Kyllästynyt tekemään kaiken...

Kaipaisin kommentteja ja vertaistukea, ovatko muut selvinneet vastaavasta tilanteesta. Homman nimi on se, että olemme reilu kolmekymppinen pariskunta ja asuneet avoliitossa muutaman vuoden. Mies tekee töissä pitkiä päiviä (tulee klo 19-20 joka ilta) ja itsekin teen ylitöitä säännöllisesti. Meillä on kolme kissaa, ei vielä lapsia. Ongelma on se, että saan yksin vastata lähes kaikesta. Miehen ainoa panos on rahallinen, maksaa hieman suuremman osan esim. vuokrastamme (hänellä paremmat tulot, olemme sen näin sopineet). Saan yksin hoitaa kaiken siivoamisen, tiskikoneen täytöt ja tyjennykset, pyykit, you name it. Mies ei tee mitään kotitöitä pyytämättä ja pyytämälläkin harvoin. Jos esim tyhjentää tiskikoneen, tyhjentää sen hirveän marmatuksen kanssa ja valittaa, että eikai tällä tyhjennyksellä niin kiire voi olla ja voisi tyhjentää myöhemminkin. Jos uudet tiskit pitäisi saada sisään, olisi kiva saada se kone tyhjäksi aika pian..

Toinen vakava ongelma on, ettei miestä kiinnosta enää seksielämämme millään tavalla. Aina särkee jostakin ja on stressi ja huono fyysinen kunto, mikä kuulemma ärsyttää niin ettei huvita ajatella makuuhuonejuttuja. Mies kuitenkin osallistuu puolimaratoneille. Viimeksi teimme jotakin tyyliin vuosi sitten. Miehellä ei siis seiso, ei minun kanssa eikä itsensäkään kanssa. Ei siis pysty. Itsekseen on kuulemma joskus pystynyt, koska minun kanssa tulee vielä lisäksi kamalat suorituspaineet. En todellakaan ala hankkia mitään pysyviä ehkäisymuotoja jos saan nykyään kerran vuodessa!

Kun hän on tulee kotiin, hän ei tee mitään muuta kun lysähtää sohvalle tai tietokoneelle. Jos itse tulen ensimmäisenä kotiin, laitan astiat koneeseen ja koneen käyntiin. Sen jälkeen laitan jotain pientä syömistä. Mies ei kotiin tullessaan edes siivoa kissojemme hiekkalaatikoita, vaihda niiden juomavesiä, ei anna ruokaa. Huomaan, kuinka kissat ja MINÄ haluaisimme häneltä huomiota ja läsnäoloa kun hän tulee kotiin. Ei mitään.

Joskus viikonloppuisin mies saattaa laittaa ruokaa ja toisinaan käy ruokakaupassa. Olen aivan poikki ja oikeastaan aivan pöyristynyt, että eilenkin mies oli tullut kotiin ennen minua seitsemän aikaan ja lysähtänyt tapansa mukaan sohvalle. Tulin vähän myöhemmin ja rupesin samantien kotihommiin ja imuroin vielä siihen päälle. Itse en kehtaisi vain maata kun toinen siivoaa!!! Mies kehtaa, no problem. Jos pyydän osallistumaan, vastaus on ärsyyntyneen kuuloinen joojoo. Minä vien hänen autonsa katsastukseen, kissat eläinlääkäriin jne. Aina.

Miehellä on nyt viime viikkoina alkanut myös olla menoja joka viikonloppu ja onpa vielä lähdössä risteilyllekin poikien kanssa. Olisin asian kanssa fine jos mies lähtisi minunkin kanssa ja osallistuisi kotihommiin, nyt se vain odottaa että olen tehnyt suursiivouksen kun hän palaa risteilyltä. Mies on laiska myös omassa hygieniassaan nykyään. Käy suihkussa varmaan kerran viikossa jos silloinkaan jos ei käy lenkillä. Lenkkipäivinä onneksi käy sentään. Muistan joskus kun laskin miehen alushousut niin vaikka olimme kasvokkain, maailman etovin löyhkä tunkeutui nenääni. Meinasin voida huonosti ja todellakin halut katosi. Silloinkin kun mies vielä antoi, hän ei siis ollut kummoinen sängyssä. Ei nuole, aina samassa asennossa, aina sängyssä, aina illalla, aina yöpaita päällä. En ole koskaan tavannut ennen noin estynyttä tyyppiä. Ajattelin aluksi, että kyllä hän kehittyy ja miehessä oli muita hyviä puolia. Sen jälkeen seksi loppuikin sitten kokonaan ja kotitöiden tekeminen myös.

