Lapsilla niin ruma huone, että hävetä, antakaa vinkkejä, mitä mä tänne keksin, lattia ja katto ainakin menee vaihtoon,

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
remontin takia.... mutta pitää saada maalaisromanttinen tyyli, mitä puutu, tai varmasti pitää jo miettiä kalusteiden vaihto, en vaan missään löytä sopiivia....




ei mun hermot enää kestää siitä:/

lisään vielä että parempi antaa heille yks iso huone tai erikseen, eikö?
 
IhanaValo
Ainoat mitkä tuossa nyt vähän pisti silmään oli tuo lattia (jotenkin kylmän näkönen) ja tuo hylly joka on osittain telkan eessä :ashamed:
Muuten tosi kivan näkönen huone miusta.
 
"vieras"
Mä vaihtaisin verhot johonkin rauhalliseen, yksiväriseen.
Ja maalaisin seinät jollain vaalealla neutraalilla värillä, esim. vaaleanharmaalla.

Lattialle joku seinän sävyyn sopiva matto (ei pinkkiä, EI!).
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
"vieras"
Lapsethan kasvaa noista sängyista kohta ulos. Miksi nyt pitäisi vaihtaa? Vaihtaa sitten, kun ovat vähän isompia ja haluavat muutenkin isompien tyttöjen tyyliä. Ehkä niillä on sitten omiakin mielipiteitä, eivätkä halua, että sinä päätät kaikesta.
 
"vieras"
Freesaisin sisustusta ottamalla nuo yliromanttiset koristeet ja lamput tuosta lipaston päältä pois. Se tekee jo paljon. Joku yksinkertainen modernimpi valkoinen valaisin tilalle. Ei tarvitse olla kahta, kuin vanhan pariskunnan makuuhuoneessa. Yhteenkin ylettyy, kun ei putoa tavaraa niskaan tasolta.
 

Yhteistyössä