Läskin sulattajat viikko 25

sama
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:
täytyy sanoa tästä sivusta seuranneena kans tuosta, että ihmetyttää tuo terapian tarpeessa olevan kommentit elopompelolle :eek: siis elopompelo söi puuroa,leipää,marjoja,salaattia (niillä siemenillä ja öljyllä ),kurkkua,lanttua, banaania ja perus kotiruokaa, niin missä muka mättää? takuulla sai kuitua paljon (sitä sisälsi nuo kaikki),sai rasvaa, söi takuulla sen suositellun 500g kasviksia,hedelmiä ja/tai marjoja tuona päivänä jne. Että en kyllä ymmärrä mikä oli väärin? :/ tais vaan TT haluta vähän päteä ja ettimällä ettii vikoja toisten syönneistä. jatka elopompelo samaan malliin! =)
Kiitos :hug: !
Heh, kyllä se näin on, että pomelo on vaan niin herkkä, ettei saisi kommentoida mitään ja kun kommentoi, niin suuttuu. Oli ketju mikä tahansa.
Jees...
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:
täytyy sanoa tästä sivusta seuranneena kans tuosta, että ihmetyttää tuo terapian tarpeessa olevan kommentit elopompelolle :eek: siis elopompelo söi puuroa,leipää,marjoja,salaattia (niillä siemenillä ja öljyllä ),kurkkua,lanttua, banaania ja perus kotiruokaa, niin missä muka mättää? takuulla sai kuitua paljon (sitä sisälsi nuo kaikki),sai rasvaa, söi takuulla sen suositellun 500g kasviksia,hedelmiä ja/tai marjoja tuona päivänä jne. Että en kyllä ymmärrä mikä oli väärin? :/ tais vaan TT haluta vähän päteä ja ettimällä ettii vikoja toisten syönneistä. jatka elopompelo samaan malliin! =)
Kiitos :hug: !
Heh, kyllä se näin on, että pomelo on vaan niin herkkä, ettei saisi kommentoida mitään ja kun kommentoi, niin suuttuu. Oli ketju mikä tahansa.
Jees...
Ei se, että mun syömisiäni ruoditaan, suututa sinänsä. Ihan vapaaehtoisestihan mä ruokailustani kirjoitin. Mua vaan nyppii se, että sitä ruokavaliota pitää analysoida nimenomaan tästä vhh-näkökulmasta, kun olen ihan varmasti tuonut esiin sen, etten sellaista ruokavaliota noudata. Asiaa voisi siis analysoida oikeassa kontekstissa, niin analyysistä olisi minullekin jotakin hyötyäkin. Mutta ilmeisesti terapian tarpeessa halusi nimenomaan loukata, kun ei tätä asiaa huomioinut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:
täytyy sanoa tästä sivusta seuranneena kans tuosta, että ihmetyttää tuo terapian tarpeessa olevan kommentit elopompelolle :eek: siis elopompelo söi puuroa,leipää,marjoja,salaattia (niillä siemenillä ja öljyllä ),kurkkua,lanttua, banaania ja perus kotiruokaa, niin missä muka mättää? takuulla sai kuitua paljon (sitä sisälsi nuo kaikki),sai rasvaa, söi takuulla sen suositellun 500g kasviksia,hedelmiä ja/tai marjoja tuona päivänä jne. Että en kyllä ymmärrä mikä oli väärin? :/ tais vaan TT haluta vähän päteä ja ettimällä ettii vikoja toisten syönneistä. jatka elopompelo samaan malliin! =)
Kiitos :hug: !
Heh, kyllä se näin on, että pomelo on vaan niin herkkä, ettei saisi kommentoida mitään ja kun kommentoi, niin suuttuu. Oli ketju mikä tahansa.
Jees...
Ei se, että mun syömisiäni ruoditaan, suututa sinänsä. Ihan vapaaehtoisestihan mä ruokailustani kirjoitin. Mua vaan nyppii se, että sitä ruokavaliota pitää analysoida nimenomaan tästä vhh-näkökulmasta, kun olen ihan varmasti tuonut esiin sen, etten sellaista ruokavaliota noudata. Asiaa voisi siis analysoida oikeassa kontekstissa, niin analyysistä olisi minullekin jotakin hyötyäkin. Mutta ilmeisesti terapian tarpeessa halusi nimenomaan loukata, kun ei tätä asiaa huomioinut.
Nimenomaan ei ole tarkoitus loukata, enkä sellaista ole tehnyt.

