Kuva ketju: tatuoinnit

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25447871:
Äh, kohta se on jo se ja sama laitanko kuvanvai en :D Apolloperhonen ja ritariperhonen löytyy.
Nää, eikä ole :D Mutta saat laittaa jos haluat :whistle:

Miä tässä arvon kukan ja perhosen välillä, pojan tahdon siis tatuoida jotenkin =)
 
  • Tykkää
Reactions: ticotico
mmäää
Eikö kukaan enää halua omaperäistä tatuointia? Nuo perhoset ja kukat on niin tusinakamaa, etten ikinä tatuois kumpaakaan ihooni. Ei sillä, ihan nättejä kuviahan ne on..

Kerpeleelle pointsit kuvasta! :)
 
"diu"
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25447944:
Josko nyt tuon enemmän piilossaolevan laittaisin sitten. Kuva on otettu juuri tatuoimisen jälkee, joten punoittaa aika paljon. Lisäksi valkoinen väri ei heti erottunut kunnolla. Ruskettuneella iholla suorastaan loistaa valkoisena. Elikkä tämmöinen on esikoisen nimikkoperhonen Aijaa.com - 9366910.jpg
Toi on kiva idea. Siis mä en tykkää yhtään sellaisesta että otetaan lasten nimet ja syntymäajat, liian itsestäänselvää. Tollanen on just kiva että ottaa jotkut kuvat jotka muistuttaa SINUA lapsista. Paljon henkilökohtaisempaa. Ei tästä sitten kenenkään tartte kilahtaa, mua ei kiinnosta vaikka jollakin olisikin ne nimet ja muut.
 
mmäää
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25447944:
Josko nyt tuon enemmän piilossaolevan laittaisin sitten. Kuva on otettu juuri tatuoimisen jälkee, joten punoittaa aika paljon. Lisäksi valkoinen väri ei heti erottunut kunnolla. Ruskettuneella iholla suorastaan loistaa valkoisena. Elikkä tämmöinen on esikoisen nimikkoperhonen Aijaa.com - 9366910.jpg
Ja pointsit sulle tästä! :) Vaikka perhonen onkin :)D) niin pisteet siitä, ettei löydy mitään kamalaa tribaalia siitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja mmäää;25447966:
Eikö kukaan enää halua omaperäistä tatuointia? Nuo perhoset ja kukat on niin tusinakamaa, etten ikinä tatuois kumpaakaan ihooni. Ei sillä, ihan nättejä kuviahan ne on..

Kerpeleelle pointsit kuvasta! :)
Sorrun ensimmäisen ja viimeisen kerran selittelemään :D Miä halusin tuollaista tribaalikukkaa sen 10 vuotta, se on aivan sama onko muilla samanlaisia, otin sen sen takia että itse sen halusin.. Ja rakastan sitä :D Eikö se sillon ole aika hyvä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mmäää;25447966:
Eikö kukaan enää halua omaperäistä tatuointia? Nuo perhoset ja kukat on niin tusinakamaa, etten ikinä tatuois kumpaakaan ihooni. Ei sillä, ihan nättejä kuviahan ne on..

Kerpeleelle pointsit kuvasta! :)
Mikähän se nykyaikana on se "omaperäinen" kuva, kun niin monella alkaa olla tatuointi? Voihan sitä arpoa ja tatuoida ihoonsa vaikka L&T:n roska-auton ja olla "erilainen", mutta jos sillä ei ole kuvan ottajalle mitään merkitystä? Pitääkö tatuoinnin olla aina jotenkin omalaatuinen? Minulle kuvat ovat kuin koruja, joita kannan ihollani läpi elämän. Ne mielyttävät minun silmääni, minua mielyttää se mitä ne symboloivat, kenelläkään muulla ei ole täysin samanlaista.

Minusta tusinatatuointeja ei ole olemassakaan, koska ne ovat kuitenkin tavallaan taidetta. Kyllähän esim. maalaustaiteessa jotkun aiheet ovat "kuluneita", mutta ei kukaan taulua yleensä väheksy aihevalinnan takia.... että joo :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja mmäää;25447994:
Ja pointsit sulle tästä! :) Vaikka perhonen onkin :)D) niin pisteet siitä, ettei löydy mitään kamalaa tribaalia siitä.
Tatuoitsialla kyllä sormet syyhysi ja kovasti tussilla luonnosteli jotain kiekuraa ympärille :LOL: Mutta pysyin tiukkana, kun idea on, että perhoset ovat luonnollisessa koossaan ja ikään kuin laskeutuneet iholle :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mmäää;25447966:
Eikö kukaan enää halua omaperäistä tatuointia? Nuo perhoset ja kukat on niin tusinakamaa, etten ikinä tatuois kumpaakaan ihooni. Ei sillä, ihan nättejä kuviahan ne on..