Nyt pienetkin asiat ärsyttävät, risteily miesten kanssa sai minut raivon valtaan, koska minun kanssa mies ei ole lähdössä yhtään mihinkään. Tunnen itseni lähinnä piiaksi, joka siivoaa kotona kun mies tekee mitä lystää. Yhteistä aikaa ei kuitenkaan ooe molempien töiden takia kuin todella minimaalisesti, vain viikonloppuisin. Onhan mies aikaisemmin ainakin jättänyt menoja väliinkin minun takiani, en tiedä jättääkö enää. Ei näköjään, kun on koko ajan jossain.

Haluaisin naimisiin ja lapsia, mutta olen alkanut epäillä, haluanko niitä sittenkään tämän miehen kanssa. Mies on puhunut kihloista jo vuosi sitten, muttei vieläkään ole kuulemma ollut varaa ostaa minulle sormusta. Häitäkään ei ole suostunut suunnittelemaan ja kun on näin kauan vitkuttanut ja muutenkin vaikea, en tiedä jos enää edes haluan niitä suunnitella. Hyvinä hetkinä voi olla tosi kivaa, mutta yhteisen ajan puutteen takia olemme jotenkin etääntyneet toisistamme. Mies ei koskaan ole ollut hyvä keskustelija.

Pidin itseäni aikaisemmin suht vetävänä tapauksena, ja moni mies osoitti huomiota, vaikken perinteisesti kaunis olekaan. Nyt itsetuntoni alkaa madella pohjalukemissa, koska mies on tyrmännyt aloitteeni järjestäen. Aluksi ei tuntunut missään, ajattelin että ehkä se ensi kerralla. Mutta ei. Kun torjuntoja jatkui reilu puoli vuotta, aloin yrittää vähemmän. Nykyään jos mieleni tekee tehdä aloite musitutan itseäni, että taas tulee turpiin että ei kannata. Mietin yhdessä vaiheessa jopa rakastajaa, mutta en voi uskoa, että kukaan suostuisi minulle antamaan. Miehen kanssa koen nimenomaan, että hän suostuisi )eikä enää edes suostu), puhumattakaan, että hän oikeasti haluaisi minua niin kuin kaikki entiset mieheni. Olemme tämän takia kuin kämppiksiä, mitä nyt mies joskus väittää että häät voisi olla vuoden parin kuluttua. Ei kuulemma kuuntelisi juttujani hetkeäkään, jossei tähtäisi avioliittoon kanssani. No hyvä juttu... En oel neää varma, haluanko mitään avioliittoa tollaisen kanssa. Olen sen sanonutkin, mutta puheella ei ole ollut mitään vaikutusta käytökseen. Mies kuvittelee, että jos nyt painaa töitä kuin pieni eläin, voisi sitten pitää lasten kanssa sapattivuotta. Sinänsä ajatus on kaunis, mutta eihän me saada lapsia, kun mies ei edes pysty antamaan!! Olen miettinyt kaikkea, mutta ei vaikuta olevan kiinnostunut miehistäkään.

