KYNÄTESTI-GALLUP! Kaikki mukaan!

  • Viestiketjun aloittaja Paremmat tissit vuodeksi 2009 :)
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä mutta sinun huumorintajusi ei nyt kohtaa minun huumorintajuani.
En oo tainnu koskaan huomata sun vitsailuasi, siksi kysyin.
Mäkään en oo huomannut sun vitsailua.
No et varmaan oo, kun olet mulle katkera mielipiteistäni siinä eräässä tietyssä ketjussa...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä mutta sinun huumorintajusi ei nyt kohtaa minun huumorintajuani.
En oo tainnu koskaan huomata sun vitsailuasi, siksi kysyin.
Mäkään en oo huomannut sun vitsailua.
No et varmaan oo, kun olet mulle katkera mielipiteistäni siinä eräässä tietyssä ketjussa...
Missä ketjussa? En mä muista ennen edes puhuneeni sun kanssa? Mitä ketjua sä meinaat? Mä en ole seikkaullut edes missään sun nimeä koskevassa keskustelussa, joten sitä se ei ainakaan ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Missä ketjussa? En mä muista ennen edes puhuneeni sun kanssa? Mitä ketjua sä meinaat? Mä en ole seikkaullut edes missään sun ni9mea koskevassa keskustelussa, joten sitä se ei ainakaan ole.
Älä viitsi! Sitä raiskausketjua tarkoitan, jossa uhkasit satuttaa mua! :headwall:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Missä ketjussa? En mä muista ennen edes puhuneeni sun kanssa? Mitä ketjua sä meinaat? Mä en ole seikkaullut edes missään sun ni9mea koskevassa keskustelussa, joten sitä se ei ainakaan ole.
Älä viitsi! Sitä raiskausketjua tarkoitan, jossa uhkasit satuttaa mua! :headwall:
Ai niin se... Joo, tais tulla suukopua, mutta todensanoakseni mä en kauaa semmosia muistele. En olisi muistanut, ellet olisi sanonut. Ei mulla oo mitään sua vastaan.
 
Lex
Ei hitto, mun on pakko saada tietää vaikka olenkin töissä. Pitäisköhän käydä vessassa kokeilemassa?:D

*jatkuu*

jep, kävin kokeilemassa enkä edes hyvällä yrityksellä keksinyt mihin olisin sen kynän saanut pysymään. C75-D70, 2 lasta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vesipeto Surku

Yhteistyössä