Sinä kimmastuit, kun et saanut kommentteja, joten sitten kommentoin ja suutuit, kun kommentoin.

Miten pitää kommentoida, että olet tyytyväinen?

Minä en ole analysoinut sinun ruokavaliotasi vhh-näkökulmasta, enkä ole tiennyt sitä, että sinä et sitä noudata.

Minä en ole tiennyt sinun allergioistasi, ennen kuin maintsit asiasta.

Ruokavaliotasi kommentoin ennen kuin mainitsit asiasta.

Minulle sinun ruokavaliosi on yksipuolinen tai sanotaanko tuon päivän ruuat ja niissä on aivan liian vähän kasviksia minun kasvisten määrään.Hyvä, että se ei ole sitä sinulle.

Tällaisesta on turha tapella, kun ei ole mitään aihetta.

Jokainen laihduttaa tavallaan ja jokainen löytää sen oman tavan.

Kommentoida silti voin, jos pyydetään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Eilinen:

Aamupala:
Puuro
Ruisleipä, päällä tuorejuustoa, kinkkua ja kurkkua
Lasillinen laimennettua omenamehua
Teetä

Kahvia
Banaani

Lounas:
Fetasalaatti, sämpylä
Kahvia ja vettä

Välipala:
Kaksi mandariinia
Kuppi kahvia

Päivällinen:
Lasagnea + kurkkukuutioita
Pala ruisleipää, päällä tuorejuustoa

Iltapala:
2 palaa ruisleipää, päällä tuorejuustoa ja kinkkua sekä pala lanttua
Marjarahkaa
Lasillinen laimennettua omenamehua

Saa kommentoida!
Mäkin nyt pistän lusikkani tähän soppaan, mutta mä olen sitä mieltä, että tämä sun listas näyttää todella hyvältä! Mun mielestä olet syönyt kasviksia vähintäänkin kohtuullisesti (myös hedelmät lasketaan siihen puoleen kiloon ja lounaasihan on ollut salaatti). Sun listasi näyttää siltä, millä todella eletään se loppuelämä. Juuri näin mun mielestä pitäiskin laihduttaa. Tähän pyrin minäkin. Eli ei kituuttamista tai ruokia, mitä syö vaan sen takia, että laihduttajan kuuluu niitä syödä (voiko olla typerämpää?).

Eli ihan oikein toimit ja tänhetkisten ravitsemussuositusten mukaisesti :)

Tottakai minäkin tiedän, että hiilareiden vähentäminen laihduttaa nopeammin, mutta kun kaikilla se tavoite ei ole pelkkä laihtuminen vaan oikeasti se, että oppisi ne uudet tavat syödä ja elää, että ne läskit ei ikinä enää palaisi! Ja minä en ainakaan halua olla loppuelämää ilman perunaa, pastaa jne.
 
jep
Katselin listaa ja tosi hienosti olette saaneet pudotettua painoa. Itse olen nyt raskaana ja painoa tullut jo huomatavasti, joten viime viikolla liityin kalorilaskuriin. Kalorilaskuri on kyllä tosi kätevä syömisen seurantaan, niin helposti tulee muuten syötyä mitä sattuu. Kun vielä miettii ja laittaa niitä ruokia etukäteen, ei tuu lipsuttua.

Nyt vaan stemppiä kaikille ja jaksakaa kannustaa toisianne. Painonhallinnassa vertaistuesta on kovasti hyötyä, joten kannattaa jättää turha nahistelu ja herneiden nenään vetäminen.
 
Sellainen kysymys vielä t t:lle, että miten, kun sinä olet esimerkkipäivässäsi syönyt vähemmän kasviksia ja hedelmiä (tai et ainakaan yhtään sen enempää) kuin minä - ja silti sinusta nimenomaan minun kasvistensyöntini on liian vähäistä.

Mä en tajua.

On totta, että miun kasvistensyönti on tosi rajoitettua nimenomaan noiden allergioiden takia. Enemmänkin saisi syödä, mutta mutta.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Sellainen kysymys vielä t t:lle, että miten, kun sinä olet esimerkkipäivässäsi syönyt vähemmän kasviksia ja hedelmiä (tai et ainakaan yhtään sen enempää) kuin minä - ja silti sinusta nimenomaan minun kasvistensyöntini on liian vähäistä.