Mitä tässä kannattaisi tehdä? Tuo täydellinen haluttomuus on vaikeaa ja huolestuttavaa, mutta tuntuu tyhmältä tuhota suhde kotitöiden takia. Mies ei kuitenkaan ainakaan nykyisten keskustelujen perusteella ole muutatnut käytöstään. Ehdotti itse, että teemme listat ja siivousvuorit, jossa on kaikki ero toimenpiteet. Tein listan ja merkitsin, mitä minä teen tällä hetkellä. Olin jopa itse hämmästynyt, oma nimeni oli kymmenien asioiden perässä, miehen hoitamat jutu oli laskettavissa yhden käden sormin. Teemme molemmat lähes yhtä pitkiä päiviä, mies nyt vielä vähän pidempiä, mutta mielestäni se ei todellakaan oel syy sille, että mies makaa sohvalla kun minä töiden jälkeen siivoan. Mies ei siivoa viikonloppuisinkaan kun on vapaalla. Teenkö uuden listan kotitöistä? Muuttaisiko se mitään? Voiko tätä tilannetta enää mikään muuttaa? Olen jo niin ärsyyntynyt ja väsynyt, etten enää jaksa katsoa tätä asiaa neutraalisti.

Ainiin. Mie sväittää olevansa halukas, mutta kun ei pysty. En ole mitään haluja kyllä koskaan huomannut. Vituttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Voi kun osaisinkin neuvoa.. itse varmaan piruuttani jättäisin kotityöt tekemättä ja olisin viikko "miehenä" Mies tulisi kotiin ja ruoka ei olisi valmis, kämppä kun hävityksen kauhistus...sanoisin vain "siivotaanko yhdessä?".. Jos ei suostu, niin otat hyvän lehden, laitat korvakuulokkeet päälle ja makaat sohvalla kalja pullo kädessä.. Jos mies jotain sanoo niin,sanot "jos ei kotityöt ala maistumaan, niin kämppä alkaa pian haisemaan kaatopaikalta"....

No tässäkin "miehen" menohaluissa tekisin itsekkin samoten, lähtisi tyttöjen kanssa risteilylle tai johonkin...saa mies välissä odottaa..Ja mielellään suursiivouksen tehdä kun palaat...

Seksihalut ovat kyllä miehellä outoja...30 ja ei seiso...tai ei halua...Tähän ehkä jo ammattiapua tarvittais...

sinun juttu kuulosti niin tutulta,paitsi minulla on kolme lasta ja mies pettänyt.

Voimia!
 
Miestä ei haittaa yhtään, vaikka kotityöt jää tekemättä. En minäkään ehdi tehdä kaikkea, välillä ei imuroida viikkoihin, keittiön lattialla pyörii roskia välillä sellainen määrä, että hyvä että siellä ilkeää kävellä. Miehen ratkaisu on vetää tohvelit jalkaan ja sukat pysyy taas puhtaana. Työ kuulemma stressaa niin ettei jaksa. En minäkään jaksaisi, mutta silti teen. Mies on imuroinut viimeksi kuukausia sitten, hän voisi käyttää samoja lakanoita ihan ongelmitta kuukausia, eikä ole varmaan ikinä pyyhkinyt keittiön pöytää. Tuntuu, ettei miehellä ole mitään rajaa, jossa vaiheessa tuntisi tarvetta siivota. Väittää kyllä, että sotku häiritsee häntäkin... Right.

Olen joskus yrittänytkin herätellä miestä niin, etten vie hänen roskiaan keittiöön ja kun pesen pyykit, ilmoitan että hänen vaatteensa ovat nyt märässä mytyssä kylpyhuoneessa ja voi tulla ripustamaan kun huvittaa. Silloin usemmiten valituksen kera tulee ripustamaan omat vaatteensa. Ehkä pitäisi jättää miehen vaatteet kokonaan pesemättä. Ehkä se sitten pitäisi likaisia. katsellaan nyt, rasittaa vaan ja kun tyyppi pihtaa, niin pienetkin asiat rasittaa kahta kauheammin. Minustakaan ei voi olla normaalia, ettei 30-vuotiaalla seiso! Edes yksinään kunnolla.. Ei suostu menemään lääkäriin. Sanoo vain vihaisena, että joojoojoo. Mies kuvittelee, että on urheillut liian vähän ja ei siksi seiso. Aika masentavaa, jos vaatii viisi lenkkiä viikossa että edes seisoo. Ja nyt ollaan 30+..
 
