LÄSKIN SULATTAJAT vko 38

Kyy
Chef....163cm....LP 85kg....NYT 74,7kg...-400g

Kyy....162cm.....LP 98,8kg....NYT 94,6kg....+200g

Lumpeenkukka...167cm....LP 83,7kg...NYT 78,2kg...-200g

LuvLucy...173cm....LP 90,5kg....NYT 86,5kg...


NirppaII.....168cm....LP 83kg....NYT 80,4kg

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 68kg...

Parsekki....163cm....LP 85,8kg....NYT 66,9kg...-600g

Parus Montanus....162cm....LP 81kg....71,7kg-700g

Piparipurkki...167cm.....LP 75,8kg....NYT 69,1kg...?300g

Pullunkainen...169cm....LP 77kg....NYT 76,5kg...-500g


:).....166cm....LP 89kg......NYT 88,4kg....


Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantaisin ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kyy
Täällä alkoi menkat tänään, siitä vissiin johtuu toi pieni turvotus. Sai jo tullakin, oli 1,5 vkoa myöhässä. Inhottavaa kun niitä saa odotella.. Nyt aamulenkille, josko sais sitten kunnon miinuksen ens viikolle!
 
"Outius"
Mulla paino pysynyt samassa. Menkat alkoivat ja ennen niitä oli kamala mättöfiilis. En sitten voinut sanoa itselleni ei. Muuten olisi varmaan tullut parisataa grammaa miinusta.
 
Joo-o... En vielä tällä viikolla päässy takas tohon 86,5kg.
Ens viikolla on ihan pakko olla!
Pitäis mennä kohta syksy/talvi vaate ostoksille,
mut eka haluan painoa saada alas.
Mielellään vois olla enint. 85kg...
Eli olen kuulolla uusiks taas viikon päästä.
Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon. :)
 
"vieras"
Ihan mielenkiinnosta; haluaisitteko vielä paljastaa, mitkä teillä on ihan korkeimmat painolukemat ihan miltä tahansa ajalta (paitsi raskausaika)? Vähän muutakin taustaa voi kertoa. :)

Tsemppiä kovasti painonpudotukselle! Hyvin se menee, ja poissa pysyy! :)
 
"Lumpeenkukka"
Heips!

Hieman hitaasti taas paino putoaa. :/ Viime viikon painosta pudonnut vain -200 g, eli paino nyt 78.2 kg.

Tainnut lipsahtaa joku ylimääräinen numero tuonne listaan minun kohdalle. :D Koska tosiaan viime viikolla paino oli 78,4 kg. :)

Saas nähdä millä sitä saa painon taas reippaaseen laskuun? Olen vähän kateellinen ihmisille jotka onnistuu pudottamaan painoa yli kilonkin viikossa. :/ Ei aina multa onnistu. Johtuuko sitten hitaasta aineenvaihdunnasta. En saunassakaan hikoile paljoa, ja minun pitää istua siellä puolituntia että saan hien pintaan.
 
"Lumpeenkukka"
[QUOTE="vieras";24639747]Ihan mielenkiinnosta; haluaisitteko vielä paljastaa, mitkä teillä on ihan korkeimmat painolukemat ihan miltä tahansa ajalta (paitsi raskausaika)? Vähän muutakin taustaa voi kertoa. :)

Tsemppiä kovasti painonpudotukselle! Hyvin se menee, ja poissa pysyy! :)[/QUOTE]

Minä voin paljastaa tämän karsean totuuden. Pahimmillaan olen painanut 88 kg, eli tuosta olen saanut sen 10 kiloa pois. :)
 
[QUOTE="vieras";24639747]Ihan mielenkiinnosta; haluaisitteko vielä paljastaa, mitkä teillä on ihan korkeimmat painolukemat ihan miltä tahansa ajalta (paitsi raskausaika)? Vähän muutakin taustaa voi kertoa. :)

Tsemppiä kovasti painonpudotukselle! Hyvin se menee, ja poissa pysyy! :)[/QUOTE]

Painavimmillani olen painanut 85,8kg, eli 800g enemmän, kuin nyt pianonpudostusta aloittaessani.

Taustasta senvertaa, että olen koko teini-, ja aikuisikäni painanut 62 kg, kunnes lopetin tupakanpolton ja otin tilalle herkuttelun. Ja tässä sitä sitten ollaan. Olen pudottanut painoa karpaten, go fast go-haasteella, painonvartioissa ja jos vaikka millä tavoin. Aina onnistuneesi ja melko helposti, mutta kun urakka alkaa olemaan puolessa välissä (eli juuri nämä lukemat, joissa nyt olen), homma kuivuu kokoon, alan taas mättöämään ja pian vaa-alla vilahtaa taas lukema 85 kg.

Mutta tällä ekrtaa on eri tilanne. Mulla on tietyllä tapaa erilainen asennoituminen koko hommaan. Mä olen kerran ennenkin jo tämän kympin pudottanut, joten en mä sitä kyllä enää kolmatta kertaa halua tehdä. Ja 10 kioa lihavampana ei ollut kiva olla.