Mä en tajua.

On totta, että miun kasvistensyönti on tosi rajoitettua nimenomaan noiden allergioiden takia. Enemmänkin saisi syödä, mutta mutta.
vaikka et noudata vhh dieettiä niin varmasti tiedät että turhat nopeat hiilihydraatit on pahasta?
jokainen järkevä laihduttaja jättää ne pois ruokavaliosta. enkä nyt tarkoita perunaa,toki sitä saa syödä keitettynä kaksi ruoalla jos tahtoo. ei ne ketään lihota..
mutta kannattaa aina toki valita täysjyvä vaalean leivän sijaan,tumma pasta vaalean sijaa jne.
mä en tosiaan tiedä sun ruokavaliosta sen enempää enkä itsekkään ole mikään vhh mutta nopeat olen poistanut ja laihtunut olen erittäin paljon.
vinkkinä siis kaikille,vaikka varmaan onkin jo tiedossa =)

ja muuten,saat liian vähän proteiinia. ainakin tuona päivänä. jos et syö enempää kannattas ehkä hommata proteiinijauhetta josta teet pirtelön?
kasvien tai hedelmien syöminen ei oo mikään elin ehto. syöt niitä mitä pystyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Sellainen kysymys vielä t t:lle, että miten, kun sinä olet esimerkkipäivässäsi syönyt vähemmän kasviksia ja hedelmiä (tai et ainakaan yhtään sen enempää) kuin minä - ja silti sinusta nimenomaan minun kasvistensyöntini on liian vähäistä.

Mä en tajua.

On totta, että miun kasvistensyönti on tosi rajoitettua nimenomaan noiden allergioiden takia. Enemmänkin saisi syödä, mutta mutta.
vaikka et noudata vhh dieettiä niin varmasti tiedät että turhat nopeat hiilihydraatit on pahasta?
jokainen järkevä laihduttaja jättää ne pois ruokavaliosta. enkä nyt tarkoita perunaa,toki sitä saa syödä keitettynä kaksi ruoalla jos tahtoo. ei ne ketään lihota..
mutta kannattaa aina toki valita täysjyvä vaalean leivän sijaan,tumma pasta vaalean sijaa jne.
mä en tosiaan tiedä sun ruokavaliosta sen enempää enkä itsekkään ole mikään vhh mutta nopeat olen poistanut ja laihtunut olen erittäin paljon.
vinkkinä siis kaikille,vaikka varmaan onkin jo tiedossa =)

ja muuten,saat liian vähän proteiinia. ainakin tuona päivänä. jos et syö enempää kannattas ehkä hommata proteiinijauhetta josta teet pirtelön?
kasvien tai hedelmien syöminen ei oo mikään elin ehto. syöt niitä mitä pystyt.

Toki tiedän tuon kaiken, ja valitsen aina esim. täysjyväleivän kun se on mahdollista, samoin meillä syödään aina (siis jo ennen mun laidutusta) täysjyväpastaa ja -riisiä. Vaaleaa leipää en syö juurikaan - tuona esimerkkipäivänä tosin söin sämpylän, kun työpaikan kahvilassa oli ruisleipä loppunut tilapäisesti. Oman käsitykseni mukaan tuo hiilihydraattipolitiikka ei ole ongelma kuin korkeintaan vhh-näkökulmasta. Proteiineja oli esimerkkipäivänä ehkä normaalia vähemmän, mutta saattaapi olla, että niitä sais olla ruokavaliossa kaiken kaikkiaan enemmän. Tuota pirtelöehdotusta vaan jotenkin vierastan, en oikein tiedä miksi... ehkä se johtuu siitä, että yritän syödä niin, etten tarvitsisi mitään ravintolisiä ym., vaan ruokavalioni olisi sellainen, että voin hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Sellainen kysymys vielä t t:lle, että miten, kun sinä olet esimerkkipäivässäsi syönyt vähemmän kasviksia ja hedelmiä (tai et ainakaan yhtään sen enempää) kuin minä - ja silti sinusta nimenomaan minun kasvistensyöntini on liian vähäistä.

Mä en tajua.

