Lääppivät naiset

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyi helvetti!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011220948489_uu.shtml

Alasti pöydälle

- Hätkähdyttävin tapaus sattui silloin, kun minulla oli taloni yhteydessä hierontakoppi. Asiakkaaksi tuli nainen, joka pyysi panemaan häntä. Hän riisui itsensä alasti ja kävi makaamaan jalat levällään pöydälle.

- Sanoin silloin naiselle, että minulla on vaimo ja tytär talossa. Hän ei uskonut, joten avasin välioven.

Hieroja otti yhteyttä Iltalehteen tuoreen lääppimiskohun vuoksi. Hän haluaa muistuttaa, että myös naiset syyllistyvät asiattomuuksiin.

- Käsittääkseni myös esimerkiksi mieshoitajat tai taksikuskit joutuvat sietämään työssään monenlaista.
 
Niin, molemmat sukupuolet lääppivät varsinkin alkoholia nautittuaan. Mutta ero on siinä, että naiset uhriutuvat jos lääppijä ei ole mieleen, miehen taas pitää "kestää kuin mies", vaikka lääppijä olisi se millainen tahansa kananpe*setukkainen variksenpelätin.
 
vierailija
On sitä itse kokenut myös vaikka mitä häirintää ja ahdistelua miehenä. Johtuen sukupuolirooleista miehen pitää ottaa kaikki naiselta saatu huomio imarteluna tai huumorilla olipa se häiriköinti kuinka häiritsevää.
Nämä ovat niitä kuuluisia kaksoistandardeja ja sellaisessa maailmassa me elämme, harvoin miehet näistä asioista edes keskustelee.
 
vierailija
Niin, molemmat sukupuolet lääppivät varsinkin alkoholia nautittuaan. Mutta ero on siinä, että naiset uhriutuvat jos lääppijä ei ole mieleen, miehen taas pitää "kestää kuin mies", vaikka lääppijä olisi se millainen tahansa kananpe*setukkainen variksenpelätin.
Miksi miehen pitää kestää kuin mies lääppimiset? Ei missään ole sellaista väitetty. Ihan oma tyhmyys on, jos asiasta ei nosta meteliä. Ihan samoin kuin niiden naisten kohdalla, jotka eivät tee ilmoitusta raiskauksista.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
vierailija
Miksi miehen pitää kestää kuin mies lääppimiset? Ei missään ole sellaista väitetty. Ihan oma tyhmyys on, jos asiasta ei nosta meteliä. Ihan samoin kuin niiden naisten kohdalla, jotka eivät tee ilmoitusta raiskauksista.
Se on minulla opittua käytöstä, ei näistä asioista ole ikinä keskusteltu tai pidetty ongelmana. Minä olen kasvanut tähän kulttuuriin jossa tuonkaltaista toimintaa ei paheksuta ja sitä pidetään naisen harjoittamana vain huumorina.
Ehkä jos miehiin kohdistuva ahdistelu ja häiriköinti otettaisiin tosissaan ja sitä paheksuttaisiin olisi suhtautuminen erilaista. Eihän näistä asioista edes keskustella missään.
 
Haha. Onneksi ei ole pipo kireällä, joten jos joku lääppii niin lääppiköön, kunhan ei raiskaa. Eukko suuttuisi siitä. Onhan noita monemoisia persiin puistelijoita ollut. Eipä minussa muuta hyvää olekaan, joten hyvä ku kelpaa.
 

Yhteistyössä