvostelee muiden skumppalasillisen tai saunakaljan .. Herää kysymys, ovatko itse jotenkin entisiä ongelmakäyttäjiä tmv., kun pitää käydä useammassakin ketjussa toistelemassa"alkottomuuttaan". Hienoa, jos on periaate, ettei ota, mutta miksi jaksaa vastata ketjuun kuin ketjuun, missä mainitaankin alkoholi, niin se, ettei ota siksi tai tämän takia jne..? Uskotaan vähemmälläkin!
 
"Jenni"
Näihin kysymyksiin tulee AINA vastauksia niiltä, jotka kiillottaa sädekehäänsä, eivätkä koskaan, ikinä, milloinkaan ota ja arvostelee muiden skumppalasillisen tai saunakaljan .. Herää kysymys, ovatko itse jotenkin entisiä ongelmakäyttäjiä tmv., kun pitää käydä useammassakin ketjussa toistelemassa"alkottomuuttaan". Hienoa, jos on periaate, ettei ota, mutta miksi jaksaa vastata ketjuun kuin ketjuun, missä mainitaankin alkoholi, niin se, ettei ota siksi tai tämän takia jne..? Uskotaan vähemmälläkin!
Nuorena on tullut ryypättyä ihan riittävästi. Enää ei maistu. Ei se ole mikään periaate, vaan ihan iän tuomaa fiksuutta. Kauhulla luen näitä alkoholistivanhempien juttuja, kun pitää lärvit vetää.
 

Yhteistyössä