Kymenlaaksolaiset ja muut kiinnostuneet

tutteri himmeenä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2005 klo 13:37 aramanda kirjoitti:
täällä yks äippä ilmoittautuu myös, jos saan järjestettyä itseni sinne ja kaverin mukaan, yksin kun en viitsis kahden lapsen kanssa lähteä...
Aikaa on vielä rutkasti järjestää asiat niin että pääsee virkistäytymään :) Ei muuta kun pyörät pyörimään :wave:

Mä kanssa joudun vähän miettimään miten handlaan kahden kanssa kun molemmat haluis varmaankin johonkin laitteisiin eikä junnua voi yksin laittaa menemään ei todennäkösesti pysy siellä. Mutta ne on sit niitä viimesen hetken järjestelyjä ne.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2005 klo 13:47 tutteri himmeenä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2005 klo 13:37 aramanda kirjoitti:
täällä yks äippä ilmoittautuu myös, jos saan järjestettyä itseni sinne ja kaverin mukaan, yksin kun en viitsis kahden lapsen kanssa lähteä...
Aikaa on vielä rutkasti järjestää asiat niin että pääsee virkistäytymään :) Ei muuta kun pyörät pyörimään :wave:

Mä kanssa joudun vähän miettimään miten handlaan kahden kanssa kun molemmat haluis varmaankin johonkin laitteisiin eikä junnua voi yksin laittaa menemään ei todennäkösesti pysy siellä. Mutta ne on sit niitä viimesen hetken järjestelyjä ne.
Juu, meillä lähinnä ongelma on tuo esikko, joka on melkoisen vilpertti....että pitäis melki rattaat sillekin(kaksostenrattaita kun en omista enkä montaa kertaa tarvitsekaan niitä).

tietty se on sit asia erikseen, et jos johonkin töihin pääsen, ni sit en pääse tulemaan, luultavasti. Muuten kyllä mulle sopii mikä päivä vaan!
 
siel tykkimäessähän on niitä vetokärryjä, ovat tosin sen verran matalia, et muksut pääsee ite pois niistä, mut tuli vaan noista kaksostenrattaista mieleen, niihin kärryihinhän mahtuu kakskin lasta....
juu ja mä pääsen kans, tosin vähän aikasempi kellonaika ois parempi, mut käy toikin....
 
tutteri himmeenä
Tuo aika voisikin olla neljältä, mietin vaan kuinka paljon siellä on siinä iltapuolella sitten nuorisoa kun on kuitenkin perjantaipäivä.

Mutta niinkun todettu, ehdotuksia otetaan vastaan ajasta ja saahan sinne mennä aiemminkin tai tulla myöhemmin sovitaan vaan joku kellon aika jolloin nähdään esim. terraarion edessä.
 
ä-77 harmaana
taas "mustana lampaana" joukossa, me ei varmaa sitte tulla, ku meil on noita remppahommia tossa iltasella aina aikas tiiviisti :(
mut eipä tuo mitää, katellaa sit toinen kerta.... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2005 klo 23:44 ä-77 harmaana kirjoitti:
taas "mustana lampaana" joukossa, me ei varmaa sitte tulla, ku meil on noita remppahommia tossa iltasella aina aikas tiiviisti :(
mut eipä tuo mitää, katellaa sit toinen kerta.... =)
Elikkäs teille sitten kävis paremmin joku 12-> jotain aika. Laita nyt ehdotus vai jokos olit laittanut... tarkastan :ashamed:
 
mulle kyl sopis kans mieluummin aikaisemmin päivällä, vaikka 12-14...
Entäs jos tavattais vaik useemmassa erässä?siis että osa tulis aikaisemmin ja osa myöhemin. jso sit vaikka siin 15-16 tavattais koko poppoo ja sit aiemmin tulleet vois lähtee aikasemmin poiskin, tietty, tai miten itse haluaa