Kerpeleelle pointsit kuvasta! :)
Nääh. Siinä vaiheessa kun tatuointia suunnittelee ja suunnitelman meinaa toteuttaa, niin sen pitää olla sellainen jota jaksaa katella koko lopun elämänsä.
Itse en ota tatuointia sen vuoksi, että jollain muulla on samanlainen tai että jollain muulla ei ole samanlaista. En lähde tavoittelemaan erilaisuutta tai samanlaisuutta, tärkeintä on se mitä kuva tarkoittaa ja että itse siitä pitää. Eikä tarvitse jälkeen päin katua valintaansa "miksi en ottanutkaan tribaalia jota halusin vuosia?!? niin siksi, koska jokatoisellakin on..."
 
"diu"
Noista 'tusinatatuoinneista'. Mun mies on tatuoija ja kyllä muakin huvittaa ne tyypit, jotka haluu vaan jonkun kivan tatskan ja sitten tullessaan sitä ottamaan valitsevat kuvan 5 minuutissa jostain lehdestä - eivätkä halua muuttaa sitä edes mitenkään vaan ottavat tosiaan sen ihan suoraan lehdestä. Sellainen on mun mielestä vähän tyhmää, mun mielestä kuvalla pitää olla jokin merkitys. Ja jos 5 minuuttia käyttää kuvan valitsemiseen - ja ottaa just jonkun perusruusun tai tribaalin - niin siihen aika helposti kyllästyy. MUTTA jos joku on oikeasti harkinnut sellaista kuvaa, joka just sattuu olemaan muodissa, ja kuvalla on hänelle jokin merkitys, niin se on mun mielestä täysin OK. Ja jos näkee tuntemattomalla ihmisellä kuvan, ei voi mennä sanomaan onko se persoonaton vai ei jos ei tiedä tarinaa sen takana eli onko se otettu muodin vai muun takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mmäää;25447966:
Eikö kukaan enää halua omaperäistä tatuointia? Nuo perhoset ja kukat on niin tusinakamaa, etten ikinä tatuois kumpaakaan ihooni. Ei sillä, ihan nättejä kuviahan ne on..

Kerpeleelle pointsit kuvasta! :)
Kiitos :D

Ja tähän samaan voin laittaa niistä merkityksistä. Ensimmäisen kuvan sain syntymäpäivälahjaksi minulle täysin tuntemattomalta ihmiseltä. Ryvin silloin elämäni pohjamudissa... Siitä alkoi tieni ylöspäin. Kuva merkitsee minulle siis todella paljon. Se suomileijona.

Nämä kaksi muuta kertovat menneisyydestäni. Voodoo-nukke kuvaa sairasta sukuani, käärme ja omena (josta on haukattu pala) taas kuvaa elämääni silloin kun pääsin maistamaan elämää... Se mitä sitten tapahtui... No ne tapahtumat saavat varmaan hahmonsa iholleni tässä ajan kanssa.
 
Mä olen vuosia halunnut ottaa kuvan, mut jänishousuna en ole uskaltanu:ashamed: Nyt mulla olis jo jonkinlainen aihe ja tarina, uskallus puuttuu.

Ottaisin hartia-lapaluu-seudulle sydämen, mut haluaisin et se näyttäisi puukolla tai kynnellä kaiverretulta. Sillätavalla rosoinen, mutta kuitenkin karulla tavalla kaunis. Onnistuisikohan?
 
mmäää
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25448061:
Tatuoitsialla kyllä sormet syyhysi ja kovasti tussilla luonnosteli jotain kiekuraa ympärille :LOL: Mutta pysyin tiukkana, kun idea on, että perhoset ovat luonnollisessa koossaan ja ikään kuin laskeutuneet iholle :)
Hyvä ettet antanu periks. :D
 

Yhteistyössä