laboratorion noutaja

  • Viestiketjun aloittaja tuleva koiraihminen
  • Ensimmäinen viesti
vierailijavaan
Meillä saksansekotusseropi. Hänes o saksanseisojaa ja saksanpaimenta. Tulee hyvin toimeen lasten kaa. Höselöhä se o vaa osaa varoa kuitenki lapsia. Toi o vaa hirmusen vahtiviettinen. Haukkuu kaikki muut koirat pystyy jos ite ollaan ulkona ku koira takapihal vaa nyt huomattiin että jos on pihalla ilman meitä nii eipä räksytä ohikulkijoita pystyyn!
 
tuleva koiraihminen
Meinaa silti kallistua pää noihin laboratorion noutajiin, vaikka onhan nuo kyllä meidän perheen budjetille kalliita. Toisaalta jos jonku seropinkin ottaa voi jäädä sitten kuitenkin harmittaan. Pitäs aina mennä sen intuition mukaan, ja silloin se olisi tuo labra. Aina sama homma tuon rahan kans, just sen minkä haluaa maksaa maltaita. Lisäksi se jolta kysyinkin noita labiratorion noutajan pentuja oli jotenki hirveen tyly, ei semmoiselta haluais kyllä mitään ostaa...
 
vierassss
suosittelen ottamaan hyvän uroksen - astutusmaksuilla kun pääsee jo kivasti tienaamaan, narttulla voi tietty teettää pennut ja saada hyvät rahat kymmenenkin pentua noilla tulee helposti, mut niitä pentuja joutuu vähän hoitamaan. Koiramaailmassa kun mies pääsee helpolla ei oo mitään kasvastusvelvollisuutta tai elareita, saa vaan palkan siitä et pääsee hommiin
 
Melkoisia töhöttäjiä. Ihan pienten lasten perheisiin en suosittele ottamaan labbista, koska massa ja vilkkaus voi tehdä koirasta varomattoman lasten kanssa.
Olen saanut niistä aika älykkään kuvan, mutta itse en varmaan ikinä ottaisi sellaista. Enkä kyllä kultaistakaan.
Söhelöitä ne kyllä tuppaa olemaan. Yksi sählä kaato pojan parikertaa ja sitten tajusi olla varovaisemmin leikkiessään lapsen kanssa. Ei menny enää riekkumaan silleen että toinen kaatuu.
 
tuleva koiraihminen
Labra, labradori tai laboratorion noutaja. Tämä käsitys mulla on, että kaikki on samoja koiria. Että eiköhän se oli kaikki oikein, miten kukin sen vaan itse haluaa kirjoittaa....
 
"siina"
Melkoisia töhöttäjiä. Ihan pienten lasten perheisiin en suosittele ottamaan labbista, koska massa ja vilkkaus voi tehdä koirasta varomattoman lasten kanssa.
Olen saanut niistä aika älykkään kuvan, mutta itse en varmaan ikinä ottaisi sellaista. Enkä kyllä kultaistakaan.
höpöphöpö,huonosti koulutetut käyttäytyvät noin.Niitä näkee aika usein sokeitten opaskoirana/vammaisavustajana,koska ne on melko helposti koulutettavia ja älykkäitä yksilöitä.
 
Kateellinen vaan olen, myönnän
Nyt olen kateellinen. Itse kun yrittänyt jotain vastaavanlaista väärinkirjoitusprovoa, tulee vaan vastauksia "huono provo, keksi parempi" tai "yrität vissiin olla jotenkin hauska". Ja nyt te lähdette näinkin huonoon vitsiin mukaan. Riippuuko vastaanotto ehkä siitä millaisia ihmisiä sattuu olemaan paikalla? Tai siitä, innostuvatko ekat kommentoijat leilkiin mukaan?
 
tuleva koiraihminen
Miksi pitää aina syyttää provoilusta ja ties mistä. Varmaan moni muukin tietää että labra on laboratorion noutaja. Koska siitä puhutaan niin, ei varmaan ollu kenellekäön eka kerta ku kuulee puhutaavan laboratorion noutajasta.
 
Miksi pitää aina syyttää provoilusta ja ties mistä. Varmaan moni muukin tietää että labra on laboratorion noutaja. Koska siitä puhutaan niin, ei varmaan ollu kenellekäön eka kerta ku kuulee puhutaavan laboratorion noutajasta.
Ehkei kaikki osaa aatella nurinkurin. Kätevämpi puhua ainakin alkuun oikein jotta kaik ymmärtää mistä puhutaan. Sama se sitte myöhemmin onko se labradori vai laboratorio.
 
anon
labradorinnoutaja

Etymologia

Labradorin niemimaan mukaan, mistä rodun esi-isät ovat alunperin kotoisin. Alue nimetty sen löytäneen João Fernandes Lavradorin mukaan.

Ei liity laboratorioihin mitenkään.
 

Yhteistyössä