Lähden leikkaukselle :)

Jotenkin sen näkee kenellä on liikaa rahaa, ne joko tuhlaa ne materiaan (kellä kallein kello/auto/talo jne jne), huumeisiin tai sitten johonkin turhiin leikkauksiin.
Ja luulis, että sillä rahalla saa hyvin plastikkakirurgin. Jotenkin lopputulos kertoo jostain ihan muusta, kirurgi elää leveesti rikkaiden rahoilla sen sijaan kun kehittäisi taitojaan.
 
Sama keskustelu täällä on ollut kun laitoin hammas-laminaatit, miten kamala tulos tulee ja miten tulen itkemään tänne. Mutta joo, en ole kun onnellinen kun sain valkoiset ja tasaiset hampaat, jopa hymyilen nykyään enemmän kuin ennen :)
 
luonnonkaunis
Sama keskustelu täällä on ollut kun laitoin hammas-laminaatit, miten kamala tulos tulee ja miten tulen itkemään tänne. Mutta joo, en ole kun onnellinen kun sain valkoiset ja tasaiset hampaat, jopa hymyilen nykyään enemmän kuin ennen :)
Hammaslaminaatit ovat ihan eri asia kuin kirurginen käsittely. Olet vielä kuitenkin nuori ja aiot muokata jo kauniit kasvosi ihan erilaisiksi. Luulet löytäväsi onnen taas siitä. Aina on jotain, joka tekee sinut "onnellisemmaksi". Yritä hyvä ihminen löytyy sitä onnea jostain muualta kuin ulkonäöstäsi ja materiasta. Ehkä et vielä tiedä mitä on oikea onni. Toivon kuitenkin, että sen joskus löydät.
 
Karoliinuskainen
Voi olla, sen en voi ennusta, joka tapauksessa, vanhana me kaikki ollaan joskus Donatellan näköisiä, on leikkauksia tai ei, ei ehkä ihan hänen ulkonäkö, mutta sinne suuntaan...
Mä teen töitä vanhusten parissa ja voin sanoa, että yksikään näistä leikkaamattomista vanhuksista ei näytä Donatellalta. On kauniisti vanhentuneita naisia, kaukana Donatellan kaltaisesta kammotuksesta. Ei näytä nämä vanhukset yhtään sinne suuntaan kuin Donatella.

Ja sitten tuosta otsikosta. Mene nyt hyvä ihminen jo jollekin suomen kielen-kurssille. Tuo otsikko on kirjoitettu aivan päin persettä. Lähden leikkaukseen olisi oikea muoto. Helvetti soikoon. Vuosia olet asunut Suomessa etkä vieläkään osaa kieltä. Mä tunnen monia ulkomaalaisia jotka osaavat suomea paljon paremmin suomea kuin sä. Esim. pari vuotta sitten Virosta tänne muuttanut nainen puhuu ja kirjoittaa paljon paremmin kuin sä.

Mahtaa olla hienoa bisneksen tekoa kun et osaa edes kieltä oikein. Kuinkahan "hienosti" mahtaa sujua englanti...
 
Mistä ihmisillä on käsitys jos tekee jotain itselle, esim kauneusleikkaus niin ei ole onnellinen? :) Luulen kyseinen ajatelutapa pitää olla jo historia. Kyllä mä olen onnellinen, olen kiitollinen monista asioista, mutta aina en ole onnellinen, on minullakin esim. stressiä ja murheita silloin tällöin, kuitenkin perus onnellinen olen.

Se miten mun bisnekset menevät mun kielen takia, eivät varma ole aihe tähän keskusteluun, ne menevät miten menevät ja se on mun murheeni. Englannin kielen kanssa kaikki hyvin, kun sen kanssa on pärjättävä päivittäin, tähänkin asti pärjänyt.
 
Karoliinuskainen
Mistä ihmisillä on käsitys jos tekee jotain itselle, esim kauneusleikkaus niin ei ole onnellinen? :) Luulen kyseinen ajatelutapa pitää olla jo historia. Kyllä mä olen onnellinen, olen kiitollinen monista asioista, mutta aina en ole onnellinen, on minullakin esim. stressiä ja murheita silloin tällöin, kuitenkin perus onnellinen olen.

Se miten mun bisnekset menevät mun kielen takia, eivät varma ole aihe tähän keskusteluun, ne menevät miten menevät ja se on mun murheeni. Englannin kielen kanssa kaikki hyvin, kun sen kanssa on pärjättävä päivittäin, tähänkin asti pärjänyt.
Et ole onnellinen ulkonäöstäsi. Ei itseensä tyytyväinen ja onnellinen ihminen koe tarvetta muokata omaa ulkonäköään leikkauksilla. Eikä ole itsetuntokaan kunnossa kun pitää tuollaiseen lähteä.
 
Et ole onnellinen ulkonäöstäsi. Ei itseensä tyytyväinen ja onnellinen ihminen koe tarvetta muokata omaa ulkonäköään leikkauksilla. Eikä ole itsetuntokaan kunnossa kun pitää tuollaiseen lähteä.
Mä olen moniin asioihin tyytyväinen mun ulkonäössä ja mun tahdoissa. Kasvojen muoto erilaiseksi halusin jo ajat sitten ja päätin kun mun tuleva ala on mun kasvot, niin mä teen sen mitä halusin jo aikoja sitten tehdä. Se antaa minulle lisää rohkeuttaa tähän ja elämä se vaan on, mielummin kokeilen kun pähkäilen sen loppuelämäksi ja vahnana joko itken miksi en tehnyt toisinpäin, kun kyseinen muutos on sen verran pieni mitä tehdään ilman nukutusta.

Taas mennään tähän pisteseen että heti epäily etten ole onnellinen, mitäs mä enää muuta sanon, jos joku noin halua ajatella niin saa, mä tiedän kuitenkin mitä mä olen :).
 
vierailija
Mä olen moniin asioihin tyytyväinen mun ulkonäössä ja mun tahdoissa. Kasvojen muoto erilaiseksi halusin jo ajat sitten ja päätin kun mun tuleva ala on mun kasvot, niin mä teen sen mitä halusin jo aikoja sitten tehdä. Se antaa minulle lisää rohkeuttaa tähän ja elämä se vaan on, mielummin kokeilen kun pähkäilen sen loppuelämäksi ja vahnana joko itken miksi en tehnyt toisinpäin, kun kyseinen muutos on sen verran pieni mitä tehdään ilman nukutusta.

Taas mennään tähän pisteseen että heti epäily etten ole onnellinen, mitäs mä enää muuta sanon, jos joku noin halua ajatella niin saa, mä tiedän kuitenkin mitä mä olen :).
Kui musta tuntuu et sä et just nimenomaan tiedä...
 

Yhteistyössä