Kuvaketju: Noloja tv-sarjoja 80- ja 90-luvuilta

  • Viestiketjun aloittaja "Miami Vice"
  • Ensimmäinen viesti
Aivan mahtavia sarjoja
Aivan mahtavia sarjoja noista on osa!! :) Mä haluaisin niin nähdä Bill Cosby shown uusintoja. Oon yrittänyt etsiä boksia suomi teksteillä, vaan ei mistään löydy.... Alf on myös ihana! Mä katselin kans tota Tarkkista sekä L.A. Beat sekä Beverly Hills 90210. Oli niin huippu olevinaan silloin! :D Ja kyllähän se silloin oli puheenaiheena koulussa ja kuinka Brandon oli niin ihqu ja Dylan. Lemmenlaivaa kattelin joskus. Mä katselin myös tuota yhtä sarjaa, minkä joku linkkas, missä Hirviö ja se nainen. En kans muista sarjan nimee. Voi kuinka paljon muistoja näistä sarjoista tuleekaan!! :)
 
da
Taisteluplaneetta Calactica, Star Trek jne. olivat ihan kultteja jo silloin.

Entäpä kuka muistaa ihanat minisarjat: Manhattainin valtiatar, Taiteilijan tytär, Okalinnut jne. Aah ne olivat ihanaa romantiikkaa nuoren tytön mielestä. Nyt olisivat varmaai ihan naurettavia :D
 
"Jotain"
Heartmix ( se Marlo siinä, yäk!)
Auringonpolttamat ( Tää oli ihana!!)
Soap
Maxwell smart
Puhtaat valkeat lakanat
Ioxio
Jyrki tietysti...
Mikämikä viidakkokirja ( ne pehmolelut palkintona)
Gladiaattorit ( pikkutakkinen juontaja)
Näytön paikka ja Arja hehehehe Koriseva
Kovaa maata - tykkäsin!
Matkalla maailmalla Folke West :)
Talonpojan ralli :D
Tuttu juttu
 
xd
Muistaako joku sellasta suomalaista sarjaa kuin Milkshake?
Siinä näytteli Tiina Lymi ja kerto hampurilaisravintolasta ja sen työntekijöistä.
Joku niistä tappoi jonkun miehen ja syötti sen lihat asiakkaille.

Ja miettikää miltä Hugo-peliohjelma näyttää nyt, mut oli silloin niin hienoa.
 
Avaruusasema Alfa ja Kuuden miljoonan dollarin mies olivat ala-asteen aikana sarjoja, joista oli pakko nähdä joka ikinen jakso. Muuten olit seuraavana päivänä totaalisen ulkona välituntikeskusteluista. Ajankohta on heti 70-luvun puolivälin jälkeen.

Noiden noloudesta en osaa sanoa mitään. Uusintoja ei kaiketi ole tullut ja en katsoisi vaikka tulisikin. Haluan säilyttää nämä mielessäni sellaisina kuin ne ovat sinne painuneet. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27254408:
Avaruusasema Alfa ja Kuuden miljoonan dollarin mies olivat ala-asteen aikana sarjoja, joista oli pakko nähdä joka ikinen jakso. Muuten olit seuraavana päivänä totaalisen ulkona välituntikeskusteluista. Ajankohta on heti 70-luvun puolivälin jälkeen.

Noiden noloudesta en osaa sanoa mitään. Uusintoja ei kaiketi ole tullut ja en katsoisi vaikka tulisikin. Haluan säilyttää nämä mielessäni sellaisina kuin ne ovat sinne painuneet. :)
Toiset katsoivat Kummelia ja vetivät seuraavana päivänä niitä sketsejä, me kaverin kanssa seurattiin mieluummin Vintiöitä ja hiritimme puolestamme niille häröilyille. :D
 
"Miami Vice"
Entäpä kuka muistaa ihanat minisarjat: Manhattainin valtiatar, Taiteilijan tytär, Okalinnut jne. Aah ne olivat ihanaa romantiikkaa nuoren tytön mielestä. Nyt olisivat varmaai ihan naurettavia :D

Minä muistan Taitelijan tyttären ja Okalinnut, oli kyllä huippuviihdettä :)
Manhattanin valtiatar on nimenä jotenkin tuttu, mutta en saa sarjaa päähäni.

Ja noista em. sarjoita tuli just mieleen tämä:

 

Yhteistyössä