*Läskin sulattajat viikko 29*

AnniHelena71..............162 cm...LP 76 kg.........NYT 68,4 kg... -1 kg

Barbapapa..................173 cm...LP 70 kg..................................UUSI

Bad Virgin.....................164cm......LP 92kg.......NYT 92kg......+400g

Black Dahlia..................162cm......LP 88,2kg.....NYT 85,3kg...-2,9kg

Cruella DeVille..............178cm......LP 86kg.............................UUSI

Elopompelo.................165 cm..... LP 96,0kg...NYT 84,7 kg... -300g

Endless Sacrifice..........158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 72,0 kg.... -200 g

Huvitutti.......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 64 kg... -300 g

Longchamp..................182 cm....LP 124 kg...NYT 114,8 kg ... -2,5kg

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg..NYT 93,6kg... +100 g

Meritähti......................173 cm...LP 79,3... NYT 80,2 kg... -100 g

Nanna06......................164 cm...LP 58 kg...............................UUSI

Nepsutin.......................173cm...LP 84kg................................UUSI

paula-a........................162cm....LP 89kg............................. .UUSI

Pepsukka81.................170kg.....LP 86kg...NYT 83,1kg....-2,9kg

Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana

Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -9,9 kg... -400 g

Pikkasen Pyöree..........157 cm... LP 62,0 NYT -8,5 kg = 53 kg.... -500 g

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g

Räpätäti.......................168 cm...LP 69,7 kg ..NYT 67,4kg.... -600g

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 61,5kg... -1,3kg

Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 74 kg... +/-0 g

Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 96 kg... -1 kg

sef................................163 cm...LP 85 kg......NYT 76,2 kg... -8,8 kg

terapian tarpeessa............................alk. 1.10....NYT -6,8 kg... -500 g

Tinderella81.................160 cm...LP 84,0 kg...............................UUSI

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 80,5 kg... +800g

Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 100,3 kg ... -1,6kg

vaimo-82....................................................................................UUSI

Vieras harmaana..........154cm.....LP 59,4kg...............................UUSI

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Vinku-iita..........................................................-15kg.................UUSI

Åboriginal.....................168 cm...LP 74 kg.....NYT 69 kg.... -1,6 kg

Öökkänä.......................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 80,4 kg... -200g


Punnituspäivä on maanantai
 
Mulla paino tänään aamulla 92kg,oon tosi tyytyväinen,jos saan pidettyä sen tossa lukemissa seuraavaan neuvolaan asti =)
Viikonloppuna tuli vähän retkahdettua herkkuihinkin,sattuneista syistä :snotty:

Mitäs muille kuuluu :wave:
 
Minut saisi lisätä listalle :)
Olin mukana alussa mutta koska tuloksia ei syntynyt niin repsahdin jo muutamassa viikossa. Imetän edelleen joten mitään hurjaa laihdutuskuuria ei pysty vetämään.
Nyt jätin pois sokerin, vaaleat jauhot, perunan ja puhdistetun riisin ja pastan. Syön kyllä täysjyväpastaa ja täysjyväriisiä muutamana päivänä viikossa. Liikuntaa harrastan 2-3 krt viikossa.

Aloitin hieman alle viikko sitten ja nyt on lähtenyt nesteitä. Alussa painoin n.62kg ja tänä aamuna vaaka näytti 59,4kg :) Olen siis vihdoin normaalipainoinen! Viimeksi olen painanut alle 60kg yli vuosi sitten alkuraskaudessa. Tavoite on nyt aluksi 55kg joka oli painoni ennen esikoista, mutta pidän sitä välietappina. Haaveissa olisi alle 50kg paino jossa olin vielä vuonna 2005.

Pituutta minulla on 154cm ja painoa tällä hetkellä siis 59,4kg
 
Mä en varsinaisesti tänne kuulu.. mutta huomasinpa, että mulla on nyt 30 viikkoo laihduttamista takana. Eli aika samoja viikkoja männää.

Lähtöpaino 78,9, tänä aamuna paino oli 67 :p

:wave: Ei mulla muuta, ko että tsemeä kaikille.
 
Kyy
Saako tänne vielä liittyä mukaan? Ketjua olen seuraillut ihan siitä lähtien kun se alkoi, mutta vasta viikko sitten löysin sen oman motivaation, joten nyt voisin tunkea tänne mukaan. :D

Eli mulla vko sitten lähtöpaino oli 88,2kg ja nyt viikon saldo on -2,9kg eli paino tänään 85,3kg. Ja oon lähtenyt sillä Nutrilettin Quikc Startilla liikkeelle.

*MUOKS* Niin ja tavoite olisi päästä jonnekin 50-60kg välimaastoon. Pituutta löytyy 162cm. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Mä en varsinaisesti tänne kuulu.. mutta huomasinpa, että mulla on nyt 30 viikkoo laihduttamista takana. Eli aika samoja viikkoja männää.

Lähtöpaino 78,9, tänä aamuna paino oli 67 :p

:wave: Ei mulla muuta, ko että tsemeä kaikille.
Laitanko sut listalle mukaan?

