Lähtisitko televisio-ohjelmaan, jossa kerrottaisiin arjestasi?

dfdf
En missään nimessä. En halua julkkikseksi, koska sen jälkeen ei ole enää mitään yksityisyyttä eikä omaa rauhaa. Peräänsä voi saada myös ikäviä kyttääjiä.
 
NinnaS
Tuskin lähtisin.
Ihan siksi että haluan varjella lastani julkisuudelta enkä itsekään ole mikään julkisuuden haluinen ihminen.
Se tekisi todennäköisesti vain hallaa omalle mielenterveydelle.
Elämme normaalia arkea, yksi lapsi ja onnellinen pikkuperhe enkä usko ketään edes tälläisen kiinnostavan.

Satuhäiden jälkeiset jälkipuinnit myös vaikuttaa mielipiteeseeni, en halua koskaan telkkariin.
 
Ja toivoisin mahdollisimman hyviä perusteluja sekä kyllä, että ei-vastauksille.
Mietitkö suurperhe kuvauksiin osallistumista? :D Tuli vaan ekana mieleen...

Mutta vastaus kysymykseen, en lähtisi, en haluaisi joutua luopumaan siitä yksityisyydestä mistä nautin nyt ja ihan rehellisesti, mun itsetuntoni ei kestäis sitä ulkopuolista arvostelua mikä siitä seuraisi kuitenkin.
 
Ego
En haluisi sellaiseen ohjelmaan. Eipä täällä niin milenkiintoista kyl tapahdukaan että joku olisi kiinnostunut. Ja sitten se kauhee kritiikki kuiteskin julkisuuden lisäksi joka seuraisi sellaista ohjelmaa. Ei jaksaisi sellaista. Eli teki niin tai näin , niin aina se on väärinpäin :kieh:
 
En missään nimessä. En halua julkkikseksi, koska sen jälkeen ei ole enää mitään yksityisyyttä eikä omaa rauhaa. Peräänsä voi saada myös ikäviä kyttääjiä.
Koetko että vaikka jonkin sairauden kanssa elämisestä, erilaisesta itsensäelatustavasta tms kertominen dokkarityyliin tekee ohjelmassa esiintyjästä "julkkiksen"?
Entä koskeeko sama lehtijuttuja?

Kysyisin myös että millaisia ohjelmia katsot itse mieluiten televisiosta tai millaisia juttuja luet lehdistä?

Ja samat kysymykset sunnielle, mikäli jaksat vain vastata.
 
Mietitkö suurperhe kuvauksiin osallistumista? :D Tuli vaan ekana mieleen...

Mutta vastaus kysymykseen, en lähtisi, en haluaisi joutua luopumaan siitä yksityisyydestä mistä nautin nyt ja ihan rehellisesti, mun itsetuntoni ei kestäis sitä ulkopuolista arvostelua mikä siitä seuraisi kuitenkin.
Itseasiassa sain mailia toimittajalta siitä ja jäin miettimään itseäni eli miksi olen nyt haluttomampi kuin olin aikoinaan vaikka aamutv-juttuihin jne. Ja silti niistä ennen tehdyistä jutuista on poikinut vain hyvää... Olenko siis jonkun tällaisen negatiivisen palstan vaurioittama tms?
:)
 
Itseasiassa sain mailia toimittajalta siitä ja jäin miettimään itseäni eli miksi olen nyt haluttomampi kuin olin aikoinaan vaikka aamutv-juttuihin jne. Ja silti niistä ennen tehdyistä jutuista on poikinut vain hyvää... Olenko siis jonkun tällaisen negatiivisen palstan vaurioittama tms?
:)
Hyvin paljo mahdollista, palsta on ainakin osittain muuttanut minun käsitystäni ihmisistä..Tuttavapiiristä kun ei löydy niin julmia ja itsekkäitä ihmisiä mitä täältä tuntuu löytyvän harvasen päivä, sillä mä sanoinkin ettei mun itsetunto kestäis sitä arvostelua.. :D ;)
 
Ekaksi ajatukseksi nousi että EI!

Mutta..... toisaalta olis monelle kyllä kasvattavaa nähdä, miten tälläinen yksityisyrittäjänä ompelimoa olosuhteiden pakosta pyörittävä kahden pienen lapsen äiti saa arjen pyörimään tavallaan. Joskus pyörii vähän hurjemmin ja joskus vähän hitaammin.

JA millä määrällä rahaa :kieh:

Näytettäisiin todeksi, että suomessa on yksi toimeentulorajan alapuolella kituuttava ryhmä pieniä yrittäjiä, jolle ei heru ymmärrystä eikä apuja ja tukia.
 
Hyvin paljo mahdollista, palsta on ainakin osittain muuttanut minun käsitystäni ihmisistä..Tuttavapiiristä kun ei löydy niin julmia ja itsekkäitä ihmisiä mitä täältä tuntuu löytyvän harvasen päivä, sillä mä sanoinkin ettei mun itsetunto kestäis sitä arvostelua.. :D ;)
Jos minä en keksi itselleni parempaa syytä kieltäytyä kuin "palstapelko" niin joudun olen pian kuses... siis telkkarissa.
:D
 
En lähtisi.

