Kutistujat 2012/ 04.heinäkuuta/ viikko 1

HippuTAR
Aloituspaino 82,4kg
1.viikko 83,4 +1000g
2.viikko 83,7 +300g
3.viikko 82,9 -800g

Sainpas painon käännettyä laskusuuntaiseksi. Nyt tavoite päästä ens viikoksi tohon lähtöpainoon. Vedenjuonti tuppaa edelleen unohtua. Pitäis vissiin lisätä jotain liikuntaa ohjelmistoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Se olis taas keskiviikko. :)

Lähtötilanne: 88.9kg vyötärö 97cm (aamu)
1 vko takana: 87.3kg vyötärö 96cm (aamu)
2 vko takana: 86.5kg vyötärö 94cm (aamu)
3 vko takana: 86.4kg vyötärö 94cm (ilta)
4 vko takana: 86.6kg vyötärö 93cm (aamu)

Aika samoissa pyörinyt nyt pari viikkoa. Voi olla ettei kauheesti enää putoa tuosta mutta jos saisi mahdollisimman pitkälle pidettyä samana. (raskaana) :)
 
Aloitus 74,7kg.
1. vko 75,3kg
2. vko pluussaaa
3. vko 74,5kg (25.7.)

Kyllä ne naistenvaivat vaan turvottaa aika paljon, ainakin mulla.
Viimeviikolla liikunta jäi minimiin, vain maanantaina ja tiistaina tuli liikuttua.
Cxworkkia, compattia, uintia ja pyöräilyä.
Tosin, jalkapalloturnaus vei aika hyvin aikaa ja mehut. Kolmena päivänä seisoin kentänreunalla yhteensä n.15tuntia (sis. 6h keittiövuoron)

Vedenjuominen edelleen ongelma.
Treenata pitäisi 8.8. lähenee uhkaavasti enkä tunne olevani ollenkaan nyt siinä kunnossa että kisasta selviäisin ongelmitta. (ja ennenkaikkea voittaisin mieheni)

... pitäisi mutta tuo mun 6,5v joka on nyt kotona ei ole oikein innostunut pyöräilemään äitinsä vauhdilla taikka pyöräilemään kun äiti lenkkeilee (vaikka muuten onkin aika urheilullinen), meressäkin on kuulemma liian kylmää vettä (vaikka se on varmasti vähän päälle +20 asteista)

Nyt ois kyllä ihanteellinen sää pyöräillä, aurinko ei paista mutta ei sadakkaan tuulikin on aika minimaalista.. Viimeviikolla pyöräilytin tuota poikaa jäätelön voimalla, aurinko paistoi ja kilometrejä kertyi kahtena päivänä yhteensä n.40km, joista poika oli mukana 36km:llä

Tsemppiä kaikille!
 
"Lion"
Sairastin pitkään ja painoni nousi tuona aikana liikkumattomuuden ja lääkkeiden takia n. 10kg. Painoin jonkun 73kg enimmillään. Nyt olen jonkin aikaa kiinnittänyt syömisiini huomiota ja viimeiset 1,5 viikkoa ollur lähes ilman hiilareita.
paino 25.7. 69,4kg

Tarkoituksena saada paino 60-62kg:)
 
62,8! ! !

Ei voi uskoa, huhtikuun jälkeen se ei ollut mennyt yhtään alas ja nyt sit 1,3..... En uskonut vaakaakaan joten komensi miehenkin vaa'alle ja punnitsin tuon taaperonkin.

Olen kyllä vähän rajoittanut syömisiä illalla ja liikkunut vähän enemmän. Silti viikkoon mahtuu hesen juustoateria, jäätelöä ja teinpä kermakstikettakin yks päivä.... Mut nyt onkin ongelmaa kun. Huomenna alkais pieni lomareissu....ja kaksviikkoa aikaa siihen 61 kg tavoitteeseen.
 
1.8. TULOKSET TÄHÄN ALLE:
(laitoin nyt näin kun kaikilla ei ole yhtä mont viikkoa takana)

Lähtöpaino 74,1 kg
1. viikon jälkeen 73,1 kg
2. viikon jälkeen 71,9 kg
3. viikon jälkeen 71,6 kg
4. viikon jälkeen 71,3 kg

Hitaasti mutta varmasti alaspäin :). Olen erittäin tyytyväinen tämän kerran tulokseen, koska viikonloppuna oltiin reissussa ja söin pizzaa, jätskiä ja karkkia ym.
 
