Lapset usein yötä isovanhemmilla kun vanhemmat ei jaksa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
9mmm
Toi on periaatteessa ihan hyvä idea... Minä olen miettinyt sitä että jos me mieheni kanssa hankkisimme lapsia, meillä ei oikein olisi ketään kenelle viedä lapsi vaikka yöksi hoitoon jos tarvitsee. :(Liian pitkä matka ja sellaista. Ja neuvolassa jos tunnustaa että on väsynyt ja tarrvitsee apua on heti jollain mustalla listalla ja lastensuojelun asiakkaana..
juuri siin alussa kyl tarttee ainaskin niitä lapsivapaita päivii aina sillon tällön ois kyl menny hermo totaalisesti kun skidi heräs 13kk ajan 5-8 kertaa yössä. niinhän se menee et tarvii jokainen niitä vaihtelupäivii varsinkin vauvan ollessa pieni ja isompanakin. teil voi olla aika kova paikka sitten jos ei minnekkään pysyt viemään. tai sitten sovitte pidemmän hoitokerran kun menette sinne kauemmaksi mä itte kyl muistan et alussa oli jotenkin ikävä sitä skidii kun vei hooitoon mut nyt se on tasottunu. ehkä maailma on muuttunu sil välil ku saatte lapsen kyl se kannattaa. mut miettikää niit lepopäivii teette sitten vaik niin et toinen aina menee jonnekkin muualle yöksi nukkumaan ja vaihto niin kummatkin saatte levätä makosasti
 

Yhteistyössä