Kun vaimo ilmoittaa ettei enää rakasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä se vain on pettämistä, jos naimisiin mennessä ei ole nimenomaan sovittu, että toinen voi alkaa juopottelemaan ja irtisanoutua perhevastuusta.
Luulen että aika harva tuollaisia lupauksia voi taata pitävänsä kun aviolupauksia annetaan. Milloinkaan ei tiedä minkälainen vaikeus avioliiton aikana voi tulla ja jos ihmisellä on hivenenkin houkutus juoda, se vaikea elämäntilanne voi aikaansaada alkoholismia tai ns. tissuttelua.
Joskus ihminen jolla on liian vaikeaa ajattelee että se alkoholin juominen antaa edes hetken rauhan tunteen ja voi nollata ajatukset edes yhdeksi illaksi.
 
vierailija
Vaikka sun vikashan tuo on, niin eiks se sit ole aika lottovoitto kuitenkin? Eiks kaikki äijät haaveile, et pääsis eukostaan eroon, että pääsis jahtaamaan nuorempaa paistia...?
 
vierailija
Mies on pettänyt yhtälailla. Vaimo ei varmastikaan nainut tissuttelijaukkoa, jota ei kiinnosta perheen asiat. Se on ihan yhtälailla väärin kuin muukin pettäminen. Mielestäni jopa isompi rike, joska petos on jatkunut vuosia.
Harva mieskään nai läskiä ja kaikesta valittavaa selluliittista ämmää. Silti ne kauniit nuoret morsiammet itsensä sellaiseksi päästävät. Se on yhtä lailla väärin kuin muukin pettäminen. Mielestäni jopa isompi rike, koska petos on jatkunut vuosia. :D
 
vierailija
Luulen että aika harva tuollaisia lupauksia voi taata pitävänsä kun aviolupauksia annetaan. Milloinkaan ei tiedä minkälainen vaikeus avioliiton aikana voi tulla ja jos ihmisellä on hivenenkin houkutus juoda, se vaikea elämäntilanne voi aikaansaada alkoholismia tai ns. tissuttelua.
Joskus ihminen jolla on liian vaikeaa ajattelee että se alkoholin juominen antaa edes hetken rauhan tunteen ja voi nollata ajatukset edes yhdeksi illaksi.
Sillä alkoholin lotrauksella tehdään koko muun perheen elämä vaikeaksi, joten tuo ei ole mikään puolustus. Samoihan sitten se toinen osapuoli voi selitellä, että on ollut vaikeaa kumppanin alkoholismin takia ja hakee hetkellistä helpotusta ahdistukselleen keskustelemalla asioista muiden kanssa.
 
vierailija
Sillä alkoholin lotrauksella tehdään koko muun perheen elämä vaikeaksi, joten tuo ei ole mikään puolustus. Samoihan sitten se toinen osapuoli voi selitellä, että on ollut vaikeaa kumppanin alkoholismin takia ja hakee hetkellistä helpotusta ahdistukselleen keskustelemalla asioista muiden kanssa.
Ei se olekaan mikään puolustus mutta ei se toinenkaan osapuoli saa kiristää elämää niin vaikeaksi että ajaa toisen hakemaan lohtua viinasta tai toisista naisista/miehistä.
 
vierailija
Joo pyysin vaimoa jättäämää tämän miehen tapaamiset ja viestittelyt. Mutta ei suostunut pyyntöihin. Tiedän heidän olevan vain kavereita ja auttavat toisiaan. Molemmat ovat minulle sen kertoneet. Oma mustasukkaisuuspuuskani vain vaikeutti tilannetta. Nyt vaimo mielestäni enempi ahdistunut ja vetäytyvä. Itse menen selvittämään psykologille ajatuksiani, koska en koko suhteemme aikana ole näin reogoinut, kun nyt tein.

Olen toiminut nyt jo seitsämättä viikko, kuten aikaisemminkin. Hoitanut kotihommat, pihahommat tavalliseen tapaan. Ollut lasten kanssa ja harrastanut heidän kanssaan. Normaalisti hieronut vaimon jalkoja ja rasvannut ne. Olen tehnyt vaimolle valmiita salattiannoksi jääkaappiin kuten muulloinkin suhteemme aikana.Yrittänyt halata,suukotella kaulalle, suulle, hiuksiin. Pyytänyt viereen sohvalle vaan etäältä hän vaikuttaa ja ahdistuneelta. Olen ehdottanut pieniä yhteisiä matkoja vaan mikään ei häntä innosta. Olen soittanut töistä ja kysellyt kuulumisia vaan aika jäistä ja yksipuoleista nuo puhelut ovat.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Antaa ajan kulua? Onko kokemuksia tai neuvoja?
 
vierailija
Joo pyysin vaimoa jättäämää tämän miehen tapaamiset ja viestittelyt. Mutta ei suostunut pyyntöihin.
No siinä totuus. Jos parisuhde vs. kaverisuhde on vaakalaudalla, niin jokainen tietää kumman kuuluu tulla ensimmäisenä. Kyseessä ei siis ole kaverisuhde. Joten eiköhän se tuossa ala olla. Parempi hoitaa ero siististi ja jatkaa elämää. Jos toinen on ihastunut, eikä edes halua yrittää korjata tilannetta, et sinä siihen yksin pysty.
 
vierailija
Vaimollasi on nyt vaikeuksia, jos olet mukava. Joutuu päättämään mitä tekee. On puun ja kuoren välissä.

Enää et pysty millään kostilla varmasti häntä kääntämään, mutta se sinun on selvitettävä itsellesi. Se, että hän joko lähtee tai jää ja se on hänen päätöksensa. Oli järkevä tai ei.

