Laitettaisko omia kuvia? Varsinkin sellaiset vois vilauttaa

veiras
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Ketkä ei ennen ole uskaltaneet :xmas:
Mä oon vaan kauheen kiinnostunut näkemään kasvot nikkien takana :saint:

Niin ja tässä mua, lapset näkyy kavereille vain :)
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=84675480
kyllä tuolla lapsiakin näkyi...

 
Alkuperäinen kirjoittaja veiras:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Ketkä ei ennen ole uskaltaneet :xmas:
Mä oon vaan kauheen kiinnostunut näkemään kasvot nikkien takana :saint:

Niin ja tässä mua, lapset näkyy kavereille vain :)
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=84675480
kyllä tuolla lapsiakin näkyi...
Juu ne näkyy kaikille ne muutama kuva, siellä on piilossa reilu 100 lasten kuvaa, ei pitäs niiden näkyä kellekkään ulkopuoliselle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Hei hei mun profiilissa oli se mies, ittestäni ei ole kuvaa :x
Sun miehes kelpas ihan hyvin :D :xmas:
Niin no olihan mun pakko laittaa jotain edes että tyydytän teidät( kuullostipa pahalle :eek: )
No jotain virikkeitä tähänkin iltaan kun toi yks tylsimys jo nukkuu :snotty:
 
no
Mä en sit yhtään tajuu tätä "kuvat pinoon" juttua. Ei mulla kiinnosta pätkän vertaa minkä näköinen joku palstalaisista on. En ikinä jaksais selata läpi noita linkkejä sun muita, kun ei ole sitten nimeksikään mielenkiintoa toisten lärveistä. En ikinä laittais omaa kuvaakaan, koska en oleta että jollakulla saattaisi kiinnostaa tuntematon naama niin paljon. Kaikki tallaan kylläkin tyylillään, myös minä.

Kiitos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mä en sit yhtään tajuu tätä "kuvat pinoon" juttua. Ei mulla kiinnosta pätkän vertaa minkä näköinen joku palstalaisista on. En ikinä jaksais selata läpi noita linkkejä sun muita, kun ei ole sitten nimeksikään mielenkiintoa toisten lärveistä. En ikinä laittais omaa kuvaakaan, koska en oleta että jollakulla saattaisi kiinnostaa tuntematon naama niin paljon. Kaikki tallaan kylläkin tyylillään, myös minä.

Kiitos.
Ai höh :(
No ei kai sun tarviikkaan tajuta, musta vaan on kauheen kiva nähä millaisia naamoja täällä kirjoittelee :D
Ja mä yleisesti tykkään katsella ihmisiä, kaikissa on jotain mielenkiintoista :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mä en sit yhtään tajuu tätä "kuvat pinoon" juttua. Ei mulla kiinnosta pätkän vertaa minkä näköinen joku palstalaisista on. En ikinä jaksais selata läpi noita linkkejä sun muita, kun ei ole sitten nimeksikään mielenkiintoa toisten lärveistä. En ikinä laittais omaa kuvaakaan, koska en oleta että jollakulla saattaisi kiinnostaa tuntematon naama niin paljon. Kaikki tallaan kylläkin tyylillään, myös minä.

Kiitos.
Kuten siis mekin tavallamme B) eikä näit tarvihe aukaista niiden, joita ei kiinnosta =)
 

Yhteistyössä