Kuvia kodeista joulun odotukseen, jooko?!

  • Viestiketjun aloittaja joulunaika
  • Ensimmäinen viesti
Teillä on kaikilla niin kauniita juttuja, että onnkes tulin kattomaan, mitä ootte saanu aikaan. Iski nimittäis inspiraatio itseenkin, ja nyt tuntuu siltä, että vois kaivaa joulukoristeet esiin ja koittaa saada meillekkin joulun tunnelmaa, eihän aattoonkaan oo enää kun 3 yötä. Ajoissa liikkeellä ja silleen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Katalin harmaana
Kommentoin tuota omaa kuvaani sen verran että omasta mielestäni kuva ei ole paljastava,tytöllä päällä vähintään sen verran kun napatanssi asussaan,ellei enemmänkin ja siitä tanssista on ihan videokin netissä lasten juhlista ja esityksestä.
Mutta kukin näkee kuvat niin eritavalla.Ihan yhtä paljastavissa asuissa näkee lapsia lomakuvissa ja mainoksissa,enkä myöskään verhoile lastani uimarannalla vaan ihan bikineissä ui.
Kaikenlaisia pervoja maailma täys mutta en aio olla elämättä eläämäni sen takia,enkä menettää yö uniani,kyllä ne pervot bongaa tarpeensa ihan mistä ja milloin vaan.
 
Katalin harmaana
[QUOTE="ccc";25272105]Katalin..millä tuo ikkuna on tehty lumisen näköiseksi?:)[/QUOTE]

Keittiön ikkunana on alaosasta lumisprayllä tehty ja yläosa sillä jääkristallisprayllä,molemmat on tiimarista ostettu.
Meillä tytön sanojen mukaan on kuulemma käynyt tontut raaputtamassa noita ikkunoita....:D On kynsien jälkiä siel täällä...
 
Katalin harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25275987:
"Onks nää kaikki mulle?"
Äskettäin katsottiin elokuva pentujengi jossa joulukoirat oli joulupukin apulaisia,niin tyttö tämän kuvan nähdessään tokaisi että hei joulukissa:D
Pakettien määrä teki vaikutuksen häneen.
 
Keittiönoita
Äskettäin katsottiin elokuva pentujengi jossa joulukoirat oli joulupukin apulaisia,niin tyttö tämän kuvan nähdessään tokaisi että hei joulukissa:D
Pakettien määrä teki vaikutuksen häneen.
Tuo onkin joulukissa :) Sitä mukaa kun mä paketoin, kissa koitti repiä nauhoja irti :D

Paketeista valitettavasti vain yksi on kissalle. Paketoidessani tein havainnon, että kun lapset tulevat aikuisiksi, pakettien koko ja määrä pienenee. Ei ole enää Lego-laatikoita tms vaan kirjoja ja sen sellaista. Ja muutenkin mun silmiini lahjamäärä näytti aika pieneltä...siinä kuitenkin 9:n hengen lahjat.
 

Yhteistyössä