Laitetaan kroppakuvia

  • Viestiketjun aloittaja Hugabuga
  • Ensimmäinen viesti
kasvakaa aikuisiksi
[QUOTE="Vieras";23757727]Niin, on paljon muodikkaampaa ja yleisesti hyväksytympää näytellä läskejä ja toitottaa miten mieskin rakastaa niitä. Juu.[/QUOTE]

Sanoinko niin? Ja sanoinko ylipäätään jotain muodikkaasta? Ei todellakaan ole muodikasta puhua mahakkaasta vartalostaan kun se ei sitä ole, enemmänkin se on ihan hirveen noloa. Uskomatonta miten näin moni voi olla tyytymätön kroppaansa?
 
[QUOTE="Myy";23757731]Lode: Ymmärrän sinua! Itse painin saman asian kanssa. Samantyyliset reisialueet ja vähän pitäisi pois saada.[/QUOTE]

Joo. Positiivista tässä on se, että löllöä näissä jaloissa ei kyllä ole, mutta muuten vähän turhan suuret. Muuten en valita.
 
Pettiina
[QUOTE="minä";23756770]Noniin, se niistä teidän pikku pömppiksistä ja muutamasta ylimääräisestä kilosta. 1 lapsi, vajaa 2v, ikää 27v, pituutta n.156cm ja painoa 122kg.



Ihailkaa.[/QUOTE]

siis tätä tarkoitin...
 
"vieras"
[QUOTE="minä";23756770]Noniin, se niistä teidän pikku pömppiksistä ja muutamasta ylimääräisestä kilosta. 1 lapsi, vajaa 2v, ikää 27v, pituutta n.156cm ja painoa 122kg.



Ihailkaa.[/QUOTE]

Oho.. täällä vaan tuntuu olevan näitä ääripäitä, joko todella hoikkia tai sitten reilusti ylipainoisia, mutta enpä itsekään tänne laita kuvaa vaikka en ole hoikka enkä liian lihava vaan jotain siltä väliltä...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23757994]Oho.. täällä vaan tuntuu olevan näitä ääripäitä, joko todella hoikkia tai sitten reilusti ylipainoisia, mutta enpä itsekään tänne laita kuvaa vaikka en ole hoikka enkä liian lihava vaan jotain siltä väliltä...[/QUOTE]

En minäkään laita kuvaani. Ja olen myös siltä väliltä.
 
Miksi ei saisi tavoitella sitä painoa mikä on tuntunut itsestä parhaalta? Tarkoittaako se että on saanut lapsen sitä että ei ole paluuta entiseen? Jos se että olen päättänyt palautua tai ainakin yrittää sitä kovasti tekee minusta teiniäidin niin olkoon sitten niin :D mielummin minä yritän laihduttaa entisiin mittoihin kun ostaa koko vaatevarastoa uusiksi
 
[QUOTE="vieras";23757994]Oho.. täällä vaan tuntuu olevan näitä ääripäitä, joko todella hoikkia tai sitten reilusti ylipainoisia, mutta enpä itsekään tänne laita kuvaa vaikka en ole hoikka enkä liian lihava vaan jotain siltä väliltä...[/QUOTE]

Ääripäitä? Mä olen normaalipainoinen(painoindeksi 21). Vai mitä tarkoitat ääripäillä?
 
"xena"
Jos sitä nyt tämän kerran :D Meinaan juuri sopivasti "päivitin" vartalokuviani, treenailut on tänä vuonna jäänyt melkeinpä nollaan ja kovasti koitan taas ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa treenailut uudestaan (etenkin vatsa) ja näpsin sitten kuvan vertailukohteeksi :D

Ja treenailulla tarkoitan reisien, vatsan jne. kiinteytystä ts. lihasmassan lisäämistä (ei laihduttamista, jos joku niin erehtyy epäilemään) Pituutta on 158cm, painoa saa arvailla..?

48kg?
 
xlkjkjlk
Aijaa.com - Ei paljoa naurata, vatsa 3. lapsen jälkeen, huoh. - 8028470.jpg
Tässäpä teille löllömaha.
Ei paljon bikineistä kannata ees haaveilla tälle kesää. Ja tuo maha tulee aina olemaan ruma noista raskausarvista ja sektio arvesta.
Pitäs se 8kg 61 -> 53kg saada puodotettua, jospa se toi mahaki kapenis. Pituutta löytyy 160cm.
miten voi olla tollanen maha. painan 2kg enemmän tolla pituudella ja maha ei oo kyllä lähellekään tommonen
 

Yhteistyössä