Lähden leikkaukselle :)

vierailija
Voi tsiisus,että voi olla ihminen turhamainen.Eikö maailman tilanne huoleta sua ollenkaan.Laittaisit rahasi vaikka jollekin köyhälle suomalaisperheelle,jonka lapset ei saa koskaan mitään ylimääräistä.Tai vaikka näille asunnottomille suomalaisille.Kohteita on.VOI TSIISUS!!!!
 
Jokainen saa toki tehdä itelleen mitä lystää, mutta et sä tarvii mitään kasvoleikkausta. Eikö tuo mene jo överiksi. Sä et ole onnellinen tuon leikkauksen jälkeen tai tyytyväinen ihteesi, mikä leikkaus tulee sitten seuraavaksi ? Sä jatkat ihtes muuttamista kunnes aitoa sua ei enää ole.
 
vierailija
Milanna mehän yritetään oikeesti sulle sanoa vaan, että pistäisit sen oman suhtautumises itseesi tarkasteluun, ennenku teet mitään noin typerää. Älä kiltti tee sitä. Kerrankin toivon että kyseessä ois trolli :(
 
Karoliinuskainen
Voi tsiisus,että voi olla ihminen turhamainen.Eikö maailman tilanne huoleta sua ollenkaan.Laittaisit rahasi vaikka jollekin köyhälle suomalaisperheelle,jonka lapset ei saa koskaan mitään ylimääräistä.Tai vaikka näille asunnottomille suomalaisille.Kohteita on.VOI TSIISUS!!!!
Tai käyttäisi rahansa kielikurssiin. Siitä olisi oikeasti hyötyä ap:lle.
 
Työn puolesta on tullut nähtyä yhtä sun toista.
Miksi aina pitäisi valehdella että työn puolesta, kun ei muuta saa keksiä :)? Tunnen oikeita psykiatrisia lääkäreitä jotka ovat meidän piireissä ja tiedän ettei minkälaista sairausta saa diagnosoida näkemättä potilasta, jopa silloin se voi olla haastava ja joskus jopa alussa diagnosoidaan väärin, koska ihmisen psyyke on vaikea, paitsi hankalissa tapauksissa on eri juttu, diagnoosi voi antaa helpostikin jos näkee asiakasta ja miten hän käytäydy. Etkä vastanut, kokemuksia ja minkälaisia? Kai tiedät mikä on kaksisuuntainen mielialahäiriö? Sivussa katsoin yhtä aika pitkään, loppujen lopuksi koko ihminen joi itsensä hengiltä, koska pari viikkoa hän aina ollut yli-energinen, teki työt kuin hullu, hänen puheista ei saanut mitään selväksi kun se oli nopea ja sekava sekä muutama viikkoa hyperaktiivisen jakson jälkeen aina itsemurhan partaalla. Niin suosittelen pientä varovaisuutta sinulle vaikka palsta se vaan on, ennen kuin leimat toista mielisaairaksi, koska sun sen vihan tai vitutuksen takia voi leimata epätyytyväiseksi ja kyllästyneksi ihmiseksi joka päästä tänne vihaa, koska jotain ei varma mennyt elämässä tahdon mukaan tai olet vaan perus tyytymätön vittuilija ja anteeksi mun kirosanoja, tätä kun nätisti hirveän hankala sanoa :)
 
Minusta oot tosi nätti ilman mitään leikkauksia. Mutta kukin saa tehdä itselleen mitä haluaa eikä se kestään huonompaa äitiä/ihmistä/mitään muutakaan tee. Eikä tarkoita että ulkonäkö olisi ainoa asia mielessä. Tyhmää tämä joittenkin länkytys täällä. Eikö omaan mieleenne mahdu ku yksi asia kerrallaan?

Toivottavasti lopputulos on mitä haluat. Itse en uskaltas kun homma saattaa mennä ihan pieleenkin. Onnea leikkaukseen :)
 
Voi tsiisus,että voi olla ihminen turhamainen.Eikö maailman tilanne huoleta sua ollenkaan.Laittaisit rahasi vaikka jollekin köyhälle suomalaisperheelle,jonka lapset ei saa koskaan mitään ylimääräistä.Tai vaikka näille asunnottomille suomalaisille.Kohteita on.VOI TSIISUS!!!!
Kai itse käytät vuokran, laskujen ja ruoan jälkeen kaikki roposet muihin ihmisiin etkä osta itsellesi mitään?
 