Mä tuun kohta päivittää listan,käydään ensin likan kanssa ulkona :wave:
 
Moi
Ihan vain välihuomautuksena ulkopuoliselta, että tosi hienosti olette tiputelleet! Itsekin pitäis, ollu vähän motivaation puutetta mutta NYT minäkin itsekseni alan oikeasti pudottamaan viimeiset raskauskilot :)
 
Huomenta taas :)

Kooste viikon ajalta ja liikunnan osalta:

Liikuntasuorituksia 8 kpl (6 liikuntapäivää, 1 väliä;)
Liikuntaminuutteja 266
Kaloreita paloi n. 1908Kcal

Lopetin siis viikko sitten laskemasta kaloreita ja kuinkas kävikään, paino näyttäisi olevan nousussa :D, kävin tänään punnitsemassa, mutta varmistan tuloksen huomen aamulla, että johtuuko tämä painonnousu vain turvotuksesta/nesteiden kertymisestä, vai mistä.

Tuo nesteiden kertyminen on luultavasti se syy.

Liikuntaa tuli viimeviikolla hyvin. Hmm, kerryttäisiköhän se ylimääräistä nestettä lihaksiin...

No, kuitenkin taitaa mennä harakoille tämä kuukausi ilman kaloreiden laskemista, joten kait se on pakko ottaa käyttöön apuvoimia :)

Outoa sinänsä, varmastikaan ei ole tullut syötyä liikaa, vaan ihan kevyesti salaattilinjalla hyvin pitkälti.

 
Pepsukka81
Niin esitin viime viikon ketjussa kysymyksen, että paljonko sallitte itsellenne kaloreita vuorokaudessa? Minä en ole ehtinyt vielä puntarille. Käyn, kun menen salille (siellä vaaka :) ).

Onnea kaikille painoa tiputtaneille. Oletteko huomanneet, että vaikka vaaka ei sinänsä näyttäisi kauheasti miinusta, niin olette silti hoikistuneet ja hoksanneet, että vaatteet mahtuu paremmin?
 
Räpätäti kiireessä
Punnitus aamulla 67,4kg tosin vasta aamupalan jälkeen, mutta siltikin JEEEEE!!! -600g siis. Tämä viikko pitäis tulla pudotusta väkisinkin, kun pidän vauvan vuoksi munatonta dieettiä, ja kaikki herkut jäänee näin pois. Katsotaan....
Paremmalla mielellä taas tähän viikkoon. :)
 
Vajetta yli 6000 kaloria viime viikolta. Tulos: PLUS 800g!!!!! Jokohan mä saisin lähteä tästä ketjusta :'(

Mun läskit on tullut jäädäkseen ja pysyköön sit siinä. En mä jaksa enää. Mä oon kohta narun jatkeena tän "laihdutuksen" kanssa. Kun ei lähde niin ei lähde.
 
Mulla paino 61,5kg (-1,3kg):eek: , mut varmasti taas juhlinnan jälkeinen "painovaje" ja paino taas huomenna jo korkeempi eilisen (rapula)herkuttelujen takia :ashamed:
Mutta näillä mennää ja enää en kovinkaa laskeskele kaloreita, pakko ois saada kiinteytystä tähän väliin ennen kui paino ainakaa paljon putoaa. Mut nytkin ole niin tyytyväinen saavutukseeni. Mutta mukana ollaa, ei kuiten pahitteeksikaa ole vaikka paino vielä putoiskin vähän.
Oli se vaa niin hianoo lauantainakin vetää koon 36 housut ja 34 yläosa päälle ja lähtee kemuileen :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Vajetta yli 6000 kaloria viime viikolta. Tulos: PLUS 800g!!!!! Jokohan mä saisin lähteä tästä ketjusta :'(

Mun läskit on tullut jäädäkseen ja pysyköön sit siinä. En mä jaksa enää. Mä oon kohta narun jatkeena tän "laihdutuksen" kanssa. Kun ei lähde niin ei lähde.
Kannattaiskohan sun puhua jollekin tosta,että sua tutkittaisiin,mistä toi johtuu ettei paino laske ja muista että lihas painaa enemmän kuin läski :hug:
 
mäkin voisin änkeä tänne vaikka en välttämättä hirveesti ehdi kirjottelemaan. itellä synnytyksestä nyt reilu vuosi ja kilot istuu tiukassa ku paska junttilan tuvan seinässä :snotty: :kieh: hiukan oon nyt saanu pudotettua ja vastaan tohon pepsukan kysymykseen et kyllä vaan, vaikka vaaka ei hirveesti miinusta näytäkkään niin vaatteet menee paremmin päälle :) ja lihashan painaa enempi ku läski ja mä käyn nyt jumpissa ja salilla miten kerkeen mut pyritty on et 2 kertaa vkossa vähintään ja sit vielä pitkät lenkit päälle. kesäksi jos sais itteä vielä kiinteemmäks ette greenpeace hyökkää kun rannalle menee :kieh:
pituutta mulla löytyy 178cm ja paino tällä hetkellä 83-84kg, tavote olis tonne 75kg mut 78kg:ki riittäs :saint:

muoks, lähtöpaino mulla oli siis 86kg
 
Lihas ei kasva nopeasti, saa odottaa parikin vuotta että KOVALLA treenillä saa edes pienet lihakset....ja tämä kova treeni ei ole pari kertaa lenkki viikossa ja kerran jumppaa vaan kuntosalia, pyöräilyä suurilla painoilla ja useasti viikossa...yms...