Joten mä jään tällä kertaa vaikka ennemmin sitten vaan tähän painoon, kun että ottaisin grammaakaan takaisin.
 
Kyy
[QUOTE="vieras";24639747]Ihan mielenkiinnosta; haluaisitteko vielä paljastaa, mitkä teillä on ihan korkeimmat painolukemat ihan miltä tahansa ajalta (paitsi raskausaika)? Vähän muutakin taustaa voi kertoa. :)

Tsemppiä kovasti painonpudotukselle! Hyvin se menee, ja poissa pysyy! :)[/QUOTE]

Miualla tuo kaikkien aikojen isoin paino lukee tuolla listassa.. Siinä käytiin muutama viikko sitten.. :ashamed:
 
hienosti on kyllä mennyt. minun eka kerta kun laihdutan tosissani. 8-10kg on pudonnut 2,5 kuukaudessa. Kokeilin eilen vesizumbaa, suosittelen, oli hauskaa! Alan harrastamaan ohjattuja vesijumppia. Jännä että farkkuja pitää pienentää vyötäröltä 6-8cm kiristystä. Lisäksi näytän laihemmalle valokuvissa. Kasvot näyttää jo normaaleilta. Painoindeksi on 27 eli vielä on matkaa 63kg painoon. Hyvillä mielin olen. Huomaan että painon väheneminen on vaikuttanut jaksamiseeni. Liikunnan päivittäinen harrastaminen taas näkyy kohonneena kuntona ja normaaleilla verenpaineina 120/60 ja p. 70. :)

Mitäs ajattelette laihdutuksesta? Musta tää ei oo yhtään kiristystä, vaan mukavaa hommaa kun tähän on päässy vauhtiin. On mukava huomata muutoksia kehossa.
 
Kiinnostaisi vesizumba, mutta en löydä yhen yhtäkään mestaa, jossa sitä oisi.

Google antoi jonkun Espoon keskuksen ja kaikkia muita tunteja (ei tosin vedessä) oli, mutta ei vesizumbaa. Google myös antoi Mäkenlänrinteen uimahallin tiedot, että siellä oisi - taaskaan ei mtn vesizumbaa edes tulossa kun katsoin kalenteriin.

Missä tätä voi oikein harrastaa? :eek:
 
"Lumpeenkukka"
Mitäs ajattelette laihdutuksesta? Musta tää ei oo yhtään kiristystä, vaan mukavaa hommaa kun tähän on päässy vauhtiin. On mukava huomata muutoksia kehossa.
Minusta kans laihdutus tuntuu tosi mukavalta. Varsinkin kun niitä tuloksia alkaa näkyä. Mun ekat tavoitepöksytkin meni jo jalkaan. :) Vaatekoko on pienennyt yhdellä ellei jopa kahdella. Vyötäröltä lähtenyt 5 cm, lantiolta 6 cm.

Alku oli hirvein kun mies mässytti illalla jotain herkkuja ja ite kuolasin vieressä, mutta nykyään olen antanut itelle luvan välillä herkutella myös. Kiva huomata ettei se nosta painoa jos joskus syö palan pitsaa tai suklaata. Kunhan liikunnan pitää myös kuvioissa.
 
Parsekki
[QUOTE="vieras";24639747]Ihan mielenkiinnosta; haluaisitteko vielä paljastaa, mitkä teillä on ihan korkeimmat painolukemat ihan miltä tahansa ajalta (paitsi raskausaika)? Vähän muutakin taustaa voi kertoa. :)

Tsemppiä kovasti painonpudotukselle! Hyvin se menee, ja poissa pysyy! :)[/QUOTE]

Reilu vuosi sitten (tai sanotaanko ennen kesää 2010) painoin n. 95 kg ja se on oma "ennätykseni". Vaa'an lukema toimi herätteenä, kun tajusin että seuraava tasaluku on jo kolmenumeroinen. Pakkohan se oli totuutta katsoa silmiin, vaikka musta itsestäni tuntui, etten mä nyt niin kamalan lihava voi olla, mitä nyt mahaläskit ahdisti ja oli haittana arkiaskareissa, polvi reistaili ja tuli mulle kaikenlaista muutakin fyysistä haittaa tuosta painosta ja jostain syystä, vaikka peli väitti mun olevan vielä ihan ihmisen mitoissa, valokuvissa pällisteli melkoinen ryhävalas :D

Ylipaino-ongelmia kesti mulla nelisen vuotta, nyt taas (lähes) normipainossa. Aikasemmin en ole kärsinyt lihavuudesta, mutta lapsesta saakka olen kuitenkin aina ollut tuhti tyttö, ja nuorena jopa reilusti alipainoinen syömishäiriöiden vuoksi. Toivon saavani painon hallintaan niin, että se pysyisi suht vakiona jatkossa, kunhan nyt saavutan tavoitepainoni ensin (55kg).
 