Nyt sinun tulee herättää hänet todellisuuteen, se kylläkin sisältää riskin, koska hänen on tehtävä myös valinta.

Tulosta netistä avioerohakemus ja laita se pöydälle ja pyydä keskustelemaan. Sano, jos hänen on huono olla kanssasi ja tuo toinen on häntä tärkeämpi niin hän varmaankin haluaa eron? Vai haluaisiko hän jatkaa? Hänen toimintansa pyynnöstä tämä on edessä.

Kerro että sinä haluat jatkaa mutta ymmärrät ja sinun on ymmärrettävä ettei hän välttämättä halua. Jos tuo ystävä on avioliittoa tärkeämpi.

Muista olla hyvin rauhallinen. Missään vaiheessa et saa hermostua tai suuttua. Hänen mielensä hakee tekosyytä valintoihinsa.

Toivottavasti herää ja valitsee sinut.

Jos ja välinsä suostuu katlaisemaan on se ehdoton ja ei mitään viimeisiä hyvästejä. Joko txt että tämä oli tässä tai soitto sinun kuullen. Kaiuttimesta.

Voi mennä muute. Liian kauan ennenkuin hän herää usvastaan ja siihen mennessä liian moni asia on todennäköisesti jo rikottu.
 
vierailija
Tein tänään sitten ratkaisun ja hommasin itselleni asunnon. Nyt rakstamallani vaimolla on tilaa ja aikaa miettiä. En ole koko ajan hiostamassa keskusteluillani enkä ahdista läsnäolollani. Katsotaan herääkö hän todellisuuteen vai teenkö hänen valintansa helpommaksi. Aika näyttää. Itselläni on todella vaikeaa aikaa nyt, mutta sinnittelen kävi sitten kuinka tahansa. Hän pysyy ikuisesti sydämmessäni ja lapsemme ovat minulle rakkaita ja näen heidän kautta vaimoni.
 
vierailijax
Tein tänään sitten ratkaisun ja hommasin itselleni asunnon. Nyt rakstamallani vaimolla on tilaa ja aikaa miettiä. En ole koko ajan hiostamassa keskusteluillani enkä ahdista läsnäolollani. Katsotaan herääkö hän todellisuuteen vai teenkö hänen valintansa helpommaksi. Aika näyttää. Itselläni on todella vaikeaa aikaa nyt, mutta sinnittelen kävi sitten kuinka tahansa. Hän pysyy ikuisesti sydämmessäni ja lapsemme ovat minulle rakkaita ja näen heidän kautta vaimoni.
Voimia sinulle! Tuossa tilanteessa hyvä ratkaisu, vaikka raskas päätös onkin. Ainakin pääsette tilanteessa eteenpäin ja asiat alkavat selvitä suuntaan tai toiseen.
 
vierailija
Yleensä akasta tulee kaikesta valittava "ämmä" miehen ansiosta. Kas kun moni äijä kuvittelee että vaimo on äitin jatke =siivoo äijänki jäljet pesee tän pyykit. Kun äijä taas vaan sotkee kuin lapsi, eikä muutoinkasn välitä siitä jos jokin asia tuntuu vaimosta pahalta.

Miehet on tässä asiassa harvinaisen typeriä

Harva mieskään nai läskiä ja kaikesta valittavaa selluliittista ämmää. Silti ne kauniit nuoret morsiammet itsensä sellaiseksi päästävät. Se on yhtä lailla väärin kuin muukin pettäminen. Mielestäni jopa isompi rike, koska petos on jatkunut vuosia. :D
 
vierailija
Tein tänään sitten ratkaisun ja hommasin itselleni asunnon. Nyt rakstamallani vaimolla on tilaa ja aikaa miettiä. En ole koko ajan hiostamassa keskusteluillani enkä ahdista läsnäolollani. Katsotaan herääkö hän todellisuuteen vai teenkö hänen valintansa helpommaksi. Aika näyttää. Itselläni on todella vaikeaa aikaa nyt, mutta sinnittelen kävi sitten kuinka tahansa. Hän pysyy ikuisesti sydämmessäni ja lapsemme ovat minulle rakkaita ja näen heidän kautta vaimoni.
Miten jakselet nyt?
 
vierailija
Harva mieskään nai läskiä ja kaikesta valittavaa selluliittista ämmää. Silti ne kauniit nuoret morsiammet itsensä sellaiseksi päästävät. Se on yhtä lailla väärin kuin muukin pettäminen. Mielestäni jopa isompi rike, koska petos on jatkunut vuosia. :D
Tässä tapauksessa naisen mittoja ei tiedetä, mutta ainakin mies oli päästänyt itsensä plösähtämään siitä päätellen, että laihtui helposti 15 kg. Normaalipainoiselle sellainen tietäisi jo sairaalareissua tai kuolemaa.
 
vierailijas
Oma vikas. Miehet on just tollasia kun ite mokannut perhe-elämänsä ja laiminlyönyt vaimoaansa sit nillittää kun vaimo saa muualta sitä välittämistä. Ilmainen koti orja kelpaa ja reikä, mut siinähän se sitten on. En yhtään ihmettele, jos naises sanoo ettei rakasta. Saat kyllä aika paljon tehdä töitä, jos haluat ns. Vaimosi takaisin. Kukkia, romanttisia yhteisiä iltoja, koruka ja perheen yhteinen kiva retki jonnekin ja nämä sinun järjestämänä. Koska miehethän ei koskaan järjestä tai organisoi kotona mitään. Sitten ihmettelevät kun naista ei semmonen mitään sanomaton laiskamato kiinnosta. Luulen, että eroatte kuitenkin koska et jaksa kuitenkaan oikeasti panostaa suhteeseesi ja ns. Unohtaa sitä ns. Kolmatta pyörää.
 

Yhteistyössä