Kuume todennäköisesti nousussa ja flunssa, huomenna töihin?

Aamulla herätessä oli kurkku kuiva ja kipeä, nenä on ollut tukossa koko raskauden ajan ja nyt tuntuu muutenkin kurjalta olo. Kuume ilmeisesti nousussa, pariin kertaan oon mitannut, ensin oli 36,7 ja nyt 37,1. Normaalilämpö suunnilleen 36,2. Haenko saikkua ja jätän menemättä töihin aamulla? Vähän hävettää, kun olin iltavuorossa suht hyvässä voinnissa ja nyt olo heikentynyt, niin uskovatkohan töissä mun todella sairastuneen? Vaikkei mua oikeasti kiinnosta, mitä ajattelevat, silti.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
mitä töitä teet?

mitä siellä ultrassa näky? :)
Kaupassa töissä.

Yksi pieni sikiö täysin oikeassa paikassa ja pieni sydänkin löi. :heart: Viikkoja 8+5, okei nyt jo 8+6, mutta neuvolasta annettua laskettua aikaa ei muutettu, eli 21.3 on vieläkin la, kun olisi muuttunut muutamalla päivällä.
 
eiku mietin vaan että aika myöhäistä alkaa pohtia että mennäkö vai ei, meillä ois paniikki etsiä sijaista. Jotkut tosin ilmottaa tyyliin tuntia ennen töitten alkua ettei tule töihin... mutta joskus sitä sairastuu niin, ei mahda mitään.

mä en ehkä menis töihin jos on olo kurja, nopeemmin vois mennä ohi jos ottaa heti levon kannalta.

onnea hyvistä näkymistä :flower:
 
Meillä sijaisen saa melko helposti ja aamussa pitäisi olla tarpeeksi työntekijöitä. Tänäänkin oli tosin muutama sairaustapaus, mutta kukaan heistä ei ole aamussa. Täytyy aamulla katsoa, millainen olo ja jos vähänkin sellainen tunne, että pystyisi menemään, niin menen.

Ja kiitos! :)
 

Yhteistyössä