Kutistujat 2012/ 04.heinäkuuta/ viikko 1

Mahtuuko vielä sakkiin mukaan? Mä tosin imetän vielä että ihan hillitöntä laihdutusta en
uskalla aloittaa ettei lähde myrkyt liikkeelle.

Paino tänään 85kg, tavoite olis tiputtaa raskauskilot näin alkuun (vielä 7kiloa) ja sitten siitä hivuttaa alaspäin vaikka 70kiloon.
 
Täällä lähtöpaino oli 80kg, ja nyt aamulla näytti 79, eli kilo tippunut. Jee, olen tyytyväinen :D

Hienoja tuloksia on muillakin, ja tsempitykset niillekin keillä se paino on hieman noussut, kyllä se siitä laskuun lähtee. Voipi olla että itselläkin jossain välissä niin käy, mutta sitten vaan entistä kovemmin yrittää saada sen laskusuuntaan. ;)

Miulla on iltaherkuttelu ollut aina pahe, nyt oon saanut sitä pikkasen kuriin, vaikka muutamana iltana onkin tullut jätskillä herkuteltua :ashamed:
Siinä mielessä olen todella tyytyväinen tohon kilon pudotukseen :D
Tähän tulee sorruttua itsekin liian usein. Niin ihanaa palkita itsensä päivän hommista kun lapset on nukkumassa niin kaivaa esiin ne herkut.
Tätä on hillinnyt aika hyvin se, että on siirtänyt oman iltapalansa tuohon hetkeen.

Nyt iltapalana on ollut purkki maitorahkaa, 1,5dl mehukeittoa ja puolisen desiä kauraleseitä. Oikein herkun siitä saa lisäämällä cantalope tai hunaja melonia hiukkasen.

Nutrilet pusseja mulla on tuolla kaapin perällä, ajattelin ne syödä nyt pois tällä viikolla kun lapset on mummilassa lomailemassa eikä ihmettelemässä sitä miksi äitee syö eriruokia kuin muut.

Mun myös pitäisi oppia oikeat annoskoot..
 
Ihanaa, ettei tämä porukka hajonnut heti alkuunsa. :)

Lähtöpaino oli viikko sitten 70kg ja tänä aamuna vaaka näytti suureksi ilokseni 69kg. Jotain olen siis tehnyt oikein tällä viikolla. Kuten monella muullakin, on oma heikko hetki juurikin iltaisin. Hiljaisessa talossa on vaan niin ihana nautiskella jätskillä tms. No, ehkäpä tuollainen satunnainen herkuttelu on ihan jees, jos muuten sitten pysyy syömiset kurissa. Otin itseäni niskasta kiinni myös liikkumisen suhteen. Olen käynyt viikon aikana kahdella jumppatunnilla. Toivottavasti ehdin tulevallakin viikolla liikkumaan. Yksin ei vaan tule lähdettyä lenkille tai pyöräilemään. Viikonloppuna lähdemme perheen kanssa pienelle matkalle, joten herkkukiintiö saattaa joutua koetukselle. Pidetään peukkuja, ettei koko homma ihan karkaa lapasesta.

Tsemppiä kaikille muillekin! Hienoja pudotuksia on ollut, jippii!
 
  • Tykkää
Reactions: Villivadelma77
Ihanaa, ettei tämä porukka hajonnut heti alkuunsa. :)

Lähtöpaino oli viikko sitten 70kg ja tänä aamuna vaaka näytti suureksi ilokseni 69kg. Jotain olen siis tehnyt oikein tällä viikolla. Kuten monella muullakin, on oma heikko hetki juurikin iltaisin. Hiljaisessa talossa on vaan niin ihana nautiskella jätskillä tms. No, ehkäpä tuollainen satunnainen herkuttelu on ihan jees, jos muuten sitten pysyy syömiset kurissa. Otin itseäni niskasta kiinni myös liikkumisen suhteen. Olen käynyt viikon aikana kahdella jumppatunnilla. Toivottavasti ehdin tulevallakin viikolla liikkumaan. Yksin ei vaan tule lähdettyä lenkille tai pyöräilemään. Viikonloppuna lähdemme perheen kanssa pienelle matkalle, joten herkkukiintiö saattaa joutua koetukselle. Pidetään peukkuja, ettei koko homma ihan karkaa lapasesta.

Tsemppiä kaikille muillekin! Hienoja pudotuksia on ollut, jippii!
Nuo matkat ja muut houkutukset ovat oikeastaan aika hyvä tapa saada lisää motivaatiota. Kun pystyy sulkemaan muiden syömät herkut kokonaan ajatuksistaan, pystyy kyllä pysymään niistä itse erossa ja sen jälkeen, kun on koko reissun osannut ottaa kevyesti, on tosi mahtava fiilis!
 
Lähtöpaino 81kg
1. viikon jälkeen 80,3
Eli pudotusta -700g!! JEE!!!
Olen tyytyväinen, kyllä!!!