"äitee"
[QUOTE="äitee";26611302]Minulla siis plus-miinus-nolla. Menkat laitoin tekosyyksi :) eli menkat alkamassa ja ruokahalu ollut pilvissä. Lähtöpaino siis 71,5 kg ja tavoitellaan 65 kg. Ensiviikolla toivottavasti jo miinuksella.[/QUOTE]

Olen mukana edelleen, MUTTA plus-miinus-nolla lähtöpainoon. Olemme mökkeilleet kolme viikkoa ja olen hölkännyt 5,5km lenkkiä 4-5 kertaa viikossa, miten tämä on mahdollista. Ennen siis ihan liikkumaton olen ollut. Olen todella pettynyt, kai se ruoka on maistunut liian hyvin.
 
Lähtötilanne 61,0
1. vko: en punninnut, kun oltiin reissussa
2. vko: 61,4, eli muutos +400g
3. vko: 59,6 kokonaismuutos -1,4 kg
4. vko: reissussa taas, ei punnitusta
5. vko: 59,0

Lomareissun herkuttelut hidasti vähän kilojen karistusta, mutta nyt on arki koittanut ja ruotuun palattu.
 
[QUOTE="äitee";26807085]Olen mukana edelleen, MUTTA plus-miinus-nolla lähtöpainoon. Olemme mökkeilleet kolme viikkoa ja olen hölkännyt 5,5km lenkkiä 4-5 kertaa viikossa, miten tämä on mahdollista. Ennen siis ihan liikkumaton olen ollut. Olen todella pettynyt, kai se ruoka on maistunut liian hyvin.[/QUOTE]

Kurkkaa tämä, löytyisikö tästä vinkkiä:
Tämän vuoksi liikunta voi lihottaa sinua | Laihdutus ja painonhallinta | Iltalehti.fi
 
"äitee"
Kiitti. Äkkiä kurkkasin ja ihan järkeviltä vaikuttivat. Ehkä olen vain liian kiireinen eli haluaisin niitä tuloksia heti :) Minun on aamulla pakko saada ruisleipää HETI herättyäni, enkä tätä aio muuttaa, mutta toki minulla on varaa vähentää sokerien määrää ruokavaliossa vai pitäisikö sanoa ihan suoraan että herkuissa. Osalta tähän laihdutuksen vaikeuteen voi vaikuttaa se, että olen koko aikuisiän painanut tämän verran kuin nyt (lukuunottamatta raskauksia) eli olen tottunut syömään-kuluttamaan tämän verran.

No, just tulin 6,5km:n lenkiltä ja hiki valuu valtoimenaan. En aio luovuttaa vaan kyllä niitä kiloja vielä lähteekin.
 
Lähtöpaino 4.7 85kg
1. Viikko 11.7 84,5kg
2. Viikko 18.7 84,1kg
3. Viikko 25.7 85.3kg (kauhea välihyppäys!!!)
4. Viikko 1.8 83,9kg

Kokonaispudotus 1100grammaa. Kohta alkaa hiilareiden rajoitus, minkä verran niistä uskaltaisi karsia näin imetysaikana?
 
Lähtötilanne: 88.9kg vyötärö 97cm (aamu)
1 vko takana: 87.3kg vyötärö 96cm (aamu)
2 vko takana: 86.5kg vyötärö 94cm (aamu)
3 vko takana: 86.4kg vyötärö 94cm (ilta)
4 vko takana: 86.6kg vyötärö 93cm (aamu)
5 vko takana: 84.6kg vyötärö 94cm (aamu)

Missään vaiheessa en ole laihduttanutlaihduttanut, ts. en ole nälkää nähnyt jne. Liikunnan lisäämisellä ja ruokavaliomuutoksilla on paino pudonnut, mutta tuskin enää kamalasti putoaa. Tällä viikolla olen juonut toooodella paljon (+hikoillut) tän helteen takia, sillä varmaan osansa tuossa painon putoamisessa. Vyötärö alkaa vähän jo pullistua, rv 10+6. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Holly&Ivy
Lähtötilanne: 88.9kg vyötärö 97cm (aamu)
1 vko takana: 87.3kg vyötärö 96cm (aamu)
2 vko takana: 86.5kg vyötärö 94cm (aamu)
3 vko takana: 86.4kg vyötärö 94cm (ilta)
4 vko takana: 86.6kg vyötärö 93cm (aamu)
5 vko takana: 84.6kg vyötärö 94cm (aamu)
6 vko takana: 84.5kg vyötärö 92cm (aamu)

Vettä, vettä, vettä! Ja nyt turvotus on vihdoin ja viimein lähes kadonnut vatsalta! :)
 
Uhkaa tää ryhmä kutistua aika pieneksi, kun Adiikin on raskaana. Tosin saattaa olla että osa ei ilmoita tuloksia ihan joka viikko. No mä aion kyllä käydä täällä ilmoittelemassa painoani vielä pitkään, kun viimein sain itseäni niskasta kiinni :).
 

Yhteistyössä