Ensinnäkään todellista kuvausta arjesta ei voi saada aikaiseksi, jos "arjessa" häärii mukana tuotantoporukka ja kuvausryhmä.
Toiseksi epäilen, että ohjelma leikattaisiin valheellisesti draaman aikaansaamiseksi, enkä haluaisi perheestäni kummallista/vääristynyttä/huonoa kuvaa ohjelmaa seuraaville.
Kolmanneksi tuollainen ohjelma on itsessään mielestäni typerä, turha, naurettava ja säälittävä sekä katsojien että osallistujien puolesta.
Neljänneksi en haluaisi altistaa itseäni tai perhettäni ikävälle arvostelulle, ilkeämieliselle kommentoinnile tai muille oheisilmiöille.
Viidenneksi, jos olemme jo päässeet siihen asti, ettei meillä ole edes kotona telkkaria, niin tuntuisi todella omituiselta osallistua ohjelman tekoon ihan periaatteellisistakin syistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23375482:
Ekaksi ajatukseksi nousi että EI!

Mutta..... toisaalta olis monelle kyllä kasvattavaa nähdä, miten tälläinen yksityisyrittäjänä ompelimoa olosuhteiden pakosta pyörittävä kahden pienen lapsen äiti saa arjen pyörimään tavallaan. Joskus pyörii vähän hurjemmin ja joskus vähän hitaammin.

JA millä määrällä rahaa :kieh:

Näytettäisiin todeksi, että suomessa on yksi toimeentulorajan alapuolella kituuttava ryhmä pieniä yrittäjiä, jolle ei heru ymmärrystä eikä apuja ja tukia.
Joo. Sinulla olisi hyvä syy lähteä mukaan ja parhaimmilaan ohjelma poikisi oikeaa aitoa keskusteluakin (eikä mitään palstakauhistelua).
 
"Mie"
Se riippuisi paljon, kuka tai mikä tuotantoyhtiö sitä olisi tekemässä. Eli onko ns. Sensaatiohakuinen firma vai joku ajankohtainen. Jos esim. Tyyliin liv tekisi niin en lähtisi, mutta jos olisi ylen alainen voisin lähteä. Ottaisin kyllä tekijästä selvää, millaisia dokkareita on tehnyt.
 
En lähtisi.

Ensinnäkään todellista kuvausta arjesta ei voi saada aikaiseksi, jos "arjessa" häärii mukana tuotantoporukka ja kuvausryhmä.
Toiseksi epäilen, että ohjelma leikattaisiin valheellisesti draaman aikaansaamiseksi, enkä haluaisi perheestäni kummallista/vääristynyttä/huonoa kuvaa ohjelmaa seuraaville.
Kolmanneksi tuollainen ohjelma on itsessään mielestäni typerä, turha, naurettava ja säälittävä sekä katsojien että osallistujien puolesta.
Neljänneksi en haluaisi altistaa itseäni tai perhettäni ikävälle arvostelulle, ilkeämieliselle kommentoinnile tai muille oheisilmiöille.
Viidenneksi, jos olemme jo päässeet siihen asti, ettei meillä ole edes kotona telkkaria, niin tuntuisi todella omituiselta osallistua ohjelman tekoon ihan periaatteellisistakin syistä.
Ensimmäinen varmasti vaativa ja vaikea eli siinä oikeassa.
Toinen ei lie mahdollista perhedokkareissa, joissa lopullinen sana leikkauksesta jää perheelle itselleen.
Kolmas syy mielenkiintoinen. Miten koet muut dokkarit? Entä lehtijutut erilaisten ihmisten arjesta?
Neljännen ymmärrän hyvin, samoin viidennen.
 
En, koska inhoan TV:n tai kameroiden edessä oloa. Epäonnistun kaikissa kuvissakin ja inhottaa olla esillä missään. Minulla syyt on ihan tällaiset, mielelläni kyllä seuraan telkkarista ohjelmia, joissa kerrotaan muiden arjesta.
 
[QUOTE="Mie";23375500]Se riippuisi paljon, kuka tai mikä tuotantoyhtiö sitä olisi tekemässä. Eli onko ns. Sensaatiohakuinen firma vai joku ajankohtainen. Jos esim. Tyyliin liv tekisi niin en lähtisi, mutta jos olisi ylen alainen voisin lähteä. Ottaisin kyllä tekijästä selvää, millaisia dokkareita on tehnyt.[/QUOTE]

Tämä oli hyvä vastaus. (Jos nyt vastauksia voi ylipäätään pitää hyvänä tai huonona. Tarkoitan sellaista jota itse pidän oivaltavana tms.)
:)
 
En, koska inhoan TV:n tai kameroiden edessä oloa. Epäonnistun kaikissa kuvissakin ja inhottaa olla esillä missään. Minulla syyt on ihan tällaiset, mielelläni kyllä seuraan telkkarista ohjelmia, joissa kerrotaan muiden arjesta.
Tuokin on tavallaan hyvä syy.
Kukaan tuskin haluaa vapaaehtoisesti kokea oloaan epämukavaksi tai antaa itsestään todellisuutta huonompaa kuvaa muille.
 

Yhteistyössä