Huomaan sen itse, sillä nyt reilusti yli 2 vuotta kuntoillut säänöllisesti, ja lihasta on tullut, mutta ei tosiaankaan mitkään muskelit..

Ah, lounaaksi sitten kokeilin punaisia linssejä (kattilassa keitin) ja sitten pannulla rypsiöljyssä kuullotin herkkusieniä ja sipulia mausteineen (välimeren yrtit, mustapippuri,paprikamauste) ja lisäsin linssit sekaan.

Niiden kanssa eilen illalla tehtyä salaattia, jossa oli:


Raastettua omenaa
Porkkanaa
Rucolaa
Auringonkukansiemeniä
Jalapenorouhetta
Oliiviöljyä
Rypsiöljyä
Seesamiöljyä
Seesaminsiemeniä
Vihreitä paprikatäytteisiä oliiveja
Kapriksia
Valkosipulia (sellaisessa "marinaadissa";)
Ananasta
Vesikrassia
Välimeren yrtit maustetta

Maukasta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Lihas ei kasva nopeasti, saa odottaa parikin vuotta että KOVALLA treenillä saa edes pienet lihakset....ja tämä kova treeni ei ole pari kertaa lenkki viikossa ja kerran jumppaa vaan kuntosalia, pyöräilyä suurilla painoilla ja useasti viikossa...yms...

Huomaan sen itse, sillä nyt reilusti yli 2 vuotta kuntoillut säänöllisesti, ja lihasta on tullut, mutta ei tosiaankaan mitkään muskelit..

Ah, lounaaksi sitten kokeilin punaisia linssejä (kattilassa keitin) ja sitten pannulla rypsiöljyssä kuullotin herkkusieniä ja sipulia mausteineen (välimeren yrtit, mustapippuri,paprikamauste) ja lisäsin linssit sekaan.

Niiden kanssa eilen illalla tehtyä salaattia, jossa oli:


Raastettua omenaa
Porkkanaa
Rucolaa
Auringonkukansiemeniä
Jalapenorouhetta
Oliiviöljyä
Rypsiöljyä
Seesamiöljyä
Seesaminsiemeniä
Vihreitä paprikatäytteisiä oliiveja
Kapriksia
Valkosipulia (sellaisessa "marinaadissa";)
Ananasta
Vesikrassia
Välimeren yrtit maustetta

Maukasta :)
ihan miten vaan mut mulla on ainakin tullu tällä kuntoilulla käsiin lihaksia B) ja miten se selittyy sitte et vaatteet mahtuu paremmin päälle ja peili kertoo et oot hoikistunu mut paino ei välttämättä oo lähteny yhtään jos tää ylimääränen ei oo muuttunu lihakseksi :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Lihas ei kasva nopeasti, saa odottaa parikin vuotta että KOVALLA treenillä saa edes pienet lihakset....ja tämä kova treeni ei ole pari kertaa lenkki viikossa ja kerran jumppaa vaan kuntosalia, pyöräilyä suurilla painoilla ja useasti viikossa...yms...

Huomaan sen itse, sillä nyt reilusti yli 2 vuotta kuntoillut säänöllisesti, ja lihasta on tullut, mutta ei tosiaankaan mitkään muskelit..

Ah, lounaaksi sitten kokeilin punaisia linssejä (kattilassa keitin) ja sitten pannulla rypsiöljyssä kuullotin herkkusieniä ja sipulia mausteineen (välimeren yrtit, mustapippuri,paprikamauste) ja lisäsin linssit sekaan.

Niiden kanssa eilen illalla tehtyä salaattia, jossa oli:


Raastettua omenaa
Porkkanaa
Rucolaa
Auringonkukansiemeniä
Jalapenorouhetta
Oliiviöljyä
Rypsiöljyä
Seesamiöljyä
Seesaminsiemeniä
Vihreitä paprikatäytteisiä oliiveja
Kapriksia
Valkosipulia (sellaisessa "marinaadissa";)
Ananasta
Vesikrassia
Välimeren yrtit maustetta

Maukasta :)
ihan miten vaan mut mulla on ainakin tullu tällä kuntoilulla käsiin lihaksia B) ja miten se selittyy sitte et vaatteet mahtuu paremmin päälle ja peili kertoo et oot hoikistunu mut paino ei välttämättä oo lähteny yhtään jos tää ylimääränen ei oo muuttunu lihakseksi :whistle:
Kauan olet treenannut ja miten intensiivisesti?
 

Yhteistyössä