  • Tykkää
Reactions: vierailijatartar
Voi tsiisus,että voi olla ihminen turhamainen.Eikö maailman tilanne huoleta sua ollenkaan.Laittaisit rahasi vaikka jollekin köyhälle suomalaisperheelle,jonka lapset ei saa koskaan mitään ylimääräistä.Tai vaikka näille asunnottomille suomalaisille.Kohteita on.VOI TSIISUS!!!!
Hmm... aika mielenkiintoista sekin :). Vaikka mä autankin ihmisiä koska sen rakastan tehdä. Mutta että mun pitäisi aloittaa tekemään vielä työt toisten puolesta on aika hassua. Eikö meidän verot jo tuovat paljon iloa yhteiskuntaan. Jokainen tekee omaan eteen työtä niin paljon kuin halua, mä en ole maailman elättäjä, ihminen mäkin olen joka väsyy työstäkin vaikka ikinä en itkenyt miten rankkaa kaikki on. Flunssa, pääkipu, pahoinvointi tai muu sairaus, mä kuitenkin nousen joka aamu ja menen, jos joku ei halua tehdä töitä. Minulle rahaa ei tulee helposti, jos olisi tullut niin ehkä olisin auttanutkin enemmän kuin nykyään ;) rahan tekeminen on pirun hankala, oikea asenne vaan pitäisi olla ja löytyä että jaksa tehdä ja paljon.
 
Karoliinuskainen
Miksi aina pitäisi valehdella että työn puolesta, kun ei muuta saa keksiä :)? Tunnen oikeita psykiatrisia lääkäreitä jotka ovat meidän piireissä ja tiedän ettei minkälaista sairausta saa diagnosoida näkemättä potilasta, jopa silloin se voi olla haastava ja joskus jopa alussa diagnosoidaan väärin, koska ihmisen psyyke on vaikea, paitsi hankalissa tapauksissa on eri juttu, diagnoosi voi antaa helpostikin jos näkee asiakasta ja miten hän käytäydy. Etkä vastanut, kokemuksia ja minkälaisia? Kai tiedät mikä on kaksisuuntainen mielialahäiriö? Sivussa katsoin yhtä aika pitkään, loppujen lopuksi koko ihminen joi itsensä hengiltä, koska pari viikkoa hän aina ollut yli-energinen, teki työt kuin hullu, hänen puheista ei saanut mitään selväksi kun se oli nopea ja sekava sekä muutama viikkoa hyperaktiivisen jakson jälkeen aina itsemurhan partaalla. Niin suosittelen pientä varovaisuutta sinulle vaikka palsta se vaan on, ennen kuin leimat toista mielisaairaksi, koska sun sen vihan tai vitutuksen takia voi leimata epätyytyväiseksi ja kyllästyneksi ihmiseksi joka päästä tänne vihaa, koska jotain ei varma mennyt elämässä tahdon mukaan tai olet vaan perus tyytymätön vittuilija ja anteeksi mun kirosanoja, tätä kun nätisti hirveän hankala sanoa :)
En mä valehtele vaan olen oikeasti töissä hoitoalalla. Mä en ala tähän työasioitani kertomaan, mutta sen neuvon annan, että mene esim. mielenterveystoimistoon. Siitä se lähtee.

En ole tyytymätön itseeni, omaan elämääni tai mihinkään muuhunkaan. Sanon vain mitä näen sun kirjoituksissa, olen nähnyt jo vuosia. Olen varmaan monen hoidettavankin mielestä itseeni tyytymätön vittuilija vaikka teenkin vain työtäni. En vain työssäni tanssi asukkaiden mielipiteen ja oikkujen mukaan vaan ajan heidän tietään kohti paranemista.
 
Minusta oot tosi nätti ilman mitään leikkauksia. Mutta kukin saa tehdä itselleen mitä haluaa eikä se kestään huonompaa äitiä/ihmistä/mitään muutakaan tee. Eikä tarkoita että ulkonäkö olisi ainoa asia mielessä. Tyhmää tämä joittenkin länkytys täällä. Eikö omaan mieleenne mahdu ku yksi asia kerrallaan?

Toivottavasti lopputulos on mitä haluat. Itse en uskaltas kun homma saattaa mennä ihan pieleenkin. Onnea leikkaukseen :)
Kiitos :). Toivottavasti saadaan juuri se mitä pirustuksessa on :D. Mutta lähden hyvään klinikkaan, koska yllätyksiä en halua ja koko muutos ei niin iso ole, kun ilman nukutusta tätä saa. Minulle muutetiin kasvot myös mesolangoilla, eli muoto ja olin silloin super tyytyväinen, nyt vaan pysyvämpää tahdon :)
 
En mä valehtele vaan olen oikeasti töissä hoitoalalla. Mä en ala tähän työasioitani kertomaan, mutta sen neuvon annan, että mene esim. mielenterveystoimistoon. Siitä se lähtee.

En ole tyytymätön itseeni, omaan elämääni tai mihinkään muuhunkaan. Sanon vain mitä näen sun kirjoituksissa, olen nähnyt jo vuosia. Olen varmaan monen hoidettavankin mielestä itseeni tyytymätön vittuilija vaikka teenkin vain työtäni. En vain työssäni tanssi asukkaiden mielipiteen ja oikkujen mukaan vaan ajan heidän tietään kohti paranemista.
Kiitos sun ehdotuksesta mutta jätän sen väliin, kun ei ole aikaa leikkiä mielisairasta :).
 
Kiitos :). Toivottavasti saadaan juuri se mitä pirustuksessa on :D. Mutta lähden hyvään klinikkaan, koska yllätyksiä en halua ja koko muutos ei niin iso ole, kun ilman nukutusta tätä saa. Minulle muutetiin kasvot myös mesolangoilla, eli muoto ja oli super tyytyväinen, nyt vaan pysyvämpää tahdon :)
Hyyyy, eikö ole kamalaa olla hereillä siinä? Mulla leikattiin olkapää vähän aikaa sitten ja ensin meinattiin että puudutuksessa, en olis siihen varmaan suostunut. Pelottava ajatus.
Mun mummolta on sahattu jalat poikki puudutuksessa, oli hereillä koko ajan eikä kuulemma ollut kauheeta. Joten ehkä mä vaan oon ihan mamis :D
 
vierailija
Eli kasvo-implantit tulossa, mitä pähkäilin täälläkin jo kauan :D. Saivat mulle tietokoneella, kivat pirustukset miltä joskus pian näytän, niin innostuin niin että päätin kuitenkin, kerran vaan eletään ja pitää saada ne asiat kuntoon mistä ei aina ollutkaan tyytyväinen. Ens kuussa sitten uudet kasvot, mutta toisessa maassa tehdään. Pikkasen pelottaa, mutta se haluminen voittaa pelkoakin.
Kohta näytät yhteistyökumppaniltasi Tukiaiselta. On sekakäyttänyt itsensä tärviölle, pumppaa huuliaan ja hankkii koirarukkia ulkomailta.
 
Turhaa vettä tyhjään ka..
Näinhän nämä Venakon ketjut aina menee - Jos et ole samaa mieltä olet kade ym.
Mutta saapahan aina nauraa ja ihmetellä.
Kannattaisi Venakko kuitenkin miettiä, nuo kirjoituksesi on uhkauksia!

Paremman katteen saisit suomenkielenkurssista!
 
Hyyyy, eikö ole kamalaa olla hereillä siinä? Mulla leikattiin olkapää vähän aikaa sitten ja ensin meinattiin että puudutuksessa, en olis siihen varmaan suostunut. Pelottava ajatus.
Mun mummolta on sahattu jalat poikki puudutuksessa, oli hereillä koko ajan eikä kuulemma ollut kauheeta. Joten ehkä mä vaan oon ihan mamis :D
Jalat poikki? (n) Siis oikeasti? :D vai tarkoitatko jonkun leikkauksen?

Pikkasen tietysti jännittää mutta ei paljon, ne reijät mitä tehdään ovat aika pieniä ja suun sisällä :D. Pakko vaan pöydällä ajatella että hampaiden kanssa touhuvat. Mutta on kovin mainostettu kliinikka sen eteen että ilman nukutuksia tekevät todella hyvä työtä ettei asiakas pääse kärsimään kovin paljon jos ollenkaan. No minulle yks rasvaimu tehtiin 3 vuotta sitten ilman nukutusta :D ja oli hieno päätös kun vaikka taas synnytin niin siihen paikkaan mistä rasvat oli otettu pois, niin enää ei tulee rasvoja. Kokemus ei myöskään ollut kauhea, paitsi kun katsoin ennen youtube videoita se näytti kamalalta.
 
vierailija
No antakaa nyt naisen tehdä mitä haluaa, onko se teiltä muilta pois?
Itsellekkin radikaalilta toimenpiteeltä kuullostaa mutta eiköhän Milanna ole harkinnut sitä ihan tarpeeksi jo itse.
Tsemppiä Milanna, älä välitä ilkeistä ihmisistä
 
Kohta näytät yhteistyökumppaniltasi Tukiaiselta. On sekakäyttänyt itsensä tärviölle, pumppaa huuliaan ja hankkii koirarukkia ulkomailta.
Miksi tällanen vertaus pelkän leikkauksen takia? Kyseessä kuitenkin minun ymmärtääkseni ihminen joka hoitaa lapset, kodin ja työn
Jalat poikki? (n) Siis oikeasti? :D vai tarkoitatko jonkun leikkauksen?
Juu diabeteksen takia oli kuolio jaloissa ja kummatkin leikattiin polven kohdilta pois. Kova mimmi, luulis siitä aikamoisen äänenkin lähtevän kun luuta sahataan.
 

Yhteistyössä