Kyllä toi pentu on yksi...

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Oikeesti:
Alkuperäinen kirjoittaja Oikeesti:
Mä olen huomannut, että tää koko palsta on täynnä pipokireetä-porukkaa. Oli alotus millanen tahansa, niin heti tulee, et toivottavasti tää oli vaan provo... huoh. On se niin hiton hyvä olla täydellinen äiti, ainakin edes tämän palstan välityksellä. Mä oon niin sitä mieltä, että ne ketkä oikeesti kehtaa kirjottaa esim. kuten ap ovat ihan normi äitejä ja joille taas nämä "täydellisest äidit" kaataa sitten paskaa niskaan vaikka totuudessa oma elämä potkii välillä samalla mallilla, mutta sitähän vaan ei kerrota. On vaan niin helppoo olla täydellinen...
Minä taas olen sitä mieltä että nämä mammat ovat keskimääräistä sairaampia, hullumpia ja tyhmempiä. En ole koskaan käynyt palstalla jota voisin edes verrata tähän.
Kerroppa millä tavalla sairaampia? Mä pidän sairaana sellaista joka ei puhu, hautoo ja kieltää kaikki tunteessa. Ja on sitä mieltä kun itse ei tunne ei muutkaan saa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Musta tässäkin asiassa pääpointti on se, miten äiti lastaan kohtelee. Eli raivoaako lapselleen vai palstalle.

Jos raivoaa vain palstalle, niin asia ookoo. Jos noin pahasti lapselleen, niin sitten on jo pahempi juttu.
Jeps, siksi minulla onkin morkkis siitä huutamisesta ja jalan polkemisesta. (Tehokasta se kyllä oli, sillä jengi alkoi hiljaa olemisen vasta silloin. Ja tietenkin nukahtivat heti kun malttoivat olla hiljaa. )
:D
Mun tässä raivarissa on erikoista etten edes huutanut.
Aikani komentelin tota, ja sitten purkauduin tänne kun en halunnu alkaa ärjymään ja karjumaan.
Sanat oli sen mukaset. :|

Mä olen ihan samanlainen. (tätä raskausaikaa tosin ei lasketa. ) Saatan olla ihan sairaan raivoissani, ja silti puhun normaalilla äänellä, tosin ilmeisesti painotan kyllä sanomisiani koska oon kuullut tytön joskus kuiskivan mun selän takana että kohta saattaa räjähtää... :D Eli kyllä se tietää, että mä oon oikeasti todella vihainen. Mutt en huuda. Paitsi tänne. :xmas:
 
säälittää
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Anteeksi niille jotka ei ymmärtäneet purkaustani. Suonissani ryöppyää karjalainen veri, ja tunteet menevät laidasta laitaan. En ole viilipytty.
Oli pakko kirjottaa kun en viittiny huutaa kurkku suorana. Noin en kuitenkaan koskaan sanos lapselleni ääneen.
Likalle en koskaan ole pahaa tehnyt enkä tee.
Ja nyt laskeutuikin rauha ja lapsonen nukkuu. :) :heart:

*koska lie soi ovikello* :kieh:
Olt epätasapainoinen ihminen ja huudat kun et jaksa ja sinulle i yt sovi lapsen kiukuttelu. Erittäin vstenmielinen ihminen onneksi en tunne. Jos tuntisin tekisin lastensuojeluilmitukse.
Hullulta siskoltani vietiin lopulta murkut lapset, olisi pitänyt tapahtua paljon aikaisemmin tuskin heistä enää normaalia saa.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja säälittää:
Olt epätasapainoinen ihminen ja huudat kun et jaksa ja sinulle i yt sovi lapsen kiukuttelu. Erittäin vstenmielinen ihminen onneksi en tunne. Jos tuntisin tekisin lastensuojeluilmitukse.
Hullulta siskoltani vietiin lopulta murkut lapset, olisi pitänyt tapahtua paljon aikaisemmin tuskin heistä enää normaalia saa.

En muuten huutanu. :attn:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä