Laitetaan kroppakuvia

  • Viestiketjun aloittaja Hugabuga
  • Ensimmäinen viesti
"mio"
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä_;23758513:
Aijaa.com - 8030004.jpg synnytyksestä pari viikkoa aikaa.lantio ei ole vielä palautunut ja n.7kg vielä pudotettavaa että olen taas lähtöpainossa.
Mäkin tajusin kuuluvani tähän wt luokitukseen koska mul on samanlaiset farkut=) Ja ihan hyvässä kuosissa oot synnytyksen jälkeen. Mulla meni 2vuotta et pääsin lähellekään painoa ennen synnytystä. Ja onnea tuoreelle äitille=)
 
[QUOTE="vieras";23757994]Oho.. täällä vaan tuntuu olevan näitä ääripäitä, joko todella hoikkia tai sitten reilusti ylipainoisia, mutta enpä itsekään tänne laita kuvaa vaikka en ole hoikka enkä liian lihava vaan jotain siltä väliltä...[/QUOTE]

mie en kyllä koe olevani todella hoikka, bmi:kin on 22.
 
"Fanni"
[QUOTE="minä";23756770]Noniin, se niistä teidän pikku pömppiksistä ja muutamasta ylimääräisestä kilosta. 1 lapsi, vajaa 2v, ikää 27v, pituutta n.156cm ja painoa 122kg.



Ihailkaa.[/QUOTE]

Oletko Scarttlet O Harava?

Kaikki tiedot ainakin täsmäis?
Ootko Teuvalta?
 
"vieukku"
[QUOTE="vieras";23760441]Eihän noista tämännyt kuin yksi. Se, että lapsia on yksi.[/QUOTE]

scarakin on teuvalta!
en muute oo koskaa nähny muitak uvia kun sen punakan naama ja pottunenän ;D
 
"vieras"
[QUOTE="vieukku";23760495]scarakin on teuvalta!
en muute oo koskaa nähny muitak uvia kun sen punakan naama ja pottunenän ;D[/QUOTE]

Eihän tos missään lue, että kuvan laittaja olisi teuvalta!
 
"vieras"
Jos sitä nyt tämän kerran :D Meinaan juuri sopivasti "päivitin" vartalokuviani, treenailut on tänä vuonna jäänyt melkeinpä nollaan ja kovasti koitan taas ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa treenailut uudestaan (etenkin vatsa) ja näpsin sitten kuvan vertailukohteeksi :D

Ja treenailulla tarkoitan reisien, vatsan jne. kiinteytystä ts. lihasmassan lisäämistä (ei laihduttamista, jos joku niin erehtyy epäilemään) Pituutta on 158cm, painoa saa arvailla..?

Panisin jos naama on ok. Ja vaikkei oliskaan niin silti panisin, ainakin kymmenen tuopin tuiskeessa.
 
Miksi se, että kuvassa on sairaan ylipainoinen nainen, tekee kuvasta rehellisen? Miksi se on yhtään rehellisempi kuin muut kuvat hoikemmista..?Ei ymmärrä.
En tiedä onko rehellinen oikea sana, mutta minunkin on pakko myöntää, että tuo kuva on tehnyt tässä ketjussa suurimman vaikutuksen.
Rohkea ainakin.
Ja jotain muuta, mille minulla ei ole vielä sanoja.
 
"minä"
Oli kyllä rohkee veto laittaa tuommonen kuva....;) millanen olo sulla on fyysisesti?
No mua vituttaa suunnattomasti nää "iik, kato, mulla on tossa 400g ylimäärästä! Nyt tarvii tiputtaa 5kg, vaikka mä oonkin 178cm pitkä ja painan 45kg". Joten, laitoimpa nyt sitten omani :)
Olo on ihan oikeasti loistava. Kunto ei mikään paras, mutta hyvin jaksan lapsen kanssa touhuta niinkuin muutkin. Ei sairauksia, tms.

Mummeliisa, kiitos :) Painoa koitan kadottaa, mutta niin tyhmältä kuin se kuulostaakin, en edes haluaisi olla mikään bmi 19...
 
....
[QUOTE="minä";23760864]No mua vituttaa suunnattomasti nää "iik, kato, mulla on tossa 400g ylimäärästä! Nyt tarvii tiputtaa 5kg, vaikka mä oonkin 178cm pitkä ja painan 45kg". Joten, laitoimpa nyt sitten omani :)
Olo on ihan oikeasti loistava. Kunto ei mikään paras, mutta hyvin jaksan lapsen kanssa touhuta niinkuin muutkin. Ei sairauksia, tms.

Mummeliisa, kiitos :) Painoa koitan kadottaa, mutta niin tyhmältä kuin se kuulostaakin, en edes haluaisi olla mikään bmi 19...[/QUOTE]

Hyvä että yrität laihduttaa.Tsemppiä siihen!!
 
[QUOTE="minä";23760864]No mua vituttaa suunnattomasti nää "iik, kato, mulla on tossa 400g ylimäärästä! Nyt tarvii tiputtaa 5kg, vaikka mä oonkin 178cm pitkä ja painan 45kg". Joten, laitoimpa nyt sitten omani :)
Olo on ihan oikeasti loistava. Kunto ei mikään paras, mutta hyvin jaksan lapsen kanssa touhuta niinkuin muutkin. Ei sairauksia, tms.

Mummeliisa, kiitos :) Painoa koitan kadottaa, mutta niin tyhmältä kuin se kuulostaakin, en edes haluaisi olla mikään bmi 19...[/QUOTE]


Ei kuulosta tyhmälle.
Läheskään kaikki eivät halua, vaikka näillä palstoilla helposti sellaisen kuvan saakin.
:)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23758127:
Ääripäitä? Mä olen normaalipainoinen(painoindeksi 21). Vai mitä tarkoitat ääripäillä?
No sellaisia jotka on esim 170cm ja painaa 50kg niin ovat todella hoikkia pituutensa nähden ja valittavat täällä että olen liian lihava tms.. tällaisia ääripäitä..
 
[QUOTE="vieras";23761093]No sellaisia jotka on esim 170cm ja painaa 50kg niin ovat todella hoikkia pituutensa nähden ja valittavat täällä että olen liian lihava tms.. tällaisia ääripäitä..[/QUOTE]

No tollasia en mäkään ymmärrä...
 

Yhteistyössä