Voi luoja!!!! Piti oikeen silmät ammollaan lukia sun teksitä!!! :O ja itseasiassa piti nauraakin...:D On nimittäin niinku mun elämästä puhuisit..(valitettavasti)..:/
Ja aivan prikulleen samalla lailla!!!:D

Ite olen alle 30, mutta mieheni on 31. Meillä on lapsia ja olemme töissä.
Pari vuotta suhdetta takana.

Meillä on vaan niin, että meillä minä maksan kaiken..vuokrat, sähkö-vesilaskut, ruuat..kaiken!!!:/ Käytän auton katsastuksessa, huollossa, jotka neki maksan.. Mies ei saa aikaseksi edes auton valoja vaihdettua, joten itse joudun neki vaihtamaan..
Minä teen kotona kaiken..siis KAIKEN!!!!! Hoidan, ruokin, kylvetän lapset..ei se mies tee mitään..!!!!! ei pese pyykkiä..ei mitään!! (oon useemman kerran nakannu sen vaatteet pitkin lattioita, että en niihin koske)
Töistä kun herran saapuu kotiin..se on se kuuluisa sohva tai tietokone jonne se "majoittautuu"..ei se kuule mitä sille puhun tai sitte sitä ei vaan kiinnosta yhtyä mukaan keskusteluun..:/

Hygieenia:
MIKÄ VITTU SIINÄ SUIHKUSA KÄYMISESSÄ ON NIIN SAATANAN VAIKIAA???????? ja vielä pari huutomerkkiä !!!!:D
Voi luoja...niinku oikeesti! Pari kertaa viikossa joudun sanomaan, että mene jo sinne suihkuun ku haiset!!! (ihan käsittämätöntä)
Mies tekee fyysisesti raskasta työtä, niin.........vois sielä v***n suihkussa oikeesti käydä enemmän ku kerran viikossa tai kahessa!! (saattaa pitää viikon samoja vaatteita, ellen varasta niitä ja laita pyykkiin) :O
Itse ku pidän hygieniasta huolta ja tykkään tuoksua raikkaalle...
(Mies ei muuten edes "tykkää" käyttää mitään dödöjä..) eläkä kysy miksi, koska mulla ei ole mitään tietoa!!!!! Purkkeja ja purnukoita olen sille ostanu, mut ei se niitä käytä!!!:O

Seksi...hmmm..niin mitä se on????
Itse olen aika sutjakassa kunnossa eikä pärstässäkään mitään vikaa ole.. voiskos sanoo et ihan ok "pakkaus":D
No seksiä ei meillä myöskään ole.....:/ Itse olen aina ollut kovin seksuaalinen ja ex miesten kans on ollut intohimoa ja kiihkeää....
Meillä ei ole ikikuunaan päivänä ollut intohimoista seksiä..:(
Sitä on todella harvoin ja..noh..arvosana välttävä:(
Olen saanut niin monta kertaa torjuntoja, etten enää jaksa edes yrittää...
Olen miettiny nuo samat helskutin gay hommat..!!:O en vaan yksinkertasesti käsitä missä vika!!?? En saa miestäni syttymään!!:( ja olen kokeillut melkein kaikkea..
Vasta kävi mielessä, että jos vieraissa kävisin..mutta jostain kumman syystä rakastan miestäni enkä sitä haluaisi sille tehdä ja kovasti toivon, että tämä tästä vielä muuttuu.....(todennäköisesti ei).

Oon oikeesti todella väsynyt, en vaan jaksa enään tehdä kaikkea aina yksin..ja mitään kiitostahan ei saa..
Mielenterveyshän tässä alkaa kärsiin, jos tämä ei tästä muutu.
En ole ystävillekkään noista seksi hommista mitään puhunu ku hävettää..:/


Tässä tätä kirjotellessa ei tule muuta mieleen, ku että voi sitä ihminen olla oikeesti TYHMÄ!!!!!:D Maksan kaiken miehelle, jolta en mitään saa ja joka kotona ei eväänsä liikauta!!! Huhhuh...sehän käyttää mua iha täysin hyväksi..

