Laitetaan kroppakuvia

  • Viestiketjun aloittaja Hugabuga
  • Ensimmäinen viesti
Jos sitä nyt tämän kerran :D Meinaan juuri sopivasti "päivitin" vartalokuviani, treenailut on tänä vuonna jäänyt melkeinpä nollaan ja kovasti koitan taas ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa treenailut uudestaan (etenkin vatsa) ja näpsin sitten kuvan vertailukohteeksi :D

Ja treenailulla tarkoitan reisien, vatsan jne. kiinteytystä ts. lihasmassan lisäämistä (ei laihduttamista, jos joku niin erehtyy epäilemään) Pituutta on 158cm, painoa saa arvailla..?

 
Jos sitä nyt tämän kerran :D Meinaan juuri sopivasti "päivitin" vartalokuviani, treenailut on tänä vuonna jäänyt melkeinpä nollaan ja kovasti koitan taas ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa treenailut uudestaan (etenkin vatsa) ja näpsin sitten kuvan vertailukohteeksi :D

Ja treenailulla tarkoitan reisien, vatsan jne. kiinteytystä ts. lihasmassan lisäämistä (ei laihduttamista, jos joku niin erehtyy epäilemään) Pituutta on 158cm, painoa saa arvailla..?

Ihan max 50kg luulen, että pari kg alle :D (samanpituinen kuin minä eikä mun kroppa 51-53kg näytä lähellekään noin hyvältä.. tosin mulla lihasmassa olematonta..)
 
[QUOTE="jaa";23754176]Joopa, aattelin vaan että jos oot ainakin yli vuosi sitten laittanut jo tota kuvaa tänne niin miksi pitää aina laittaa vanha kuva, ts. poikkeaako nykytilanne siitä suuresti.[/QUOTE]

Niinkuin toisesta kuvasta näit, että eipä se poikkea (tosin ei siitä juur näkynyt mitään). Eli olen edelleen tuon mallinen ja kokoinen. Niin ja juu mun vartalo muuttunut todella paljon (olen lihonnut rapiat 20kg). Ja tuossa kuvassa olen siinä painossa jonka haluan säilyttää.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Muurarin Vaimo";23755297]No juu, mutkun.. Mulla se on välillä polvet ja vyötärö. Käsivarret ja ylävartalo lihaksikkaat ja suht timmit, sit keskikroppa *plörts* ja jalat taas melko ok. Yäk.[/QUOTE]

Pöh, ei välttämättä näytä ollenkaan niin pahalta kuin luulet :)
 
Suzyanne
Jos sitä nyt tämän kerran :D Meinaan juuri sopivasti "päivitin" vartalokuviani, treenailut on tänä vuonna jäänyt melkeinpä nollaan ja kovasti koitan taas ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa treenailut uudestaan (etenkin vatsa) ja näpsin sitten kuvan vertailukohteeksi :D

Ja treenailulla tarkoitan reisien, vatsan jne. kiinteytystä ts. lihasmassan lisäämistä (ei laihduttamista, jos joku niin erehtyy epäilemään) Pituutta on 158cm, painoa saa arvailla..?

Tosi hyvässä kunnossa olet.
 
Jos olisin sanonut pelkät mitat, olisi sanottu että hui kauhea miten laiha olet :D Painan meinaan 39kg. BMI:n mukaan sairaalloisen alipainoinen ;) Tässä sen huomaa ettei ne pelkät mitat tosiaan kerro koko totuutta. Enimmillään oon painanut 54kg ja se oli viimisillään raskaana. 42 kiloisena olin kaikista tyytyväisin kroppaani, siihen tavoittelen nytkin.
 
Jos olisin sanonut pelkät mitat, olisi sanottu että hui kauhea miten laiha olet :D Painan meinaan 39kg. BMI:n mukaan sairaalloisen alipainoinen ;) Tässä sen huomaa ettei ne pelkät mitat tosiaan kerro koko totuutta. Enimmillään oon painanut 54kg ja se oli viimisillään raskaana. 42 kiloisena olin kaikista tyytyväisin kroppaani, siihen tavoittelen nytkin.
Jep, ne mitat ei tosiaan kerro totuutta useinkaan :) Et näytä alipainoiselta. Mä oisin ton painosena pelkkää luuta ja nahkaa, ja oon 155cm. Onko sulla pitkät jalat?
 
"Anne"
Mä en kyllä ikinä saa onnistumaan kuvia itsestäni, siis itse ottaen.
Noh, jonkunlaisen kuvan nyt kuitenkin sain otettua.
http://aijaa.com/v.php?i=008858028169.png
163cm ja 52kg.
 
"vieras"
Jos olisin sanonut pelkät mitat, olisi sanottu että hui kauhea miten laiha olet :D Painan meinaan 39kg. BMI:n mukaan sairaalloisen alipainoinen ;) Tässä sen huomaa ettei ne pelkät mitat tosiaan kerro koko totuutta. Enimmillään oon painanut 54kg ja se oli viimisillään raskaana. 42 kiloisena olin kaikista tyytyväisin kroppaani, siihen tavoittelen nytkin.
No et kyllä näytä ollenkaan niin kevyeltä :) Oisin veikannut paljon enemmän.
Itse olen 163 ja tuon painoisena olisin varmaan sairaalahoidossa, mulla on aika paljon lihasta.

Mutta siis kivan sirolta näytät =)
 
Kaipa se pitää sitten omakin kuva laittaa. 155cm ja 52kg. Kivat reidet, eiks jee?

ps. Sorry en jaksanu pedata.

Aijaa.com - 8028115.jpg
Mun mielestä sulla on ihan sopivat reidet. Mä inhoan omia reisiäni kyllä yli kaiken. Haluaisin kapeammat. Mun ongelma ei ole niinkään läski niissä, vaan ne on aika lihaksikkaat. Haluaisin siis lihaksia pois.

Olenkin nyt ollut jo viikon dieetillä ja juossut tuplamääriä plus polkenut crossaria yhteensä varmaan 100km viikossa. Luulis t lähtee...
 
"Muurarin Vaimo"
Mun mielestä sulla on ihan sopivat reidet. Mä inhoan omia reisiäni kyllä yli kaiken. Haluaisin kapeammat. Mun ongelma ei ole niinkään läski niissä, vaan ne on aika lihaksikkaat. Haluaisin siis lihaksia pois.

Olenkin nyt ollut jo viikon dieetillä ja juossut tuplamääriä plus polkenut crossaria yhteensä varmaan 100km viikossa. Luulis t lähtee...
Öööööh... Mites sä treenaamalla meinaat saada lihasta pois??
 

Yhteistyössä