Laitettaisko omia kuvia? Varsinkin sellaiset vois vilauttaa

aino
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mä en sit yhtään tajuu tätä "kuvat pinoon" juttua. Ei mulla kiinnosta pätkän vertaa minkä näköinen joku palstalaisista on. En ikinä jaksais selata läpi noita linkkejä sun muita, kun ei ole sitten nimeksikään mielenkiintoa toisten lärveistä. En ikinä laittais omaa kuvaakaan, koska en oleta että jollakulla saattaisi kiinnostaa tuntematon naama niin paljon. Kaikki tallaan kylläkin tyylillään, myös minä.

Kiitos.
Niin no. Avasitpa kuintenkin tän pinon :LOL:

Mä käyn vaan tirkistelemässä, kun on kiva nähdä millasia ihmisiä on nikkien takana. Omaani en uskaltaisi laittaa ettei kukaan tunnista kun ei olla pitkästä yrityksestä huolimatta vauvaa saatu, niin en kaipaa asialle lisäahdistelijoita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei oo kuvaa omasta naamasta enää missään B)
Tylsä :snotty:
oikeesti aattelin pelastaa teidät kaikki painajaisilta.. =)
Eijeijei, mä mitää painajaisii nää..
Mut nyt nään kun luon kauheita visioita täällä ja nään sitte niitten mukaisia kuvia susta :xmas:
Ja ne ne vasta painajaisii on!
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ompas Sipuli kaunistunut. :) Ei sillä, ettetkö aina olisi ollut kivan näköinen, mutta nyt olet kaunis isolla koolla.
Voi ei mitä sä höpötät :ashamed:
Ehkä sä katsoitkin väärää tyttöä ni mä voin vaan ottaa kunnian itselleni :D
ehei.Kyl se sinä ihan itte olit. :)
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mä en sit yhtään tajuu tätä "kuvat pinoon" juttua. Ei mulla kiinnosta pätkän vertaa minkä näköinen joku palstalaisista on. En ikinä jaksais selata läpi noita linkkejä sun muita, kun ei ole sitten nimeksikään mielenkiintoa toisten lärveistä. En ikinä laittais omaa kuvaakaan, koska en oleta että jollakulla saattaisi kiinnostaa tuntematon naama niin paljon. Kaikki tallaan kylläkin tyylillään, myös minä.

Kiitos.
Niin no. Avasitpa kuintenkin tän pinon :LOL:

Mä käyn vaan tirkistelemässä, kun on kiva nähdä millasia ihmisiä on nikkien takana. Omaani en uskaltaisi laittaa ettei kukaan tunnista kun ei olla pitkästä yrityksestä huolimatta vauvaa saatu, niin en kaipaa asialle lisäahdistelijoita.

Avasin koska olen palstaillut parin vuoden ajan ja näitä pinotuksia on tullu vastaan aika monta, en koskaan ole kommentoinut mitään, vaikka on ärsyttänyt ja ihmetyttänyt. Nyt sanoin sanottavani, kuten myös sen että kaikki tallaan tyylillään. En vähättele ketään, tavoistaan huolimatta.
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei oo kuvaa omasta naamasta enää missään B)
Tylsä :snotty:
oikeesti aattelin pelastaa teidät kaikki painajaisilta.. =)
et tainnut huomata mun viestiä? Mä oon katos näkymätön
et ole näkymätön, mut ei ole tällä koneella kuvaa minusta ...
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ompas Sipuli kaunistunut. :) Ei sillä, ettetkö aina olisi ollut kivan näköinen, mutta nyt olet kaunis isolla koolla.
Voi ei mitä sä höpötät :ashamed:
Ehkä sä katsoitkin väärää tyttöä ni mä voin vaan ottaa kunnian itselleni :D
ehei.Kyl se sinä ihan itte olit. :)
No kiitos :)
Mä oon kauheen huono ottamaan kehuja vastaan.. :ashamed:
 

Yhteistyössä