On totta, että miun kasvistensyönti on tosi rajoitettua nimenomaan noiden allergioiden takia. Enemmänkin saisi syödä, mutta mutta.
Tosiaan joo, katsoin tuon päivän kasvikset ja hedelmät, niin niitä meni tuona päivänä reilu 700 grammaa. Sulla varmaan sitten enemmän.
 
minäpä minä
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Sellainen kysymys vielä t t:lle, että miten, kun sinä olet esimerkkipäivässäsi syönyt vähemmän kasviksia ja hedelmiä (tai et ainakaan yhtään sen enempää) kuin minä - ja silti sinusta nimenomaan minun kasvistensyöntini on liian vähäistä.

Mä en tajua.

On totta, että miun kasvistensyönti on tosi rajoitettua nimenomaan noiden allergioiden takia. Enemmänkin saisi syödä, mutta mutta.
Tosiaan joo, katsoin tuon päivän kasvikset ja hedelmät, niin niitä meni tuona päivänä reilu 700 grammaa. Sulla varmaan sitten enemmän.
no eikös pomelolla ole tuohon mitään sanottavaa? Taisi jäädä kakkoseksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Minulle sinun ruokavaliosi on yksipuolinen tai sanotaanko tuon päivän ruuat ja niissä on aivan liian vähän kasviksia minun kasvisten määrään.
Mitens sie TT voit sanoa Elopumpelon ruokavaliosta yhtään mitään yhden päivän otannan perusteella? Eikös siihen tarvis vähintään viikon safkat, jotta vois sanoa tarkemmin mistä syntyy pidemmän päälle puutetta yms?

Kyl miekin yleensä syön mieluummin täysjyväleipää, mutta toki myös silloin tällöin paahdettu vehnäpaahtiskin uppoaa. Eipä tuo (tai peruna, pasta, riisi yms karppikauhistus ) ole laihdutustani kaatanut.

Leseitä (vehnä) kokeilin viime keväänä, mutta pidemmän päälle alkoivat maistumaan lähinnä sahajauholle ja se vei sitten innon ostaa muitakaan.

Mie yritän syödä ihan normaalia ruokaa mitä muukin perhe syö, jotta voin tällä linjalla jatkaa lopun ikääni. Kasviksia ollaan koko perhe lisätty ja jopa poikakin tykkää, vaikka onkin siinä iässä että ruokailu on välillä melko valikoivaa.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Minulle sinun ruokavaliosi on yksipuolinen tai sanotaanko tuon päivän ruuat ja niissä on aivan liian vähän kasviksia minun kasvisten määrään.
Mitens sie TT voit sanoa Elopumpelon ruokavaliosta yhtään mitään yhden päivän otannan perusteella? Eikös siihen tarvis vähintään viikon safkat, jotta vois sanoa tarkemmin mistä syntyy pidemmän päälle puutetta yms?

Kyl miekin yleensä syön mieluummin täysjyväleipää, mutta toki myös silloin tällöin paahdettu vehnäpaahtiskin uppoaa. Eipä tuo (tai peruna, pasta, riisi yms karppikauhistus ) ole laihdutustani kaatanut.

Leseitä (vehnä) kokeilin viime keväänä, mutta pidemmän päälle alkoivat maistumaan lähinnä sahajauholle ja se vei sitten innon ostaa muitakaan.

Mie yritän syödä ihan normaalia ruokaa mitä muukin perhe syö, jotta voin tällä linjalla jatkaa lopun ikääni. Kasviksia ollaan koko perhe lisätty ja jopa poikakin tykkää, vaikka onkin siinä iässä että ruokailu on välillä melko valikoivaa.
Osaatko lukea lainkaan?
 
vieras
Karppaus on ihan ok, mutta mua ällöttää nämä muutamat hurahtaneet jotka paasaavat tuota karppiuskoaan joka paikassa ja koko ajan :headwall: Ei mua haittaa että karppaatte, olkaa hyvä vain ja onnellista laihdutusta, mutta please, antakaa meidän pointseilijoiden, keventäjien, kaalikeittolaisten, vlcd:läisten jne jne laihduttaa tyylillämme myös!

Onko sillä tyylillä väliä jos vain ei epäterveelliseksi tai vaaralliseksi mene, kunhan voi hyvin ja hoikistuu?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Minulle sinun ruokavaliosi on yksipuolinen tai sanotaanko tuon päivän ruuat ja niissä on aivan liian vähän kasviksia minun kasvisten määrään.
Mitens sie TT voit sanoa Elopumpelon ruokavaliosta yhtään mitään yhden päivän otannan perusteella? Eikös siihen tarvis vähintään viikon safkat, jotta vois sanoa tarkemmin mistä syntyy pidemmän päälle puutetta yms?