Rahallisestikin oon jo aika loppu..kokoajan pitää miettiä mitä voi ostaa ja mitä ei...en vaan tiedä mihin ne ukon rahat menee!!??? Ei niitä täälä vaan ole näkyny..:/
En käsitä miksi sitä rakastan ja haluan muka olla sen kans!!!

Voi voi...

Oon kyllä itekki aika finaalissa:/

Terveisin kohtalotoveri
 
:D en väitä!! Kyllä sen alusta asti huomasin, että aaaika laiskan puoleinen heepo kyseessä.. :D
Oon vaan aatellu, et laiskuus on pieni pahe, jos oliskin kova juomaan tai pahoinpitelijä, pettäjä tms..muttei onneksi ole..se vaan on...laiska!!! :D

Se voipi olla, jos tämä vielä tällaisena jatkuu, että äijän vaatteet lentää seuraavan kerran kartanolle..!!!;)
 
  • Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
Saan yksin hoitaa kaiken siivoamisen, tiskikoneen täytöt ja tyjennykset, pyykit, you name it. Mies ei tee mitään kotitöitä pyytämättä ja pyytämälläkin harvoin. Jos esim tyhjentää tiskikoneen, tyhjentää sen hirveän marmatuksen kanssa ja valittaa, että eikai tällä tyhjennyksellä niin kiire voi olla ja voisi tyhjentää myöhemminkin. Jos uudet tiskit pitäisi saada sisään, olisi kiva saada se kone tyhjäksi aika pian..
Kuulostaa siltä, että sun miehes ei tunne oikeastaan asuvansa teillä. Noihan nyt on sellasia juttuja, jotka olis pakko tehdä yksinkin, niin puolet vähemmällä pääsee kaikessa kun asuu kahdestaan.

Toinen vakava ongelma on, ettei miestä kiinnosta enää seksielämämme millään tavalla. Aina särkee jostakin ja on stressi ja huono fyysinen kunto, mikä kuulemma ärsyttää niin ettei huvita ajatella makuuhuonejuttuja. Mies kuitenkin osallistuu puolimaratoneille. Viimeksi teimme jotakin tyyliin vuosi sitten. Miehellä ei siis seiso, ei minun kanssa eikä itsensäkään kanssa. Ei siis pysty. Itsekseen on kuulemma joskus pystynyt, koska minun kanssa tulee vielä lisäksi kamalat suorituspaineet. En todellakaan ala hankkia mitään pysyviä ehkäisymuotoja jos saan nykyään kerran vuodessa!
Huono fyysinen kunto, mutta juoksee puolimaratoneita? Miehelläs vaikuttaa olevan sen verran lukkoja itsensä kanssa, että seksipuolikin on jo ihan solmussa. Tähän auttaa vaan se, että hän itse rupeaa kohtaamaan asioita itsessään ja haluaa alkaa mennä elämässään eteenpäin--tai edes jonnekin.

Kun hän on tulee kotiin, hän ei tee mitään muuta kun lysähtää sohvalle tai tietokoneelle. Jos itse tulen ensimmäisenä kotiin, laitan astiat koneeseen ja koneen käyntiin. Sen jälkeen laitan jotain pientä syömistä. Mies ei kotiin tullessaan edes siivoa kissojemme hiekkalaatikoita, vaihda niiden juomavesiä, ei anna ruokaa. Huomaan, kuinka kissat ja MINÄ haluaisimme häneltä huomiota ja läsnäoloa kun hän tulee kotiin. Ei mitään.
Miehelläsi taitaa elämä olla aika tuskaa, jos tuolla tavalla pakenee koko ajan. Miksikäs sinä muuten otat sitä hänenkin tuskaansa omille harteillesi? Parisuhteessa kummankin pitää pystyä antamaan jotain merkityksellistä toiselle osapuolelle, niin se suhde pysyy paremmin tasapainossa.

