kun odotit esikoistasi niin kumpaa toivoit?

  • Viestiketjun aloittaja geena
  • Ensimmäinen viesti
SocialButterfly
en toivonut erityisesti jompaa kumpaa..mutta olin täysin varma ihan 100%varma että poika tulee..no tyttöhän sieltä tuli ja en vaihtais mihinkään :heart: :heart:
 
Bamse
Mä toivoin esikoisesta tyttöä ja poika tuli. Oli siinä vähän totuttelua ajatukseen, mutta terve, suloinen pieni mies - en vaihtaisi pois tietenkään. Nyt kakkosesta pitäisi tulla tyttö ja mulla on koko ajan sellainen olo et jos ei olekaan terve tai jotain menee vikaan ni se on rangaistus mulle siitä et oon tyttöä niin kovasti toivonut. Mutta suvussa tuntuu et edellinen sukupolvi toivoi aina poikia ni on se kumma jos ei tytön toivominen oo sallittua. Mulla on itellä veli ja emme ole yhtään läheiset, olemme kuin yö ja päivä. Olisin aina toivonut itselleni siskoa kun kaikilla kavereillani on sisko ja useimmilla on näin aikuisiällä tosi läheiset välit... oon siitä vähän kade.... sanoin juuri miehellekin et olis se periaatteessa ihana jos meillä olis poika ja kaks tyttöä, mut tää jää meidän viimeiseksi lapseksi. Ei taideta jaksaa enää kolmatta kun esikoisella ainakin on erittäin vaativa temperamentti.
Meillä on tutuilla monta tyttöä ja kadehdin kun käyn perheen äidin kanssa shoppailemassa ja hän saa ostaa yltä kyllin tyttöjen vaatteita. Mun pitää aina miettiä et onko vaate liian kallis jos pelkälle pojalle ja yritänkin löytää unisex-vaatteita perusvaatteiksi. Mut en osta mitään kalliita juhlavaatteita kun voi olla vaan yks käyttökerta.... ja seuraavalle lapselle ei voi sit samaa laittaa...
 
äiskä
Tyttöä toivoin ja tyttö tuli :) Mun äiti toivo musta poikaa ja sit myöskin pikkusiskostani, mutta ilman jäi. Sanoi sit mun raskauden aikana, että toivois mulle poikaa :D Ite jostain syystä halusin tytön.

Tosin jos toisen joskus teen niin sit toivon kyllä poikaa! :)
 

Yhteistyössä