Kyl miekin yleensä syön mieluummin täysjyväleipää, mutta toki myös silloin tällöin paahdettu vehnäpaahtiskin uppoaa. Eipä tuo (tai peruna, pasta, riisi yms karppikauhistus ) ole laihdutustani kaatanut.

Leseitä (vehnä) kokeilin viime keväänä, mutta pidemmän päälle alkoivat maistumaan lähinnä sahajauholle ja se vei sitten innon ostaa muitakaan.

Mie yritän syödä ihan normaalia ruokaa mitä muukin perhe syö, jotta voin tällä linjalla jatkaa lopun ikääni. Kasviksia ollaan koko perhe lisätty ja jopa poikakin tykkää, vaikka onkin siinä iässä että ruokailu on välillä melko valikoivaa.
Osaatko lukea lainkaan?
Osaan toki ja hyvin osaankin. Osaatkos itse.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Minulle sinun ruokavaliosi on yksipuolinen tai sanotaanko tuon päivän ruuat ja niissä on aivan liian vähän kasviksia minun kasvisten määrään.
Mitens sie TT voit sanoa Elopumpelon ruokavaliosta yhtään mitään yhden päivän otannan perusteella? Eikös siihen tarvis vähintään viikon safkat, jotta vois sanoa tarkemmin mistä syntyy pidemmän päälle puutetta yms?

Kyl miekin yleensä syön mieluummin täysjyväleipää, mutta toki myös silloin tällöin paahdettu vehnäpaahtiskin uppoaa. Eipä tuo (tai peruna, pasta, riisi yms karppikauhistus ) ole laihdutustani kaatanut.

Leseitä (vehnä) kokeilin viime keväänä, mutta pidemmän päälle alkoivat maistumaan lähinnä sahajauholle ja se vei sitten innon ostaa muitakaan.

Mie yritän syödä ihan normaalia ruokaa mitä muukin perhe syö, jotta voin tällä linjalla jatkaa lopun ikääni. Kasviksia ollaan koko perhe lisätty ja jopa poikakin tykkää, vaikka onkin siinä iässä että ruokailu on välillä melko valikoivaa.
Osaatko lukea lainkaan?
Osaan toki ja hyvin osaankin. Osaatkos itse.
Miksi sitten kommentoit turhasta asiasta, jos osaat lukea?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Minulle sinun ruokavaliosi on yksipuolinen tai sanotaanko tuon päivän ruuat ja niissä on aivan liian vähän kasviksia minun kasvisten määrään.
Mitens sie TT voit sanoa Elopumpelon ruokavaliosta yhtään mitään yhden päivän otannan perusteella? Eikös siihen tarvis vähintään viikon safkat, jotta vois sanoa tarkemmin mistä syntyy pidemmän päälle puutetta yms?

Kyl miekin yleensä syön mieluummin täysjyväleipää, mutta toki myös silloin tällöin paahdettu vehnäpaahtiskin uppoaa. Eipä tuo (tai peruna, pasta, riisi yms karppikauhistus ) ole laihdutustani kaatanut.

Leseitä (vehnä) kokeilin viime keväänä, mutta pidemmän päälle alkoivat maistumaan lähinnä sahajauholle ja se vei sitten innon ostaa muitakaan.

Mie yritän syödä ihan normaalia ruokaa mitä muukin perhe syö, jotta voin tällä linjalla jatkaa lopun ikääni. Kasviksia ollaan koko perhe lisätty ja jopa poikakin tykkää, vaikka onkin siinä iässä että ruokailu on välillä melko valikoivaa.
Osaatko lukea lainkaan?
Osaan toki ja hyvin osaankin. Osaatkos itse.
Miksi sitten kommentoit turhasta asiasta, jos osaat lukea?
Mitäs sie sitten teet? Suomi on vapaa maa jossa saa kommentoida mihin haluaa. On tällä palstalla turhempiinkin asioihin kommentoitu. :D
 
Heipsan taas täältäki!
Kyllä täällä tuli kuhinaa tästä syömisistä, ei varmaa ollut tämä tarkoitus tällä idealla et aletaan toisia "ohjeistaa/tuputtaa" yms. Joten mä jatkan ihan muista jutuista suoraan :D

Mä oon nyt vihdoin taas päässyt liikkumaan. Perjantaina kävin reippaalla lenkillä rattaiden kanssa, reilu tunti meni (+päälle kerho&eskarimatkat) Ja eilen 50min juoksua. Tänään ois tarkoitus kans käydä juoksulenkillä.