 
tutteri himmeenä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 11:50 aramanda kirjoitti:
mulle kyl sopis kans mieluummin aikaisemmin päivällä, vaikka 12-14...
Entäs jos tavattais vaik useemmassa erässä?siis että osa tulis aikaisemmin aj osa myöhemin. jso sit vaikka siin 15-16 tavattais koko poppoo ja sit aiemmin tulleet vois lähtee aikasemmin poiskin, tietty, tai miten itse haluaa
Tätä minäkin ajattelin koska on aivan mahdotonta järjestää semmoista aikaa joka sopisi jokaisen omaan rytmiin. Meille on parempi myös siinä päivällä koska remppahommiin se on mentävä meikäläisenkin mökille illaksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 11:50 aramanda kirjoitti:
mulle kyl sopis kans mieluummin aikaisemmin päivällä, vaikka 12-14...
Entäs jos tavattais vaik useemmassa erässä?siis että osa tulis aikaisemmin aj osa myöhemin. jso sit vaikka siin 15-16 tavattais koko poppoo ja sit aiemmin tulleet vois lähtee aikasemmin poiskin, tietty, tai miten itse haluaa
tää ois mun mielest kans aika passeli ehdotus, ku tosiaa noi illat on aika kiirusta yleensä, samoin ku viikonloputkin, mut vaikka heti klo 12 ois hyvä ainakin meille....
 
zalminakki
mä kuulun kans tähän porukkaan,mutta meillä on kesäkuun alussa muutto ja siinä menee muutama päivä et en uskalla luvata mitään päiviä...mistä te muuten ootte???
mä oon inksasta :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 14:49 zalminakki kirjoitti:
mä kuulun kans tähän porukkaan,mutta meillä on kesäkuun alussa muutto ja siinä menee muutama päivä et en uskalla luvata mitään päiviä...mistä te muuten ootte???
mä oon inksasta :wave:
lahdesta
 
Minustakin ois kiva tulla, mutta tää vatsa taitaa estää pääsyn tälläkertaa :/
Tai eihän sitä satavarmaksi osaa sanoa, jos tää tästä asettuisi niin, että uskaltaisi lähteäkin liikkeelle.
Seurailen tilannetta...
 
tutteri himmeenä
Voitaiskos nyt sopia jotta päivä on siis se 10.6 perjantai ja kello 13.00 tulisi ne joille sopii paremmin aikasempi ajankohta ja sovittais vaikka jotta klo 15.00 nähtäis koko porukalla sitten vaikka terraarion edessä?

Miltäs kuulostaa? Eväitä vaan kovasti mukaan niin ei tarttee kaikkea syötävää ostaa paikanpäältä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 16:56 tutteri himmeenä kirjoitti:
Voitaiskos nyt sopia jotta päivä on siis se 10.6 perjantai ja kello 13.00 tulisi ne joille sopii paremmin aikasempi ajankohta ja sovittais vaikka jotta klo 15.00 nähtäis koko porukalla sitten vaikka terraarion edessä?

Miltäs kuulostaa? Eväitä vaan kovasti mukaan niin ei tarttee kaikkea syötävää ostaa paikanpäältä.
Kuulosta hyvältä!
Me ilmottaudutaan tytön kanssa mukaan :wave:
Tullaan sitten tuohon klo:15 pinkkaan ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 16:56 tutteri himmeenä kirjoitti:
Voitaiskos nyt sopia jotta päivä on siis se 10.6 perjantai ja kello 13.00 tulisi ne joille sopii paremmin aikasempi ajankohta ja sovittais vaikka jotta klo 15.00 nähtäis koko porukalla sitten vaikka terraarion edessä?

Miltäs kuulostaa? Eväitä vaan kovasti mukaan niin ei tarttee kaikkea syötävää ostaa paikanpäältä.
menossa mukana ollaan, ilmoittaudun tohon aikaisempaan porukkaan, mutta ollaan kyllä iltaan paikalla

 
tutteri himmeenä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2005 klo 05:46 aramanda kirjoitti:
Montas meitä olis tulossa ja mihin aikaan?
Mä vielä räknään tästä viestiketjusta kaikki jotka ovat varmuudella ilmottautuneet ja laitan sitten infoa tänne.


Paikkana siis Kouvolan Tykkimäki 10.6. perjantaina ja kokoontumiset klo 13 ja 15 terraarion edessä.


Me tullaan jo klo 13 sinne joten paikalla ollaan ja meneehän siellä muutama tunti vaikkei tekis muuta kun kattelis mitä muut tekee ;)
 

Yhteistyössä