Joskus viikonloppuisin mies saattaa laittaa ruokaa ja toisinaan käy ruokakaupassa. Olen aivan poikki ja oikeastaan aivan pöyristynyt, että eilenkin mies oli tullut kotiin ennen minua seitsemän aikaan ja lysähtänyt tapansa mukaan sohvalle. Tulin vähän myöhemmin ja rupesin samantien kotihommiin ja imuroin vielä siihen päälle. Itse en kehtaisi vain maata kun toinen siivoaa!!! Mies kehtaa, no problem. Jos pyydän osallistumaan, vastaus on ärsyyntyneen kuuloinen joojoo.
Toi "joojoo" on teininä ihan ok, aikuisena ei.

Minä vien hänen autonsa katsastukseen, kissat eläinlääkäriin jne. Aina.
Vai ihan hoidat hänen autonsakin kuntoon. Taitaa olla varsinainen neiti tämä sun miehesi. Laiskuus on usein ihan hyväkin piirre ihmisessä ja mukavuudenhalu samoin on usein ihan hyvä piirre, mutta ne kaksi eivät sovi yhteen.

Miehellä on nyt viime viikkoina alkanut myös olla menoja joka viikonloppu ja onpa vielä lähdössä risteilyllekin poikien kanssa. Olisin asian kanssa fine jos mies lähtisi minunkin kanssa ja osallistuisi kotihommiin, nyt se vain odottaa että olen tehnyt suursiivouksen kun hän palaa risteilyltä.
Karseeta.

Mies on laiska myös omassa hygieniassaan nykyään. Käy suihkussa varmaan kerran viikossa jos silloinkaan jos ei käy lenkillä. Lenkkipäivinä onneksi käy sentään. Muistan joskus kun laskin miehen alushousut niin vaikka olimme kasvokkain, maailman etovin löyhkä tunkeutui nenääni. Meinasin voida huonosti ja todellakin halut katosi.
Ei taida olla oma hyvä olo kauheen tärkeä hänelle itselleenkään.

Silloinkin kun mies vielä antoi, hän ei siis ollut kummoinen sängyssä. Ei nuole, aina samassa asennossa, aina sängyssä, aina illalla, aina yöpaita päällä. En ole koskaan tavannut ennen noin estynyttä tyyppiä. Ajattelin aluksi, että kyllä hän kehittyy ja miehessä oli muita hyviä puolia. Sen jälkeen seksi loppuikin sitten kokonaan ja kotitöiden tekeminen myös.
Auts. Olen todella, todella pahoillani. Tällaista ei tulisi kenenkään joutua kestämään. Mullakin on omat estoni ja seksuaaliset lukkoni, enkä ole mikään kaikenpaneva casanova, mutta sanon sen, että eihän tää tyyppi uskalla haluta sinua ollenkaan, eikä todennäköisesti ketään muutakaan. Seksi on sellaista elämän eliksiiriä, että pidemmän päälle sitä ei voi vastustaa, jos hiukankaan on elossa.

Nyt pienetkin asiat ärsyttävät, risteily miesten kanssa sai minut raivon valtaan, koska minun kanssa mies ei ole lähdössä yhtään mihinkään. Tunnen itseni lähinnä piiaksi, joka siivoaa kotona kun mies tekee mitä lystää. Yhteistä aikaa ei kuitenkaan ooe molempien töiden takia kuin todella minimaalisesti, vain viikonloppuisin.
Mitäs sinä tästä saat itsellesi?

Haluaisin naimisiin ja lapsia, mutta olen alkanut epäillä, haluanko niitä sittenkään tämän miehen kanssa. Mies on puhunut kihloista jo vuosi sitten, muttei vieläkään ole kuulemma ollut varaa ostaa minulle sormusta.
Odottaa varmaan, että käyt ostamassa sormuksen ja järjestät kaiken, niin voi sitten harkita alttarilla kääntymistä...

Kysymys: mitä hittoa se äijä oikein siellä töissä tekee joka päivä iltamyöhään asti, jos ei ole palkasta rahaa ostaa edes yhtä sormusta?

