Kuvaketju: Noloja tv-sarjoja 80- ja 90-luvuilta

  • Viestiketjun aloittaja "Miami Vice"
  • Ensimmäinen viesti
Mä en ees muista mitään noloja, musta ne kaikki oli hyviä, esim. tää:

[video=youtube;poVfOjivsDM]http://www.youtube.com/watch?v=poVfOjivsDM[/video]
oi, dark shadows :heart: muistikuvat kys. sarjasta ovat epämääräisiä, mutta muistan että tuijotin sitä salaa vanhemmilta ja kropassa kihelmöi tavalla, jonka merkitystä en vielä niin nuorena ymmärtänyt
 
  • Tykkää
Reactions: Minni:)
My so called life
Ei nolo vaan loistava Niin kutsuttu elämäni jossa näyttelivät mm. Claire Danes ja Jared Leto





Ja NOLO Dawson's Creek jossa teinit osasivat analysoida tunteitaan ja käyttäytymistään kuin kolmekymppiset.

 
"nelli"
Blossom oli ihan mun suosikki <3 ja sit se missä kaksi teinipoikaa sai luotua sen cybernaisen, joku "brain"juttu.

Entäs muuten se sarja missä se CSI NY naisnäyttelijä oli lääkäri ja asui isänsä?/äitinsä? kanssa?
 
"Miami Vice"
[QUOTE="vieras";27234793]Ne enkelisarjat, mitä niitä oli, Enkeli maantiellä ja sitten se toinen, missä oli imelä nainen, joka oli enkeli.[/QUOTE]

Joo, Enkeli maantiellä. Voi jee että se oli väsynyt sarja. Siinähän oli se Pieni Talo Preerialla -sarjan äijä (joka on yber-ärsyttävä).
 
"vieras"
[QUOTE="Miami Vice";27234971]Katsoiko kukaan muu 90-luvun loppupuolella sarjaa Sisters? Taisi tulla maikkarilta iltapäivisin. Muistan miten kiva oli tulla yliopistolta kaupan kautta kotiin ja lösähtää herkkujen kanssa katsomaan Sistersiä. Laadukkaasti tehty sarja.

[/QUOTE]

Minä katsoin, olin juuri tuolloin äitiyslomalla, se kuului päivän ohjelmaan katsoa tuota. Miltähän se nyt näyttäisi? Pidin aikoinaan Ally McBealistakin, mutta nyt kun se tulee joltain kanavalta iltapäivisin, en sitä enää oikein kestä katsoa. Aika purrut melkoisesti. Mutta sen kyllä näkee, että on ollut merkityksellinen sarja, muut ottaneet vaikutteita paljon, samoin Kolkyt ja risat-sarjan kanssa.
 

Yhteistyössä