Lähinnä iltamässytykset jättänyt pois ja annoskokoa koittanut pienentää, siinäpä se =)
Lenkillekään en ole nyt töiden alettua jaksanut lähteä.
Tästä on hyvä jatkaa!
 
"Milli"
En mä mitenkään konkreettisesti itseä ranksase, laitoin vaan itteni "jalkapuuhun" ja ilmotin tänne plussasta. Sitä tarkotin :)

Tänään on sen verran tuntunu ote niskassa, ett oon hallinnu päivän herkuttelut vaikka oli vieraitaki. Ja lenkillä on tullu käytyä pariin otteeseen (toinen hölkäten). Hyvä puoli ku on vaunuissa päiväunia nukkuva vauva ja apupyörittä pyöräilemään oppinu tyttö :)

Nyt vielä ku iltamässyt saa kuriin (vaihdettua ne rahkaan ym.), niin enköhän mäki pääse haluttuihin pudotuksiin.
 
Aloituspaino 105kg, tänään oli aamulla 104,5kg eli puoli kiloa pudotusta viime viikkoon verrattuna.

Kun vain saisi itseään kunnolla niskasta kiinni! Tänään tein 19km:n pyörälenkinja pyrin huomenna vähintään samaan.
 
Kutistuja
Hieno lukea miinustuloksista, hyvä hyvä. :) Jaksamista ei-miinustuloksille, kyllä ens viikolla teidänkin puntarit miinuksia näyttää. Kuten toivon itsellänikin näyttävän. :)

Kiva kun saatiin porukka kasaan. Sitkeyttä kaikille. :)
 
"Viola"
Pääsin vasta tänään raportoimaan viikon tulokset:

Lähtöpaino 63kg
Paino nyt 63kg

Eli tiukassa on, ei meinaa millään paino tippua tuosta. Viikonloppuna tuli kyllä grillailtua kun vieraita kävi, joten kaloreita tuli siitä rutkasti. Muuten olen kyllä liikkunut melkein joka päivä (lenkkeilyä, bodystepiä, bodyattackia,kahvakuulausta), että liikunnan puuttesta ei tämä jumitilanne johdu. Noh, pitää nyt kiinnittää enemmän huomiota syömisiin, lähinnä annoskokoihin.
 
Mulla on nyt heitellyt sen saavutetun 80,5kg ja 82kg välillä. Tämä helle/kuumuus turvottaa minulla ainakin ihan hirveästi!
Mielenkiinnolla odotan keskiviikkoa, pudotusta tuskin on, mutta jospa edes siinä samassa olis pysynyt =)

Ihan hirveää tämä, kun TEKEE MIELI!!!!! Ihan mitä vaan...suolaista tai makeaa, kylmää tai kuumaa...kunhan on HYVÄÄ!!! :stick:
 
"Miranna"
Hei vaan kaikille! Vieläkö mahtuu mukaan?

Pari viikkoa oon ollut nyt tarkalla dietillä ja painoakin tippunut jo ihan mukavasti.
Lähtöpaino 107,4 (iik) ja paino nyt 101,7kg Pituus 177cm.

Saa nähdä kuinka pysyn tässä joukossa mukana, kun oon todella huono missään tämösissä palsta jutuissa. Unohdan aina päivittää tietoja ja vastata kysymyksiin :D (Dementia?)

Olen kuitenkin luonut blogin, jossa kertoilen laihdutus urakan etenemisestä.
http://mirannasalo.blogspot.fi/
Olisi kiva saada teidän muiden (mahdollisesti olemassaolevia) blogien osotteita?
 
kutistuja
Hellurei.
Punnituksessa puntarin lukema näytti 68,4, eli -6kg!!! Nyt menossa cambridgen 17. pv. Oon enemmän kuin tyytyväinen! :D

Tsemppiä kaikille, kyllä niitä tuloksia alkaa tulemaan, kun jaksaa sitkeästi yrittää! :D
 
Hei taas kaikille! Laittakaapas tämän ketjun jatkeeksi TOISEN PAINONPUDOTUSVIIKON TULOKSET. Tsemppiä kanssapudottajille!

Omat tulokset laitan aina tuohon aloitusviestiin. Näköjään tuossa Mitäs nyt-palstan luettelossa otsikkoa ei saa enää muutettua, joten ketjun nimenä pysyy ainaisesti tuo 1.viikko, mutta se ei haittaa. Nyt on siis:

11.07 ja 2.pudotusviikko loppunut.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla -400g.

Kävi paino jo välillä alempanakin, mutta herkuttelujen seurauksena vähän nousi. Nyt on niin ikävä tilanne, että takahammas murentui enkä voi syödä kiinteää ruokaa lähes viikkoon. Pitää keksiä jotain juotavia juttuja ja sanoa heipat herkuille.
Loistavaa! Hieno pudotus. Sitä paitsi, tuon hampaan murentumisen takia voit pitää soseviikon. Onni onnettomuudessa, se saa olon ihanan kevyeksi!
 

Yhteistyössä