Muutenki pidin ruuansuhtee tiukkaa viikkoa ja painoki laski hyvin, saas sitten huomenna nähä mitä vkl sai aikaan :ashamed: Sitä tulee höllättyä nykyään viikonloppusin.

Ainii, ostin kokeeksi sitte noita vehnäleseitä, mut vielä en oo saanu aikasee testata.. :LOL:
 
Turkilmas
Hei aika tylsää tappelua tämä ketju :| . Mielestäni on kyllä niin, että jos laittaa syömiset tänne ja pyytää kommenttia niistä, niin sitten kommentit otetaan vastaan. Tässä tapauksessa Elopompelo vielä erikseen harmitteli ettei kommentteja tullut, jolloin Terapian tarpeessa kommentoi.

Toisaalta turhan suorasukaisesti ehkä Terapian tarpeessa lateli kommenttinsa, vaikkakin minun ymmärtääkseni ihan hyvää tarkoittaen.

Eli voisko olla mahdollista että koittais olla ottamatta liian helposti nokkiinsa ja miettiä myös miten tekstinsä kirjoittaa? Siis näin ihan yleisesti?

Me tultiin eilen reissusta. Liikuntaa tuli harrastettua ja pääpiirteittäin syötyä terveellisesti. Päivittäiset kahvitteluhetket kera leivonnaisten takasi kuitenkin sen, että paino ei laskenut. Karkkia en kuitenkaan syönyt ja siitä olen ylpeä (enkä jädeä jne..).

Uimassa kun käytiin, niin siellä vaaka näytti jo alle satasta. Vaan ei tuo meidän vaaka...edelleenkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Heipsan taas täältäki!
Kyllä täällä tuli kuhinaa tästä syömisistä, ei varmaa ollut tämä tarkoitus tällä idealla et aletaan toisia "ohjeistaa/tuputtaa" yms. Joten mä jatkan ihan muista jutuista suoraan :D

Mä oon nyt vihdoin taas päässyt liikkumaan. Perjantaina kävin reippaalla lenkillä rattaiden kanssa, reilu tunti meni (+päälle kerho&eskarimatkat) Ja eilen 50min juoksua. Tänään ois tarkoitus kans käydä juoksulenkillä.

Muutenki pidin ruuansuhtee tiukkaa viikkoa ja painoki laski hyvin, saas sitten huomenna nähä mitä vkl sai aikaan :ashamed: Sitä tulee höllättyä nykyään viikonloppusin.

Ainii, ostin kokeeksi sitte noita vehnäleseitä, mut vielä en oo saanu aikasee testata.. :LOL:
Ne voi ensin maistua aika "puulle" ne leseet, mutta kyllä niihin tottuu:)
Ja vaikka ei niin hyvältä pelkilteen maistuisikaan, niin ruuan joukossa ne menee hienosti.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Hei aika tylsää tappelua tämä ketju :| . Mielestäni on kyllä niin, että jos laittaa syömiset tänne ja pyytää kommenttia niistä, niin sitten kommentit otetaan vastaan. Tässä tapauksessa Elopompelo vielä erikseen harmitteli ettei kommentteja tullut, jolloin Terapian tarpeessa kommentoi.

Toisaalta turhan suorasukaisesti ehkä Terapian tarpeessa lateli kommenttinsa, vaikkakin minun ymmärtääkseni ihan hyvää tarkoittaen.

Eli voisko olla mahdollista että koittais olla ottamatta liian helposti nokkiinsa ja miettiä myös miten tekstinsä kirjoittaa? Siis näin ihan yleisesti?

Me tultiin eilen reissusta. Liikuntaa tuli harrastettua ja pääpiirteittäin syötyä terveellisesti. Päivittäiset kahvitteluhetket kera leivonnaisten takasi kuitenkin sen, että paino ei laskenut. Karkkia en kuitenkaan syönyt ja siitä olen ylpeä (enkä jädeä jne..).

Uimassa kun käytiin, niin siellä vaaka näytti jo alle satasta. Vaan ei tuo meidän vaaka...edelleenkään.
Juu, hyvää vain tarkoitin niissä ruokavinkeissä, tietenkin.

 

Yhteistyössä