Pidin itseäni aikaisemmin suht vetävänä tapauksena, ja moni mies osoitti huomiota, vaikken perinteisesti kaunis olekaan. Nyt itsetuntoni alkaa madella pohjalukemissa, koska mies on tyrmännyt aloitteeni järjestäen.
Mietipä hetki, että minkälaista elämää haluat jatkossa elää, esimerkiksi seuraavan viiden tai kymmenen vuoden aikana.

Aluksi ei tuntunut missään, ajattelin että ehkä se ensi kerralla. Mutta ei. Kun torjuntoja jatkui reilu puoli vuotta, aloin yrittää vähemmän. Nykyään jos mieleni tekee tehdä aloite musitutan itseäni, että taas tulee turpiin että ei kannata. Mietin yhdessä vaiheessa jopa rakastajaa, mutta en voi uskoa, että kukaan suostuisi minulle antamaan.
No se ei ole totta. Mä näen kirjoittamiesi rivien välistä kauniin naisen, jossa olisi paljon rakastettavaa ja rakasteltavaa. Hanki mieluummin se rakastaja ennen kuin menetät loputkin itsetunnostasi... Sitten jos se nykyinen miehesi saa jostain syystä energiaa jättää sinut rakastajan takia, niin ainakin tiedät, että olet arvokas ja kosketuksissa itsetuntosi kanssa.

Miehen kanssa koen nimenomaan, että hän suostuisi )eikä enää edes suostu), puhumattakaan, että hän oikeasti haluaisi minua niin kuin kaikki entiset mieheni.
Nyt etsit jonkun, vaikka exäsi, joka kirjaimellisesti PANEE sinut takaisin laajempaan perspektiiviin elämääsi katselemaan.

Olemme tämän takia kuin kämppiksiä, mitä nyt mies joskus väittää että häät voisi olla vuoden parin kuluttua. Ei kuulemma kuuntelisi juttujani hetkeäkään, jossei tähtäisi avioliittoon kanssani. No hyvä juttu... En oel neää varma, haluanko mitään avioliittoa tollaisen kanssa.
Kyllä mä olisin hyvin varma, että en haluaisi avioliittoa yhdenkään ihmisen kanssa, joka jo ennen naimisiinmenoa sanoo, että ei sietäisi minua ellei oltaisi menossa naimisiin. Mikä ihmeen itseisarvo se avioliittokin muka oikein on...

Olen sen sanonutkin, mutta puheella ei ole ollut mitään vaikutusta käytökseen. Mies kuvittelee, että jos nyt painaa töitä kuin pieni eläin, voisi sitten pitää lasten kanssa sapattivuotta. Sinänsä ajatus on kaunis, mutta eihän me saada lapsia, kun mies ei edes pysty antamaan!!
Erittäin hyvin sanottu siellä takana!

Mitä tässä kannattaisi tehdä? Tuo täydellinen haluttomuus on vaikeaa ja huolestuttavaa, mutta tuntuu tyhmältä tuhota suhde kotitöiden takia.
Saanko kysyä, että tuhota mikä suhde? Jos se olisi sitten vaikka se kämppissuhde, niin silloinkin voisit olettaa, että sentään kotityöt menee fifty-fifty.

Luepa kirjoittamasi viesti uudestaan alusta loppuun. Kotityöt ei just ihan taida olla ainoita syitä, miksi miehesi jättäisit. Kaiken kirjoittamasi perusteella ne kotityöt vaikuttais olevan vähän kuin se proverbiaalinen jäävuoren huippu.

Ainiin. Mie sväittää olevansa halukas, mutta kun ei pysty. En ole mitään haluja kyllä koskaan huomannut. Vituttaa.
Toki miehesi voi haluta sitä, että häntä haluttaisi, muttei kuitenkaan sitten uskalla haluta, mutta lopullisen uskalluksen ja haluamisen määrän voi tarkistaa halumittarista. Se on siinä lantion alapuolella, keskellä jalkoväliä. Kun se näyttää kello viiden suuntaan, ei haluta. Kun se näyttää kello yhden suuntaan, niin haluttaa. Se on aika yksiselitteinen juttu.
 

Yhteistyössä