Parsekki
Mä olen kans huomannut, että se alku oli ilman muuta se haastavin osuus tässä projektissa. Tuntui ettei paino putoa millään ja eihän se tietenkään pudonnut kun söin liikaa :D Nyt ruokamäärät on huomattavasti pienemmät ja ihan itsestään, enempää ei tee mieli syödä. Tosin laatuun täytyy nyt alkaa taas kiinnittään huomiota, että saa painon taas putoamaan reppaammin.

On kyllä kieltämättä pirun mukavaa, kun askel on kevyempi :D
 
Piparipurkki
Paino oli perjantaina +300g eli 69,1kg..
Syyksi plussaan luulisin, juomattomuuteni eli veden puutteen? Olen huomannut että mikäli vesi jää päivällä alle 2,5l alkaa paino nousemaan ja nestettä kertymään :) Kuulostaako muista ihmeelliseltä?
Syömisetkin olivat turhan suolaisia mutta sitä en syytä painoon omalla kohdallani.

Vaihdoin myös liikuntaohjelmaani viikko sitten, joten saas nähdä kuinka kroppa reagoi taas uusiin aikatauluihin ja päivän muutoksiin.. =)

Tervetuloa kaikille uusille ja mahtavaa viikkoa uusien elämäntapojen parissa! :)

Parsekki,- hienosti tippuu :)
 
Kyy
Chef: ANTEEKSI! Oli unohtunut korjata uusi paino! Nyt asia kuitenkin kunnossa. :D

Tuosta painonpudotuksen vaikeudesta. Mä voin kyllä sanoa, että se on ihan hirveän hankalaa! Nyt kun vihdoin löysin tasapainon ruokavalioon ja paino lähti hyvin putoamaan, niin nyt mulle ei sit jostain syystä maistukaan ruoka ja siksi jää taas niitä aterioita väliin. :( Että osaakin olla hankalaa.. Koitan nyt tsempata tän viikon, niin jos sais sen painon putoamaan kunnolla taas enkä jäis tähän ikuiseen jumiin näihin kiloihin, missä oon pyörinyt jo pari vuotta! ARRGGHH!! :kieh:

Muistan kun oon kerran aikaisemmin mennyt paikkareiden pisteillä ja silloin opiskelin niin ei ollut yhtään hankalaa, kun oli säännöllinen rytmi elämässä. Ruokailuja ei yksinkertaisesti voinut siirtää niin homma toimi. Eli vaikka onkin ihanaa et saa olla kotona lasten kanssa, niin se kyllä totisesti on suuri haaste painonpudotukselle kun omaa ruokailuaan voi aina siirtää muka parempaan ajankohtaan ja sit huomaa ettei ookaan syönyt mitään koko päivänä!
 
Mulla tosiaan se vaikein asia painonpudotuksessa on tämä 10 kg pudotuksen jälkeinen aika.

En misään nimessä ole ottamassa kiloja enää tällä kertaa takaisin, mutta melko huonolta näyttää lisäkilone karistuskin. Paino pyörii ihan kokoajan välillä 74,7-75,1 kg eikä sitten niin millään laske.

Mutta kuten jo sanoin, niin pysyn sitten vaikka tässä, kunnes paino taas lähtee putoamaan. Mässäilemään en ala...kun ei tee moiseen edes mieli :)
 
"Outius"
Uusi paino 67,3 eli -700g. Olen tosi tyytyväinen, koska olen juhlinut synttäreitäni 3 päivänä ja herkut ovat maistuneet.

Olitte puhuneet tosta painon pudotuksen vaikeudesta. Mulle pahin hetki on joko se,kun yritin päästä alle 80kg:n ja se vei aikaa eikä näkynyt mitään muutosta tai sitten nyt, kun yritän saada viimeisiä kiloja karistettua tai pysyä samassa. Kamala pelko että kilot tulee takasisin. Poikakaverikin pelkää, että olen kohta taas samanlainen pullukka kuin vajaa vuosi sitten. Siksi tämä pino on mulle erityisen tärkeä. Tänne ei viitti hirveesti plussa tuloksia laittaa. Motivaatiota sekin.
 
Chef....163cm....LP 85kg....NYT 74,6kg...-100g

Eli -100g ja vaikka en olisi koskaan uskonut sanovani näin, niin olen tyytyväinen :) Oikein tyytyväinen :)

Olen nyt tosiaan keskittynyt vain olemaan ja elämään, eli en ole pudottanut painoa. Vaikka olen herkutellutkin, niin mihinkään mässäilyyn en ole sortunut ja se on kuulkaas paljon se, kun on musta kyse :D

Ensi viikolle on tulossa vähän enempi miinusta, sillä nyt aloitan taas painonpudotuksen. Jatkan sitä sen aikaa, kun hyvältä tuntuu ja sitten keskityn taas painonhallintaan ja ylläpitoon, kun alkaa tökkimään.

Mulla on tapana vähän kyllästyä yhteen ja vaihtaa se sitten toiseen...oli sitten kyse painonhallinnasta, vaatteita, kodin sisustuksesta tms. No, miestä ja muksuja en sentään vaihda :D :D Mutta siis tällainen sekametelisoppa vaihtelu tuntuu nyt hyvältä vaihtoehdolta, joten sillä mennään :)
 

Yhteistyössä